Bölüm geç geldi ama iki bölüm birden gelecek bir bu ikincisi yolda aşklarım keyifli okumalar.
48
Kafamı dayadığım sert kayaya yaslanmış boş araziye bakıyordum , kafamda gezen düşünceler beni teker teker avlıyordu ama ona rağmen içimde büyük bir huzur vardı yüzümde ise buruk bir tebesüm acı dolu. İçim yanıyordu ama bir o kadar da ferahlık bunu nasıl anlatacağımı bilmiyordum ama bildiğim bir şey varsa o da içimde gezen huzur .
" komutanım." Duyduğum sesle kafamı kaldırdığımda elindekilerle bana bakan Yaren ile karşılaştım gülümsedi hafifce kafamı salladığımda aldığı izinle yanıma oturdu yavaşça yarısından azı yenmiş tahminimce bir kaşık kadar alınmış yemeğini bana doğru ittiğinde tek kaşımı kaldırıp ona döndüm.
" ne o?" Dedim anlamyarak, alt Dudağının dişlerinin arasına alırken zorlukla yutkundu.
" Sen ye." Dedi sabit bir sesle kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı.
" yemek yedim ben aç değilim de sen hayırdır kimseyle paylaşmazsın yemeğini Güneş alınca kızarsın ona?!" Dedim merakla, kafasını salladı hafifce. Yaren yemeklerini asla paylaşmaz zor durumda olmadığımız sürece yoksa kendisi yerdi hepsini.
" senle paylaşmak istedim. " Dedi gözlerime uzun uzun bakarken anlamayarak ona bakarken gözlerinin buğulandığını fark etmemle kaşlarımı çattım.
" akrep başına taş mı düştü?" Dedim gülerek , elini omuzuma atığında birden beni kendine çekmesine şaşkınlıkla kendimi ona sarılırken bulmuştum.
" ne oluyor be?" Dedim şaşkınlıkla sarılırken, sıkıca sarılmıştı bana anlamasam da bende karşılık veriyordum.
" Kasırga her zaman eser." Dedi Yaren fısıltıyla kaşarım çatıldı " olmasa bile eser, kimse onu durduramaz." Dedi burnunu çekerek hafifce , zorlukla yutkunurken gülümsedim huzurla. Ondan yavaşça ayrılsam da ellerim omuzlarından ayrılmamış yavaşça sıktım.
" Kasırga her zaman eser, sevdikleri için de esmeye devam eder vatanı için ,ailesi için , mehmetçikler için, ülkesinde tanımadığı bir çok kardeşi için." Dedim gülümseyerek, Yaren zorlukla yutkunurken kafasını salladı.
" yine dünyaya gelsem yine senin timinde olmak isterim Kasırga." Dedi bana bakarken ,kafamı salladım.
Hissetim bunu en derinlerimde, korku yerine huzur saldı içimi.
" yine dünyaya gelsem yine kardeş olarak sizi isterim." Dedim gülümseyerek , kafasını salladığında derin bir nefes aldım. Kafamı çevirdiğimde kenarıda duran iki kağıt parçasını alıp ona uzatığımda kaşlarını çattı bir süre ama sonra bana bakıp gülümseyerek aldı.
" hokkabaz hazırlan!" Dedim yüksek bir sesle yerden destek alarak ayağa kalktım, hokkabaz hazırlanırken derin bir nefes alıp etrafa baktım. 3 hafta , 3 haftadır buradaydık ailemi özlemiştim , sevdiklerimi özlemiştim , en çokta benden olanı özlemiştim girdabımı.
" ileri!" Dedim yürümeye başlarken hepsinin üstündeki ölüm sessizliği bir ilkti normalde şimdiden konuşmaya başlamaları yok boyunca boş yapıp avlarını bulana kadar heyecanla pusmayı beklerlerdi.
Sessizlik...
Şu an sadece sessizlik.
Sonrası ise ses olacaktı.
Çok fazla ses...
" ne o hokkabaz dilinizi mi yuttunuz?" Dedim en önden yürürken gözlerim etrafı dikkatle tararken kulaklarımı dört açmış etrafa bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.