Biz iyice drama döndük ha?!
Neyse kaos güzeldir...
Ehehehehehehehe
31
Karargaha yürürken dalgınlık, dünden beri gelmemiştim buraya ve gitmiştir diye düşünüyordum babamın, dünkü sözlerim çok ağırdı biliyordum bunları dediğim için o kadar çok pişmanım ki ona dediğim şeyler benim canımı yakıyordu . Sinirli olabilirdim öfkeli olabilirdim ama bu kadar değildi bu çok ağırdı , kendime hakkim olamamıştım bile bile gelmişti babam buraya bunları yapacağımı kendimi kontrol edemeyeceğimi biliyordu.
Ona söylediğim her söz benim canımı yakmıştı öfkem geçtikten sonra ondan özür dilemeyi bile düşünmüştüm ama hayır hala ona sinirliydim onu görmem beni daha da alevlendirirdi yeni bir kasırgaya daha sebep olmak istemiyordum.
"Üsteğmen Bozkurt!" İsmimi duyduğum sesle yerime çivilenirken kafamı çevirdim bahçede gördüğüm babamla şaşkınlıkla ona bakarken anlamadım.
Buradaydı o kadar söze rağmen buradaydı, herkes bana baktığını hissederken boğazımı temizleyip hızla kendimi toparlayarak herkes bana bakarken önünde durdum hızla tekmil verdim.
" üsteğmen Asel Bozkurt Ankara emredin komutanım !" Dedim ona bakarken bana bakarken dudakları yorgun bir şekilde kıvrıldı.
" çök!" Dediğinde anlamayarak ona baktım.
" çök Dedim üsteğmen 250 şınav başla !" Dediğinde şaşkınlıkla ona bakmayı kesip eğildim , eğildiğim için saçlarım yere değerken birden ensemde eller hissetmemle duraksadım babam bileğinde taşıdığı benim tokamla saçlarımı topluyordu yere değmemesi için. Gözlerimi sıkıca kapatırken canım yandı , o beni görmezken saçlarımı narin hareketlerle topladıkdan sonra bir Kaç saniye duraksadı bana doğru eğildiğini hissederken hala şınav pozisyonunda duruyordum. Dudaklarını başımın üstünde hissetiğimde dişlerimi sıktım.
Sakın Asel sakın ağlama!
" ne dersen de Asel Bozkurt ben senin babanım ve ben senden vaz geçmem." Dedi birden beni kokladığını hissetiğimde geri çekildi.
" Kılıç ve hokkabaz çök!" Dedi birden bağırarak şaşkınlıkla kafamı çevirdiğimde gülerek bana doğru koşan Yaren ve arkasındaki timle şaşkınlıkla baktım . Abim bana bakarken gözlerindeki pişmanlığı gördüm Miran'a baktığımda ise özlemi.
Ne haltlar dönüyordu burada? Yaren yanıma çökerken ban bakıp göz kırptı sırıtarak hepsi sırayla çöktüğünde aptala dönmüş gibi onlara baktım.
" 250 şınav başla!" Dedi babam birden abimle göz göze gelmemek için yere bakarken eğilip kalktım.
" 1!" Dedi babam sandalye çekip otururken yavuz şaşakınlıkla bize bakıyordu kenarıdan .
"2!" Dedi babam tekrar eğilidiğimizde.
" ne işiniz var burada Yaren!" Dedim sadece onun duyabileceği bir tonda ama elbetteki k9 babam bunu duymuştu.
" sohbet etmeye mi geldin buraya kasırga!" Dedi birden bağırarak ,dişlerimi sıkarken öfkeyle eğilip kalktım.
" hayır komutanım !" Dedim aynı onun gibi. Bir kez daha eğildiğimizde "4!" Dedi . 250 şınav kadar babam başımızda durmuş hepimize konuşmamıza izin vermeden devam ettirmişti en sonunda biten şınavla kaslarım ağrırken ayağa kalktım hızla sıra gelen gelen time bakmazken yere bakıyordum.
" 50 tur koşu!" Dediğinde kafamı kaldırıp ona baktım şaşkınlıkla gözlerimin içine bakarken dudağı kıvrıldı
" fazla mı geldi kasırga ?!" Dedi bana bakarken .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.