Miran ve Asel.Fotoğraflar yan yana gelince sankş bir birlerine bakıyormuş gibi duruyorlar ya ....
Bol bol yorumlar...
27
Karargah haraket merkezinde sessizce otururken albayı bekliyorduk, kapı açıldığında "dikkat." Dememle bütün tim aynı anda ayağa kalktığımızda albay elindeki kağıtları masaya koyup bize baktı.
" oturun." Dedi katı bir sesle masanın etrafından dolanıp haritayı açtığında derin bir nefes alıp bize döndü.
" uzatmayacağım hokkabaz Kılıç timi ve diğer güvendiğimiz bütün timleri görevde bu göreve sizden başkası yapamaz yüzümü kara çıkartmayacağınız biliyorum." Dedi Fatih albay sırayla hepimizin gözlerinin içine bakıp haritaya döndüğünde elini bir bölgeye koyup bize döndü .
" görev yeriniz burası hokkabaz , daha önce hepiniz bulunduğunuz sınırın ırak tarafına doğru 3km kadar güney. " Dediğinde ekran değişti harita yerine siyah beyaz bir görüntü göründü ekranda "bu görüntü 4 saat öncesine ait yaklaşık 700 kişilik bir grup ,saha istihbarat kaynaklarımızın verdiği bilgiye göre bu grup Mansur unsurlar bazı kamu binalarına küçük yerleşim yerleri ne sızmayı deneyecekler. ." Dediğinde ellerini belinde birleştirip dik bir şekilde bize baktı.
"Göreviniz bu girişimi durdurmak olası bir sınır tecavüzüne engellemek . Sızma olursa o grubu bulup etkisiz hale getirmek." Dedi fatih albay
" orada sizi başka bir komando timi bekelyecek sizin kadar olmasa da onlar da iyi ama daha toylar , onun üstesinden geleceğine güvenim tam Teğmen." Dedi bana bakarken kafamı salladım hızla ciddi bir ifadeyle.
" yolunuz açık Allah yardımcınız olsun hokkabaz!" Dediğinde hepimiz aynı anda ayağa kalktık asker selamı verdiğinizde kızlar çıkmak için haraket etmişti ki " Teğmen Bozkurt." Dediğinde ona döndüm kızlar çıkarken arkasından kapı kapatıldı derin bir nefes aldı albay.
" Ayça özer harp okulundan birincilikle bitirmiş yeni bir asker, bir çok görevde başarılı sonuçlar almış bu görevde size eşlik edecek." Dedi fatih albay. "Size uyum sağlayacağınızı düşünüyorum en büyük hayali hokkabaz timine girmek namınız her yerde dolaşıyor." Dedi gururlu bir ifadeyle gülüşümü bastırarak kafamı saygıyla eğdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.