Allah rızası için kim beddua ettiyse tebrik ederim onu iki yakam bir birine kavuşmuyor resmen on ikiden atmışsınız bedduayı ben neden hep görüldü yiyorum nu konularda?
Az dua edin burnum boktan çıkmıyor benimm???
35
Boş odanın beyaz duvarlarında gözlerini gezdirirken algım iyice açılmıştı 15 dakika önce uyanmıştım ve bir doktor gelip bütün kontrolerim yapıp iyi olduğuma emin olduktan sonra gitmişti olan şeyleri yeni yeni idrak ederken yorgunlukla iç çektim.
Ölmemiştim, babam ve abimle küs bir şekilde ölmemiştir.
Miran'a yeni kavuşmuştur onu bırkamamıştım, söz veridiğim gibi gitmemiştim buradaydım .
Ama o neredeydi kafamda bir çok düşünce aynı anda akın ederken vücudum sızım sızım sızlıyordu, sanki günlerdir çalışıyormuş gibi aralıksız vücudumda güç hissetmiyordum. Doktorun dediğine göre ameliyata bir kere kalbim dayanamayıp durmuştu ama sonra tekrar hayata dönmüştüm bir ölüme meydan okumadığım kalmıştı sağ olsun Azraile bilr aramı bozdum .
Kapının açılma sesi ile yorgun bakışlarım oraya dönerken kapının önünde gördüğüm bedenle rahatladığımı hissetim kahve gözleri gözlerime tutunduğunda bir kaç saniye gerçekliğimi sorguladığını fark ettim gözleri yeşil gözlerime değdiğinde hızla bir kaç adım atarak yanıma ulaştığında dikkatle bana sarıldığında dudağım kıvrıldı burnuma gelen sevdiğim kokuyla gözlerimi kapatırken serumlu olmayan elimle sıkıca sarıldım Miran kafasını boynuma gömerken "Asel..."Dedi acıyla
"İyiyim." Dedim sesinden bile korkusunu hissederken , boynuma art arda öpücükler bırakırken gözlerimi sıkıca kapatıp varlığı ve kokusuyla kendimi rahatlatım.
"Öldüm Asel öldüm her saniye öldüm, sana bir şey olacak korkusuyla yaşadığımı unutum ben kadın." Dedi Sesindeki boğukluk ile kaşlarım çatılırken boynumda hissetiğim ıslaklık ile şaşkınlıkla duraksadım kafasını hafifce kaldırdığında aramızdaki az mesafe ile yüzüme baktı korkuyla her bir santimimi ezberlemek isteyen kırmızı dönen hareleri dikkatle yüzümü gezerken Bir eli serumsuz elimi tutarken diğer eli çok sevdiği saçlarımı okşamaya başladı.
" senin her bir zerene ölürüm kadın." Dedi iç çeker gibi dudaklarım kıvrılırken dilimle ıslatım Dudaklarımı.
" benim içi yaşa üsteğmenim "
" sözünü tutun." Deri gözlerime bakarken dudaklarım kıvrılırken kafamı salladım.
" seni bırakmadım." Dedim onu tamamlarken iki eli De birden sıkıca elimi tutarken uzun tabure gibi olan sandalyenin üstüne oturdu .
"Herkes iyi mi?" Dedim merakla ona bakarken kafasını salaldı.
"Abim?" Dedim endişe ile, gözleri gözlerime dönerken kafasını salladı.
" İyiler güzelim." Dedi gözlerime bakarken ,birden duraksadığında aklına gelen şeyle kaşlarını çattı.
"Babanla abin ilk benim görmemi istedi seni." Dedi Miran bana bakarken şokla gözlerimi açıp ona döndüğümde gözlerimi sıkıca kapatım.
"Hayır ya!" Dedim sinirle ,gözlerimi açtığımda Miran kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
" ölemezdim çok gençtim!" Dedim kendi kendime konuşurken.
"Ne ölmesi Asel?" Dedi birden söylerken bile zorlanmıştı.
" babam meraktan deliye dönmedi mi,"
"Döndü?" Dedi anlamayarak .
" döndüğü halde beni görmek için seni gönderdi?" Dedim yapoz parçalarını birleştirmeye çalışır gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.