Yorumlarınızı eksik etmeyin .4
"Yalnız bu su kaç derece çilt bakımım için yüzümü soğuk suda bekletiyorum yüzümü bebek gibi oluyor." Dedim varili getiren adama doğru.
" şunu şu varilde bırakın da susun!" Dedi Miran yeter der givi.
" Caner'ciğim ben sana yeterim boş ver bunu atalım şu dağdan aşağı al sana tertemiz bir sayfa?!" Dedi gülerek dişlerimi sunarken mavi gözlü adam iki eliyle yüzünü kapatıp.
" yeter lan yeter!" Dedi dayanamayarak bağırırken şaşkınlıkla baktım ona.
" şunu da at Caner'ciğim bana bağırdı!" Dedim çocuk gibi şikayet ederken.
" sokun lan şunun kafasını suya bakalım hala konuşuyor mu?" Dedi Caner öfkeyle, çenemle bıktırdım adamı ne güzel
" Ya sen çenemi yormayayım diye mi yapıyorsun bunu şerefsiz oruspu çocuğu nasıl da beni düşünür." Dedim gülümseyerek.
" yalnız kıdemli olan benim ilk ben."
"Ay götüm." Dedim kendime engel olamazken .
" Caner'ciğim ilk ben vallahi alınırım ya!" Dedim çocuk gibi mızmızlanırken.
" ikisi de aynı anda sokun lan kafasını bakalım en uzun süre kim dayanacak!" Dedi gülerek, yüzümü buruşturup Miran'a döndüm.
" kıskanıyorsun dimi beni?"
" asıl sen kıskanıyorsun buraya kadar gelen kim?"
" senin için mi geldim lan şerefsizlik yapma!" Dedim söylenerek.
"Komutanınla nasıl konuşuyorsun sen?"
" burada komutan asker değiliz esiriz Caner'ciğimin elinde dimi Caner'ciğim?" Adamın öldüreceği varsa da bizden bıkıp uğraşmaya değmez olduğumuzu düşünüp bırakacaktı artık ne güzel. İki adam elimi çözerken rahatlayarak bileklerimi oluşturdum.
" hazırız kasırga hareketini bekliyoruz esmek için ." Dedi Elif, dudaklarım kıvrıldı Miran ile göz göze geldiğimde anladı.
Oyalama işi bitirdiğine göre asıl partiye dönebilirdik.
" Caner'ciğim sen hiç yorma biz hallederiz bunu." Dedim gülerek ,bu sözümden sonra işareti aldı hokkabaz timi. Silah sesleri yükseldiğinde Caner ne olduğunu anlamdan arkasını döndü beni tutan eli çekip kafasını duvara geçirirken bileğimdeki bıçağı çıkarıp mavi gözlünün gözüne sapladım onlar daha ne olduğunu anlayamazken bana doğru gelen adam yumruk atığımda yumruğu beceriksizce havada süzüldü kolunu tutup ters çevirdiğimde dizine sert bir darbe geçirdim , yanıma yaklaşan diğer adamla elini bırakmadan yumruğundan kurtulup eklem yerine tekme atıp serçe yere düşmesine sebep oldum. Kafasını sivri kayaya sertçe çarptığında çığlığı yarım kalmıştı.
" öldün mü lan ne kadar çabuk, hüsran!" Dedim kınar gibi, gözlerim kaçmak üzere olan Caner'e döndüğünde ondan daha hızlı bir şekilde duvardan destek alarak yanına koştum, ensesine dirseğimi geçirip diz kapağına vurdum ayağımla yere diz çökerken silahımı çekip ense köküne sert bir darbeyle vurdum.
" ama bunlar çok kolay bu ne ya oynamayacağım ha !" Dedim çocuk gibi söylenerek kolarından tutarak güvenli bir alana sürüklemeye başladım
"yine neye söyelniyorsun kasırga?!" Dedi abim gülerek, derin bir nefes çektim rahatlayarak sesi iyi gelmişti.
" As sonunda oyuna girdin, özletin kendini oyun kurucu." Dedim gülerek, işte şimdi gerçekten de rahatladığımı hissediyordum iyiydi abim...
As iskambilde en değerli kartı ona adını veren abime asker olmayı öğreten bir komutandı, kim olduğunu tam olarak bende bilmesem de abim için yeri hep ayrıydı bunu biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.