43

4.9K 389 204
                                    

Stoktaki bölümler bitti ağağağa

43

Elimdeki tabakları dezgahın içine koyup dolabı açtım, Miran'ın evindeyim bana öncesinden anahtarını verdiği için rahat rahat girip çıkıyordum. Şu iki gündür Miran  kendini affettirmek için her yolu deniyordu onu zaten affetmiştim ama çabalaması o kadar çok hoşuma gidiyordu ki  bir şey demiyordum   tek benim  de değil babamın da çok hoşuna gidiyordu adam kaç gündür zevkten dört köşeydi.

" boş bu ya." Dedim söylenerek  biraz üzüm alıp tabağa koyup yıkadım,  koltuğa yerleşirken televizyondan açtığım filmi dikkatle izlemeye başladım.

Kapı açılma sesiyle   hiç istifimi bozmadan  izlemeye devam ederken salonun da kapısı açıldığında Miran şaşkınlıkla bana baktı. Birden halime gülmeye başladığında bende güldüm.

" seni arıyorum her yerde !?" Dedi anahtarını kenarı koyup yanıma gelip kendini koltuğa bıraktığında üzümlerden bir tane alıp ağzına attı ,yan gözlerle ona baktım.

" bana ne ben mi ara dedim."

" telefonunu açsaydın arama diyebilirdin." Dedi söylenerek , derin bir nefes alırken  üzüm tabağını kenara koyup   yanına sokulduğumda gülerek kolunu açıp beni üstüne çektiğinde sonunda sıkıca ona sarılmanın zevkine vardım.

Fazla bile dayanmıştım konuşmadan lütfen.

"  Miran." Derim ona bakarken çenemi göğsüne koymuş yüzüne bakıyordum ,kafasını eğmiş  yüzüme düşen saçları parmaklarıyla narince geriye itti.

"Güzelim?"

" yukarıda boş yatak var?" Dedim muzip bir ifadeyle ,yüzündeki huzur dolu gülümseme silindiğini sıkıntıyla nefes alıp göz deviridğinde güldüm.

"Asel!" Dedi  kızar gibi ayağa kalkacaken bütün ağırlığımı üstüne verip izin vermedim.

" ne var ya fikir sadece?" Dedim masumum der gibi yüzüme baktı ters ters.

" çok masum bir fikir maşallah sevgilim." Dedi kinayeyle ,gülmeden edemezken omuz silktim  kafamı göğsüne yan bir şekilde koyup kolarımı beline doladığımda saçlarımı bir eliyle okşarken diğer eliyle belime sarılmıştı sıkıca.

" çok sıkılıyorum ." Dedim söylenerek, evde durmak o kadar sıkıcıydı ki kendimi parçalayacaktım artık.

"  ne kadar kaldı raporuna?" Dedi merakla sıkıntıyla iç geçirirken  kafamı göğsünden kaldırıp  yüzüne baktım.

" 1 hafta!" Dedim sitemle, kaşları havaya kalktığında kafasını salladı.

" az kalmış güzelim." Dedi çocuk avutur gibi, göz devirip   ona baktım.

" neresi az kalmış ya koskoca  yedi gün çıldıracağım ya ." Dedim sinirle,  gülerek bana bakarken kafasını salladı .

" az kalmış az dayanırsın sen." Dedi kafasını sallarken birden dikeştiğinde bende onunla beraber mecburen dikleşmiştim elleri bacaklarıma gittiğinde birden anlamadığım bir anda beni kucağına alıp  ayağa kalktığında kollarımı boynuna doladım.

" ne yapıyorsun?" Dedim  bacaklarımda elleri destek verirken bende bacaklarımı beline sıkıca dolamıştım, kafamı omuzuna yaslayıp etrafı izlemeye başladım.

" açıktım." Dedi Miran sanki kucağında ben yok muşum gibi gayet normal ve sakin bir sesle, acaba ağır deği miydim nasıl bu kadar kolay taşıyordu?

" beni De yiyebilirsin aslında ama? " Dedim muzip bir ifadeyle güldüğü için göğsü haraket ederken boynuna öpücük kondurup saçlarına daldırdım ellerimi.

 Kasırganın GirdabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin