32

5.4K 428 151
                                    

32

Kafamı Miran'ın göğsüne yaslamış sessizce oturuyorduk özlem mi gideriyrduk yoksa sessizliğimiz mi konuşuyor du bilmiyordum ama beni anladığını hissediyordum, bana bu bile yetiyordu .

" çok yoruldum." Dedim sayıklar gibi , dudaklarını saçlarımın üstüne bastırırken kolarını daha da sıkı sardı ihtiyaçla bana.

"Biliyorum bir tanem biliyorum."  Dedi  fısıltıyla, gözlerimi manzaradan çekmeden buruk bir şekilde gülümsedim.

"Ne yapacağız biz?" Dedim çaresizce bir şekilde.

"İnan bilmiyorum Asel. "

" yakıp yıkıyorum Miran, yoruldum ."

"Deliriyormuş gibi hissediyorum artık." Dedi o da , gözlerimi sıkıca kapatırken onun varlığıyla kendimi   rahatlatım.

"Bana kızgın mısın?"

" kızgın olamıyorum ki anlıyorum seni, sana açık açık engelerlerken beni kapalı bir şekilde engellediler Miran. "

" Keşke hep böyle burada kalsak." Dedi iç çekerek kafamı biraz daha ona doğru sokarken  tutuğum ellerini dsha sıkı kavradı.

" Keşke." Dedim sadece.  Miran kafasını bana doğru eğdiğinde kafamı kaldırıp yüzüne baktım dudakları kıvrılırken gözleri gözlerime baktı özlemle.

" bir daha benden gitme Asel. " dedi n'olur der gibi.

" her şeyi oturturmam gerekiyordu Miran,  senden uzak durmam senin yüzünden değildi."

"Biliyorum ama yine de canımı yaktı." Dedi gözlerime bakarken eli yanağıma konumlandığında elmacık kemiğini okşarken anlını anlıma yasladı gözlerimi kapatırken uzun süre sonra huzurla kıvrıldı dudaklarım.

"Ne yapacağız biz seninle."

"Sevmeye devam edeceğiz."

" onu hiç bırkamıyoruz ki."   Dedi omuz silkerken ondan ayrılıp yüzüne baktım. Uzanıp dudaklarını dudaklarıma bastırdığında ihtiyaçla karşıladım Dudaklarını  kısa bir öpücükten sonra benden ayrıldı.

" abinle baban-"

" sırası değil Miran. "Dedim diyeceği şeyleri tahmin ederek ondan uzaklaşırken kolarından çıktığım için kaşlarını çataraken beni tekrar kendine çekip  göğsüne yasladığında yorgunlukla ona baktım.

"Sen onlara küs kalamazsın Asel,  bu hayata kıyamayacağın ilk iki adam." Dedi ,gözlerim yüzüne bakarken gülümsedim o kadar şeye rağmen onlara kızgın değildi kızgın olsa bile benim için ne kadar önemli olduklarını bildiği için onlar için çabalıyordu. Onu aşağı çeken onlar olduğunu bildiği halde .

"Ama o iki adam bana kıydı." Dedim ona bakarken ,kafasını salladı kısa bir an.

" senin iyiliğini-"

"Miran..." dedim yapma der gibi "onlar bize neler yaptı Allah bilir benim daha haberim olmadığı neler neler yaptılar senle onları koruma bana karşı. Onları bu kadar kolay mı affediyorsun." Dedim kaşlarımı çatarken dudağı anlayışla kıvrıldı , eli çenemden tutup kendine yaklaştırdığında yüzlerimizin arasında mesafeler kalmıştı.

" ben senin için affediyorum ,sende senin için affet Asel onlara olan kızgınlığın seni bitiriyor en çok senden bir şeyler alıyor sevgilim." Dedi kendini boş verip tamamiyle beni düşünerek.

"Yapamıyorum Miran bu kadar kolay yapamıyorum sevgilim ." Dedim çaresiz bir şekilde burnumun ucu sızlamasıyla gözlerimi kaçırdım.

"Zaman ." Dedi anlayışla.

 Kasırganın GirdabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin