44

5K 404 151
                                    


çok fazla Hakan ve Yaren isteniyor biraz bu bölümde görelim aşkolar.

En sevdiğiniz çift kim?

Ve en sevdiğiniz karakter?

44

"Şimdi seni öldüreceğim!" Dedi Yaren öfkeyle, ben  gülerek krakerden yerken Hakan ona ters ters bakıyordu.

" lan ben ne yaptım?!" Dedi anlamayarak , Yaren sinirle göz devirip kolarını bir birine bağladı.

" varlığın yetiyor, nefes alman bana batıyor." Dedi Yaren omuz silkerken  gülerek ikisine baktım, didişmeleri o kadar eğlenceliydi ki...

Halamlar  çoğu kişi evine dönmüştü bir tek babam, Ateş amcam , Aslan amcam ve Yankı amcam kalmıştı.

" ben senin derdini biliyorum ama neyse." Dedi Hakan bıyık altından gülerek, Miran neredeydi ya.

"Neymiş benim derdim ?"

" komutanın kızını kıskandın benden?" Dedi Hakan kendinden emin bir sesle geriye yaslanıp bacaklarımı diğer sandalyeye uzatırken,  çay bahçesine gelmiştik tanıdık yer olduğu için fazlasıyla rahatık diğerleri de  gelmesini bekliyorduk.

" sokaktan geçen köpeği bile kıskanabilirim ama seni bak o komik işte." Dedi Yaren  sinirlenerek, bence doğruydu ama bunu kabul etmemek için elinden gelen her şeyi yapıyordu.

" kıskandın!"

"Kıskanmadım!"

"Kıskandın deli gibi hemde!" Dedi Hakan  nispet yapar gibi.

" lan yeter  susun!" Dedim sinirle, hayır ilk birlikteliğimin ertesi günü bu salakları çekmek hiç iyi değildi kocam olacak adamla zaman geçirmek daha cazipti ama işte o da karargahtaydı.

"Ben ne yapıyorum beni kışkırtıyor!" Dedi Yaren sinirle bacağını sallarken, yırtmaçlı eteği daha da açıldığında Hakan'ı gözleri oraya döndü  birden gözleri etrafı taramaya başladığında kaşları çatıldı.

" nefes almamın sana batığını söyleyen kimdi?"Dedi Hakan,  şu an iddiasına vardım ki bacağını kapatmamak için içinden savaşlar verdiğine.

" ben size bu sopayı bir batıracağım!" Dedim göz devirerek.

"Kasırga." Dedi Hakan.

"Zıkkım sus kocamı bekliyorum burada sakin sakin!" Dedim göz devirerek çayımdan bir yudum alırken.

" ne zaman evlendiniz de bizim haberimiz yok pardon?" Dedi Yaren kaşlarını çatıp beni süzerken.

" geleceğe yatırım yapıyorum Akrep." Dedim gülerek göz kırparken, bana güldüğünde Hakan kafasını iki yana salladı utançla.

Ne vardı kocam olmayacak mıydı zaten.

" Baran amca bunu duymasın." Dedi Hakan, gülerek kafamı salladım.

" sende bir şeyler var sanki?"Dedi Yaren gözlerini kısarak bana bakarken, kocamı yoldan çıkartmıştım daha ne olsun ?!

" buna hak vermek canımı sıksa da evet." Dedi Hakan beğenmeyen bir şekilde Yaren sinirle ona döndüğünde ağzını açtı  ki boğazımı sesli bir şekilde temzilememle gözleri bana döndü, göz devirip önüne döndü.

Başımı ağrıtmışlardı.

" bulaşmasana sende !"

" ben ne yaptım ?!" Dedi Hakan bana tessüf edermiş gibi bakarken.

"  melek canım o." Dedi Yaren sinirle.

"Öyleyim." Dedi Hakan omuz silkerken.

" ben sizi anlamıyorum ha bir nefret ediyor gibisiniz bir aşık gibi?" Dedim dudak büzüp ikisini süzerken ikisi şaşkınlıkla bana bakarken Yaren zorlukla yutkundu.

 Kasırganın GirdabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin