Bölümü atmayı unutmuşum biliyorum mükemmelim.
Yorum yorum.....
46
."Babamız Ateş amcayı camdan aşağı fırlatmadan önce müdahale etsek iyi olur hadi fıstığım." Dedi abim kafamı sallarken çiceği kenara bırakıp beraber abimle içeri girdiğimizde herkes yerlerine geçmişti. Ateş amcam elleriyle ağzını katmış şaşkınlıkla babama bakarken Ada halam da dahil herkes gülüyordu
" nasıl ya komutanım?!" Dedi şaşkınlıkla Ateş amcam.
" ne sandın lan sen kelebeğimizi sahipsiz mi sandın?!" Dedi babam ters ters yüzüne bakarken abim beni yanına aldığında yanına oturup konuyu anlamaya çalıştım.
" doğmamış çocuğuma rağmen ." Dedi Ateş amcam şokla Miran'ı çekip eliyle işaret ederken.
" çocuk var diye illaha evlenmek zorunda mısınız ben en başından Dedim Ada'ya evlenmekten vaz geçersen hiç birisinin sana ağzını açmasına izin vermem oğlunu ayrı büyütmek istersen her zaman yanında olurum Dedim seni üzerse kapım her zaman açık Dedim kızımızı sahipsiz sanma dayak yersin." Dedi babam ters ters ona bakarken Ada halamın yüzünde gerçek bir gülümseme olurken annem babama dönüp tişörtünden görünen koluna hafice dudaklarını bastırıp geri çekildi.
" Yemin ederim komutanımın evlenen insanlara kompleksi var adam ne zaman evlenecek bir kadın görse yanına gidip boşanmak için hiç geç değil diyor." Dedi Yankı amcam dehşetle.
" banane oğlum milletin kadınlarından ben kız kardeşim kızım olarak gördüğüm kişilerin yanında tanımadığum kişiler beni ilgilendirmiyor."
" Furkan'ın götü üzerine yemin ederim duygulandım." Dedi Yankı amcam dramatik bir şekilde burun kemerini tutup iki parmağını havaya kaldırarak Güneş babasına gülerken Aslan amcam göz devirip kafasına vurdu bir tane.
" babamın götünü karıştırmazsak ne kadar uzakta olsa daa hisseder konu değerlisi." Dedi Hakan birden konuya dahil olarak yanında oturan Yaren anlamayarak ona bakarken ben gülmeden edemedim.
" bunu bize diyen kişi oğlu." Dedi Yankı amcam göz devirerek. Duraksayıp Yaren, Elif, Esin'e dönüp göz kırptı gülerek. "babasını götünden vurmuştu silahla." Dedi gülerek göz kırparken.
Buradaki herkes bildiği için gülerken kızlar şaşkınlıka Hakan'a döndü
" acemilik zamanımda."Dedi Hakan ensesine kaşıyarak Aslan amcam gülerek kafasını salladı
" evlatlıktan rededildiğin zamanı hatırlıyorum oğlum."dedi Aslan amcam gülerek aklıma gelen anılarla daha çok güldüm bize gelip babama dönüp gülmüş 'dayı ben babamın kıymetlisini vurdum da evlatlıktan reddedildim burada kalsam olur mu demişti.
" oğlum ne cesaret lan Furkanın götü en kıymetlisi." Dedi Ateş amcam dehşetle hala şaşırıyordu.
" sen doğduktan sonra nedense adam hep götüyle sınandı." Dedi Yankı amcam gülerek.
" ben ne yaptım ya." Dedi Hakan gözlerini kaçırarak
" torpil patlatıp Babanla annenin odasına fırlatığın zaman Furkan amcam yataktan düşüp kalçasını kırmıştı?" Dedim gülerek, ikinci evlatlıktan rededilme sebebi buydu. Yaren dehşetle ona döndü. "Manyak mısın lan sen?" Dedi dehşetle.
"Oğlum senin Babanla ne alıp veremediğin var lan düşman düşmanına yapmaz bunu?!" Dedi dehşetle İsmail.
" oho bu neki? İsmail hele abo her gün Gonca'nın bir vazosunu kırar babasına atardı suçu Yağız zavallım da hep kırdığı için hemen inanırdı." Dedi Aslan amcam kafasını iki yana sallarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Novela Juvenil=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.