11Yorgun bir şekilde önümdeki raporlara bakarken neye baktığımı bile bilmiyordum yorgunluktan ,o kadar zor bir eğitimden çıktıktan sonra insan bitiyordu kızlar da benden farklı sayılmazdı bu yüzden onlara eğitimden sonra izin vermiştim rahat olmaları ile ilgili bense bitmek bilmeyen kağıt işlerle uğraşıyordum en sonunda sıkıntıdan patladığımı hissetiğimde kağıtları bırakıp oturduğum yerde esneyerek bedenimi çevirdim. Ayağa kalkıp koridora çıktığımda önümden geçen bir asker hızla tekmil verip yoluna devam ettiğinde az kişi olan koridorda gözlerimi çevirdim gördüğüm kişilerle oraya yürümeye başladığımda sesleri gelmeye başlamıştı.
"Sana ne bundan peki? " Dedi Eren sinir olmuş bir sesle Elif'e bakarken Elif kaşlarını çattığında Güneş yarım ağız gülümseyerek onları izliyordu yanındaki abimde onu. Miran ise yanlarında bağımsız bir şekilde ona bakıyordu .
Bunlar iyice yasak elmaya dönmüştü.
" sana söylemedim Güneş'e söyledim!" Dedi Elif sinirli bir sesle Eren daha da sinirlendiğinde hissetiğimde alayla güldü .
"Ne oluyor yine Allah aşkına?" Dedim yanlarına vardığımda hepsinin gözleri bana döndüğünde , Elif sakinleşmek için derin bir nefes aldığında Eren'in yine onu delirtiğinde anlamış oldum.
" yeni bir binbaşı geldi." Dedi Elif gülerek birden Eren yüzündeki gülümsemeye ters ters bakmaktan kendini alıkoyamazken kaşlarımı kaldırıp ona baktım.
" yani?"
"Adam çok yakışıklı." Dedi bu sefer Güneş, abim kaşlarını çatarken dikkatle yüzüne baktı ama Güneş ona bakmakla bile uğraşmadı.
Neyiz biz aşkı memnu mu?
" yani?" Dedim bizene bundan der gibi Elif gözlerini devirdi.
" Eren bundan sizene diyip duruyor onu konuşuyorduk. "
" peki bundan Eren'e neymiş?" Dedim anlamayarak , sanırım o kadar masa başında durmak beynimi eritmişti.
" bilemem ona soralım ." Dedi Elif ona dönerken Eren gözlerini kısıp ona baktı bir süre bana dönüp "adamı gözleri ile yedi!" Dedi birden engel olamadığı sinirli bir sesle sonra duraksayıp "yediler.." diye düzelti içine Güneş'i ekleyerek sıkıntıyla derin bir nefes verdim.
" tekrar ediyorum bundan sana ne?"
"Adam sert biri yanlış bir şey görse buna yani bunlara patlayacak ondan diyorum."
"Bu onların sorunu öyleyse senin değil?" Dedim bıkmış bir şekilde Miran'ın dudağı kuvrıldı tavrımla.
" haklı Eren." Dedi abim beynini kullanamazken, kullansa bunu diyemez.
" pardon ama bundan sizene?! " Dedi Güneş sinirle ,abimin tek kaşı havaya kalktığında ona döndü iyice.
" abartıyorsunuz ."
" hala size ne?"
" aha geliyor!" Dedi Elif gözleri koridorun sonuna takılırken Eren kaşlarını çatıp ona baktı bu heyecanı ile, karşısında suratına bakıp kıskanıyorum dese daha az Belli ederdi evet. Gözlerim koridorun sonunda yanındaki adamla konuşarak gelen yaşı bizden büyük olduğunu gösteren adama döndüm rütbesini belli eden yıldızlar omuzunda parlıyordu dudak büzüp kafamı salladım bize bakmazken.
" abartmıyormuş Adam baya iyi." Dedim vay be der gibi Miran, abim ,Eren'in çatık kaşları ile bana döndüğünü hissetsem de umursamadım.
" neresi yakışıklı?!" Dedi Miran birden sessizliğini bozarken kaşlarımı kaldırıp ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Fiksi Remaja=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.