20

6.6K 495 109
                                    

20

  Ayağımın altında ezilen toprağa baktım kafamı kaldırıp tepedeki güneşe baktım gülümseyerek.

"Allah belamı versin dağı taşı bile  özlemişim lan ." Dedi Yaren   tek bir sıra halinde  etrafı gözetleyerek belli aralıklarla ilerliyorduk en  önde yürüyen ben gülümsedim tepkisine . Neredeyse 4 haftadır dağın başındaydık yollarda kurulmuş bomba düzenekleri pusu kurulmuş yerler vardı bizi zorlasa da hokkabaz timinin üstesinden gelemyeceği şey değildi.

" amına koyim dağın taşın neresini özlüyorsun?" Dedi Elif söyelenerek,  yürümeye devam ederken gözlerim dikkatle etrafı geziyordu tek bir şeyi bile kaçırırsam bir bombanın bizi saniyeler içerisinde parçalara ayırmasına sebep olurdum.

" abi ben seviyorum sizene belki benim dağ taş fantezilerim var." Dedi Yaren hepsini kınar gibi ,  gözlerim dikkatle gezerken  ileride gördüğüm şeyle durdum.

" hokkabaz timi dikkatinizi açın hataya yer yok!"  Dedim  sessiz adımlarla yaklaşmaya devam ettiğimde sesizlik içinde yürüme devam etti tim arkamdan  .  Tepenin ucundan kafamı çıkarıp küçük  köye baktım,  gördüğüm görüntüyle dişlerimi sıkıca sıktım.  Siviller tek bir sıra halinde yan yana dizmiş  hepsinin kafasına bir silah dayamıştı ,  teröristler   evlerden girip çıkıyordu bir şey arıyor gibilerdi.

"Baykuş." Dedim elimi kaldırıp  iki parmağımı kaldırıp öne doğru işaret verdiğinde Çağla dediğim şeyi anlayıp hızla yerine geçerken Elif'e döndüm hepsini  yerlerine yerleştiklerinde  silahımı çıkardım   gizlice izlemeye devam ederken   gözlerim birisinin üstünde fazlaca oyalandı.

" tek bir hataya yer yok hokkabaz bir kez daha hedefi kaçırırsanız  elimden çekeceğiniz var plüton yerinden ayrılma    meydan sende." Dedim gözlerim  yüzünün yarısında  kesik izi olan adamda oyalandı  gözünün üstünden gecen iz bir gözünü kaybetmesine sebep olmuştu.  Amacımız buradaki terör unsurlarını temizleyip  şahin kod adlı teröristi canlı bir şekilde ele geçirmekti  bir kere elimizden kaçan piç kurusunun bir kez daha kaçmasına izin veremezdim.

" işaretinin bekliyoruz komutanım." Dedi Güneş, gözlerim  hepsinin üzerinde gezerken şahin piçi  bir tane adama yaklaşıp çenesini pis elleriyle sıkmaya başladı yaşlı adam   korkusuna  rağmen yüzüne öfkeyle bakıyordu .

" baykuş , kırılgan köyün diğer çıkışına git !" Dedim

"Emredersiniz komutanım!" Dedi ikisi aynı andan sesizce dikkat çekmeyerek  ilerlemeye başladıklarında gözüm diğer tarafa döndü  evin içinden zorla çıkartılan küçük çocuğa baktım  gözleri ağlamaktan kızarmıştı .

"Oruspu çocukları!" Dedi Yaren öfkeyle çocuğu onun da gördüğünü anladım kenarıda iki kişi yatıyordu onların sivil ve ölü olduğunu anlamam uzun sürmedi.  Br kadın çocuğu gelmesiyle ayağa kalkmasıyla  arkasındaki şerefsiz yazmasından tutup geri yerine sürükledi kadın annesi olduğunu anlamam uzun sürmekten çocuk ona koşmak istediğinde  arkasındaki adam silahıyla vurup engelledi.

" komutanım." Dedi Yaren dayanamıyormuş gibi.

" yerinde dur Akrep!" Dedim öfke ile   "baykuş ,kırılgan?"

" hazırız." Dedi ikisi aynı anda  derin bir nefes alırken gözlerim meydana döndü bütün adamlar ortadaydı ve bizim kendimizi belli etmemiz sadece sivilleri sper olarak kullanıp  öldürmeler anlamına geliyordu. Düşün Asel düşün!

Gördüğüm bedenle durdum kaşlarım havaya kalkarken  derin bir nefes aldım saklandığım yerden çıkarken sesizce görünmeyerek ilerlemeye başladım , sessizce   tepenin kenarına geldiğimde yan bir şekilde  uzanıp yavaşça bedenimi aşağı bıraktığımda köyün içine girmiştim.    Sessiz adımlara ilerlerken gözlerim etrafı tarıyordu. Evin önüne geldiğimde  son kez etrafa bakıp içeri girdiğiöde silahımı kaldırıp odada gözlerimi gezdirdim  diğer odaya ilerlediğini  az önceki camda gördüğüm beden hala orada korkuyla dışarıyı izliyordu saklandığını sanarken aslında açıktaydı  son adımla des çıkartığımda korkuyla bana bakıp elindeki sopayı bana uzatığında elimi kaldırıp onu durdum.

 Kasırganın GirdabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin