Bol Bol yorum gelirse bölüm yarın bebekler.
47Elimdeki çikolataları ağzıma tıkarken önümdeki Yaren kafasını duvara vuruyordu yavaş yavaş. Ne halt yediğini umursamadan yemeğe devam ettim.
" tek bir görev bile yok!" Dedi ağlayan bir ifadeyle , iç çekip kafamı salladım maalesef der gibi ama onaylamak için onaylıyordum açıkcası umurumda değildi şu an kocam beyi bekliyordum.
"Raporun bitti ama hala yok!?" Dedi dehşetle kafasını bir kez daha duvara vurduğunda şokla ona baktım, beyin kalmamıştı yemin ederim.
"Aynen ondan." Dedim çikolatadan bir tane alıp havaya attım ,ağzımla yakalayıp gülerek yerken Yaren ile göz göze gelmemle duraksadım.
" çok iyi avutuyorsun ya Allah razı olsun ya ?!" Dedi kinayeyle , çikolatayı yutum kafamı sallayarak.
" bende fark ettim evet." Dedim umursamazlıkla, kocamı bekliyordun arkadaşlar şu an ona ilgi veremem. Elimdeki yüzüğe çevirdim gözlerimi nişanı da isteme ile yapmıştık bu biraz Ateş amcanın süprizi olmuştu . Babamın evlendirmemek içim nişanda yüzük kaçırabileceğini söyleyip durmuştu.
Açıkcası buna asla hayır diyemiyorum ne yazık.
" ay bu gün hava çok güzel değil mi?" Diyerek resmen şakıyan Çağla'yla kaşlarımı çatıp ona döndüm Yaren merakla ona bakarken yüzünü buruşturdu iğrentiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.