5

7.7K 528 183
                                    

5

O kadar yorgundum ki operasyonda bulduğumuz mühimmat ve  nerede kullanılacağı hakkında planları karargaha teslim edip kısa bir beyin fırtınası yapıp eve geçmiştik sabaha karşı biraz da olsa uyumak için. Karargaha geldiğimizde ilk iş İsmail'i  hastahaneye kaldırmak olmuştu iyiydi biz plan üzerinde kafa yorduğumuz için yanında uğrayamamış olsakta plandan sonra yanına uğrayıp iyi olduğunu görmüştüm yarası çok derin değildi sadece uzun süre kan kaybetmişti bu da onu kötü yapmıştı  eve geldiğimde üstümdekilerden kurtulup kısa bir duştan sonra direkt yatağa atmıştım kendimi.

Eve geldiğimden beri abimle konuşmuyordum, As bu sefer fazla ileri gitmişti görev ve duygularını bir birine karıştırmıştı benim için endieşelenmesini anlardım ama herkesin içinde bana bunu söyleyip bununla tehtid etmesini hayır bu kadar da uzun boylu değildi.  Gözlerimi açtığımda üzerimdeki battaniyeye kısa bir bakış attım, uyurken o kadar yorgundum ki direkt kendimi yatağa atmış yorganın üstüne uzanmıştım bunu ben örtmediğime göre abim gelip örtmüştü , benle konuşmaya çalışsa da  görev dışında bir şey konuşmamıştım  o da çok fazla zorlamamıştı.

Telefonumu açtığımda kısa bir an kurcaladım can sıkıntısıyla nefes aldığımda ayağa kalkıp dolabımı açtım içinden  bir pantolon ve bluz çıkardım hızla üstümü giyinirken siyah saçlarımı salıp bıraktım.

" nereye gidiyorsun?" Dedi abim kapıdan başını uzatmış bana bakarken onu görmemiş gibi davranıp  telefonumu ve cüzdanımı aldım. Arabamın anahtarını alıp  kapıyı açtım ona değmeden çıktığımda  ayakkabılığın önüne geldim peşimden geldi.

" Asel böyle yapma." Dedi pişman bir şekilde, sonradan gelen pişmanlık neye yarıyordu ki?

" kasırga?" Dedi tekrar bana doğru, ayakkabımı çıkarıp  küçük pufa oturdum eğilip ayakkabılarımı giyerken abim hala başımdaydı.

" Asel tamam öyle dememeliydim öyle davranmamalıydım ama sende beni anla çiçeğim." Dedi yapma der gibi, yüzüne bile bakmadan ayağa kalktım kapıyı açtığımda kolumdan tutup engelledi beni.

" abinle küs mi kalacaksın sen abinle küs kalamazsın ki?" Dedi  Gözlerime yeşil yeşil bakarken, tabularım yavaş yavaş inerken belli etmedim hemenn affedip yine aynısını yapmasına izin vermeyecektim.

Tamam yarımını affetmiş olabilirdim.

" sonra As." Dedim kolumu ellerinin arasından çekip evden çıkarken, merdivenlerden inerken derin bir nefes verdiğini duydum.  Peşi sıra adımlarla bir kat inmiştim ki aynı anda kapı açıldı göz göze geldiğim koyu kahvelerle sertçe yutkunudm.

" işimiz vardı sanki seninle?" Dedi yarım ağız gülerek, bu adamın intikam sevgisinden nefret ediyordum yemin ederim. Şirince sırtım.

" bence yoktu?"

" bence vardı?"

" yoktu yoktu sen yalnış hatırlıyorsun fotoğrafik hafızası olan benim."

" Allah'ın işine bak birden  olu verdi bende de."  Dedi gülerek kolarımı bir birine bağladı bütün kasları gözler önüne serildi . Nefes almaya çalışarak ona baktım .

"Hm." Dedim konuşamazken gülerek kafasını  saladı beni taklit ederek.

"Hıhım."  Dedi benim gibi derin bir nefes aldığımda birden arkamı dönerek koşmaya başladım, peşimden geliyordu.

" Allah'ın cezası üsteğmen bırak peşimi! Abi!" Diye bağırdım merdivenleri çıkarken.

" komutana Allah'ın cezası mı dedin sen?" Dedi bu sefer  Miran bağırarak , bizim evin kapısı açıldığında son basamağı da bitirip hızla içeri girdiğimde kapının önünde duran abim şaşkınlıkla bana bakıyordu hızla arkasına geçip beline sarıldım sıkıca.

 Kasırganın GirdabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin