22
Kapı çalmasıyla kafamı yastıktan kaldırdım iki elimle gözlerimi ovuşturarak ayağa kalkarken paytak adımlarla kapıya yürümeye başladım bir elimle gözümü ovuştururken kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm Miran beni görmesiyle duraksadı bir kaç saniye beni süzdüğünde yüzünde güzel bir gülümseme oldu.
" hoş geldin." Dedim kapıyı açık bırakıp arkamı ona dönerek salona girdiğimde hızla kendimi geniş koltuğumuza yüz üstü bıraktım kapımın kapanma sesi gelirken gözlerimi tekrar kapatım.
" sen hala uyuyor musun?" Dedi yanıma gelirken , dizlerini kırıp benle aynı boya geldiğinde yüzümü gülerek izlemeye başladı.
"Zor bir operasyondu oruspu çocukları her yere düzenek yerleştirmişti." Dedim söylenir gibi dudağının kenarı kıvırılırken elini yanağımda koyduğunda hissetiğim sıcaklıkla rahatladığımı hissetim.
" kay." Dediğinde gözlerimi açıp ona baktım bir süre gülerek kaydığımda yanıma uzanıp beni göğsüne çektiğinde gülümseyerek başımı göğsüne koydum. Yatağımdan sonra sevdiğim en güzel yer burasıydı. Saçımın üstünden bir öpücük hissetiğimde aynı anda saçlarımın arasında gezmeye başladı parmakları bedenim gevşerken iyice rahatlayarak kendimi ona teslim ettim.
"Hiç tahmin etmezdim biliyor musun seninle böyle olmayı." Dedim gözlerim duvardaki saate oyalanırken , eli duraksadı bir süre ama hemen sonra devam etti. Bir kolu sıkıca beni belimden sarmıştı.
"Nasıl olmamızı bekliyor olacaktın?"
"Kedi köpek?" Dediğimde göğüs birden haraket ettiğinde güldüğünü anlayıp bende güldüm .
" bunda haksızsın diyemiyorum." Dedi gülerek iç çekerek kafamı salayıp onu onayladım.
" seni o kadar uzun süredir seviyorum ki." Dedi birden Miran kaşlarım çatılırken duraksadım "artık bunu içimde tutmak beni tüketmeye başlamıştı." Dedi. Dudaklarını tekrar saçlarımın üstünde hissetiğimde sıkıca öptü.
" o kadar güzelsin ki Asel her bir kirpiğine bile ölmek istiyorum, aklımı başımdan alıyorsun . Girdiğin an bir ortama birden bütün odağımı kendine çekiyorsun beni içten içe öldürürken aynı anda yaşamamı sağlıyorsun." Dediğinde sertçe yutkundum Kafamı göğsünden kaldırıp yüzüne baktım koyu kahvelere sahip olan gözleri gözlerime döndüğünde iki eli yanağımda konumlandı.
"Ne zaman beni sevdiğini fark ettin?" Dedim anlamayarak derin bir iç çekerken gözlerini kapatıp açtı.
"Bilmiyorum." Dedi dürüst bir şekilde " kendimi bildim bileli sen vardın, sen var olduğun sürece bende vardım ." Dediğinde kaşlarım iyice çatıldı tutuşundan kurtulup koltukta oturur hale gelip ona baktım.
"Çocukluğumuzdan beri yani?"
" Evet."
"İmkansız hiç belli etmedin hep aynıydı bana karşı ?" Dedim anlamayarak aklıma gelen şeyle sinirlerime hakkim olamayıp ona döndüm.
"Sevgili yaptın hatta?!" Dedim sinirle hatırladığım detayla anlamayarak kaşarı çatıldığında " ne?" Dedi gülerek.
" lisenin başında sevgili yaptın ya beni severken başkasıyla mı birlikteydin?!" Dedim birden sinirle, şaşkınlıkla kaşları kalktığında yerinde dikleşip sırtını koltuğa yaslayıp bana baktı.
" ne sevgilisi?" Dedi anlamayarak.
" sevgili yapmadın mı sen lisede "
"Hayır Asel seni seviyordum, senden başka kimi görebilir benim gözlerim?" Dedi anlamayarak kaşlarım çatılırken geri çekilip düşünceli bir şekilde bakışlarımı halıya çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.