Sylwester. Totalnie nie wiedziałam, co czeka mnie w 2024 roku. Na samą myśl o poprzednim sylwestrze, coś się we mnie przewracało. Mam nadzieję, że ten będzie wyglądać inaczej, lepiej.
— Jesteś już kotek gotowy? - Zapytałam.
— No, jeszcze skoczę na fajkę. Idziesz ze mną?
— Nie, wyprostuje jeszcze włosy i możemy iść.
Razem z Michałem mieliśmy podobne stylizacje, on miał czarną koszulę i również czarne spodnie, a ja miałam sukienkę w tym samym kolorze.
Założyłam długi płaszcz oraz buty, i wyszłam z domu. Lucky został u rodziców Michała, więc nie musieliśmy się o nic martwić.
— Hejka, zaraz będziemy. - Zadzwoniłam do Szczepana, wsiadając do BMW.
— Okej, okej. Czekamy na was.
— No oki, to papa.
— Pa!
Po kilkunastu minutach byliśmy na miejscu.
Przywitaliśmy się ze wszystkimi, i ruszyliśmy razem ze Szczepanem, Tadkiem, Frankiem, Abi i Wiką do kuchni.
— Co dla was będzie, moi kochani?
Zapytał Krzysiek.
— A daj cokolwiek, stary. - Odezwał się Wygnański, a ten kiwnął głową, i wziął kubki.
— Ja nie pije razem z Abi. - Powiedział Tadek, a ta go przytuliła.
— Słodko. - Uśmiechnęłam się.
— Ja też nie pije. - Mruknął Michał.
— Co kurwa? Czyli ja sam piję z Frankiem i Idalią? Co tu się dzieje? - Zapytał Szczepan.
— No właśnie, czemu nie pijesz? - Popatrzyłam na Matczaka.
— Nowy rok, nowy ja. - Puścił oczko, i mnie przytulił.
— Yhm. - Zmarszczyłam brwi.
Wzięłam kubek z drinkiem, zrobionym przez Krzysia, i razem z Matczakiem ruszyliśmy do salonu. Oczywiście było sporo osób, ale Szczepański w tym roku postanowił nie robić aż tak hucznej imprezy jak zawsze.
Na początku oczywiście atmosfera nie była tak bardzo rozkręcona, więc z moim chłopakiem postanowiliśmy zrobić jakieś foty. A przynajmniej on mi, bo chciałam wstawić coś na instagrama.
— Wzięłaś Misia długą sukienkę na przebranie? - Zapytał, gdy wchodziliśmy po schodach.
— Wzięłam, później przebiorę bo nie chcę zachorować. - Powiedziałam, a ten kiwnął głową. - Zrób mi tu zdjęcia.
— Na schodach?
— Tak. - Zaśmiałam się, a ten pokiwał głową. Brunet grzecznie posłuchał, i zrobił mi serię zdjęć. Wzięłam od niego iPhona, a ten usiadł obok mnie, kładąc głowę na moim ramieniu.
— Ładne? - Popatrzyłam na niego.
— No pewnie, że ładne. Dodaj.
— Napewno?
— Tak Misia, zajebiste są.
— Bo zajebisty fotograf. - Zaśmiałam się.
— Chyba modelka prześliczna.
— Ooo, ko.. - Nie dokończyłam, gdy Franek na nas wpadł.
— Chodźcie do salonu, wszyscy tam są.
Wybełkotał, opierając się o ścianę.
— Co Ty już najebany jesteś? - Matczak popatrzył na blondyna. - Jest wpół do jedenastej dopiero.
— Dopiero? - Wygnański pokręcił głową, i o mało nie wywracając się poszedł do salonu, a my ruszyliśmy za nim.
— Aj ten nasz Franio. - Roześmiałam się, publikując zdjęcie.szymanskaidalia: i just wanna see you shine💫
Polubione przez: 33mata, szalewskaa, kalina.stanislawska i 12 308 innych.
96 Komentarzy.
@33mata: moja stargirl🥰😘
@arlettamatczak: ślicznie Idalio💞💞💓💓💗💗💗💗🩷🩷❤️ Lucky już śpi🥰🥰 A u nas są goście🫦😍😘 Zaraz Nowy Rok 2024!!!!😝😝 Dużo miłości 😜🙂😉
CZYTASZ
Lucky || Mata
Fanfiction„Przecież twoja krew płynie w moich żyłach, powiedz mi, jak mam zapomnieć." ** KSIĄŻKA JEST W TRAKCIE POPRAWEK **