19. Bölüm: Ölüm ve Yaşam Arasında

45 31 37
                                    

19. Bölüm: Ölüm ve Yaşam Arasında

*O sırada İrem'i ve bağırışlarını hatırladım. Ve o bağırışların yanına yeni bir bağırış sesi geldi zihnimde. Mustafa'nın bağırışı*

Gözlerimi zorlukla açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi zorlukla açtım. Bu sefer beyaz ışık yoktu. Bu sefer hastanede değildim.

Neredeydim ben?

Elimi yatağım başlığına atıp dikleştim. Burası benim odamdı.

Evet sorum cevaplanmıştı ama yeni bir soru daha doğmuştu.

Ben buraya nasıl geldim?

Ayağa kalkarak odamdaki tuvalete girdim. Ellerimi yüzümü yıkadıktan sonra üstüme düzgün şeyler giydim.

Odanın dışarısından sesler geliyordu.

Duyduğum tanıdık seslerle rahatladım ve yavaş adımlarla odamdan çıktım. Salona adımladığımda gördüğüm görüntüyle kıkırdamak istesemde Umut'un gülersem yaralarımı umursamayıp üstüme atlayarak yastıkla boğma çalışmaları yapabilme ihtimali yüzünden kendimi büyük zorluklarla tuttum.

Umut sanki saldırmaya hazır bir köpek gibi Noyan ve Tugay'a bakıyordu. Özellikle de Tugay'a. Tugay da sinirle Umut'a bakarken Noyan ise oldukça sakindi ve ikisi de umrunda değil gibiydi.

Tugay ve Umut'un kişilikleri oldukça uyuşsada birbirlerinden nefret ettiklerini anladım. Sonuçta birbirlerinin görüntü bakımından benzer olmasa da kişilik bakımında neredeyse aynılardı.

Odaya girmemle bakışlar bana döndü. Umut beni görünce ayağa kalktıp Tugay'a sinirli bir şekilde baktıktan sonra üstüme doğru koşmaya başladı.

"Vallaha gülmedim, vallaha gülmedim."dedim ellerimi kaldırarak. O ise bu halime kahkaha atıp beni kendine çekti.

Kollarını sarınca bende hemen ona sarıldım.

"Ödümü kopardın Çiçek. Ne kadar korktum bilemezsin."dediğinde gözlerim doldu. Yanağımı göğsüne yasladım.

"Sana haber vermediğim için özür dilerim."dediğimde sırtıma iki kere vurdu.

"Önemli."dediğinde kıkırdadım. Önemliydi sanırım.

"Bir daha beni kandırıp akşamın köründe tanımadığım heriflerle buluşmaya gidersen bende seninle ölüme giderim görürsün."dediğinde kafamı salladım.

"Söz veremem."dediğimde bir anda benden ayrıldı.

"Ne?!"dediğinde şokla ona baktım.

"Ne?!"dedim bende ellerimi açarak.

"Nasıl söz veremem?! Gebertirim kızım seni!"dedi ve bana doğru koşmaya başladığında arkama bakmadan kaçtım.

Odama girip hızlıca kapıyı kitledim.

Aramızdan Biri | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin