Hina'ların evine gelince, Hina beni kapıda bekliyordu. Beni görünce güldü "Yui-san, hoş geldinnn" dedi ve bana sarıldı. İçeri geçtiğimizde bayan Tachibana beni karşıladı "hoş geldin Yukoza-chan" dedi gülümseyerek. Ben de gülümseyerek karşılık verdim.
Yemek yedikten sonra Hina'nın odasında biraz zaman geçirdik. Sonra benim evime gittik.
~
YUİ SALAK MİSİN
YOKSA SALAK
TAKLİDİ Mİ
YAPIYORSUN?YA HİNA CİDDEN
ANLAMİYORUM NEDEN
ÜÇGENİN İC ACILARINI
BULUYORUZ AMİNA KOYİMDÜZGÜN KONUŞ LAN
AYRICA ÖDEV BUYA YAPMİCAM ÖDEV
FALAN(Kafasına vurur)
BİR YAPMA DA GORİMAHH ACIDI
ACISIN DİYE YAPTIM
ZATENHina ile yaklaşık 1-1,5 saatir şu ödevi bitirmeye çalışıyorduk. Ben salak olduğum için bitmiyordu ve Hina iyice delirmişti. En sonunda ödevi zar zor bitirmiştik. Hina için yatak hazırlarken Hina bana döndü ve "zor olmuyor mu?" Dedi. Yastığı almaya çalışırken "nasıl yani?" Dedim ve zıplayıp dolabın üst kısmından yastığı aldım. "Yani tek başına yaşamak, arkadaşlarından saklanmak falan" dedi ve ağzını sıkıca kapattı. Sormak istemiyordu ama çok merak ediyordu. "Tek yaşamak çok da zor değil, zamanla alıştım. Ama arkadaşlarıma yalan söylemek çok zoruma gidiyor, her gün Mikey'nin yüzüne bakmak... Bilmiyorum, benim hakkımda ne düşündüklerini bilmiyorum ama onları çok özlüyorum" dedim ve yatağı sermeyi bitirdim.
"İşte olduu! Rahat mı bakalım?" Dedim. Hina hemen yattı "benim yatağımdan bile rahat" dedi gülerek. "Hina-san bana istediğini sorabilirsin tamam mı? Çekinmene gerek yok" dedim ve gülümsedim. "Peki, sen de aynı şekilde. Benimle her şeyi konuşabilir, aklına takılan her şeyi sorabilirsin" dedi tavana bakarak.
Ben yatağımda, Hina ise hemen yanımdaki yer yatağında yatarken sohbet ediyorduk. Hina'nın telefonu çalınca durdu ve telefonu eline aldı. "Takemichi-kun" dedi gülerek. Açtı ve konuşmaya başladılar, tatlılardı. Bu sırada benim telefonum çaldı. Elime aldığımda Baji'nin aradığını gördüm.
Sonunda açtın
Göte bak hemen açtım
işte daha ne isityon?Neyse ne amına
Mikey ile birlikte
sahildeyiz, sen de
gelsene.Olmaz misafirim var
Ne misafiri aq saat
gece 1Yatıya arkadaşım
geldi amk sananeNe demek sanane lan
Abinle düzgün konuşNe abisi ya siktir
gitKız mı erkek mi?
Erkek
Öldürürüm o çocuğu.
Hayır anlamadım nerden
geliyor bu samimiyetŞaka yaptım aq kız
hem sanane ister
erkek kalır ister kız
Ayrıca geçen Chifuyu
da geldi ona bişi demiyon?Chifuyu'ya güveniyorum
kimseye zarar vermez
ama sana bir şey olmasından
Korkuyorum.
(Biraz sessiz kaldıktan
sonra devam etti)
Haru'dan geriye kalan
tek şey sensin. Seni tekrar
kaybetmek istemiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Sano Manjiro
Hành động(final verdi, exstra bölüm geliyor) !SPOİLER İÇERMEKDE! Geçmişini geri kazanmak düşüncesi ile erkek kılığında Tokyo manji çetesine katılan Yui, beklemediği tarzda şeyler yaşar (pek iyi olmadı ama okuyunca anlarsınız)