Arkadaşlar bişi dicem, sizce çok uzatıyor muyum? Yani uzun uzun yazıyorum isterseniz hızlı özetle geçebilirim. Ayrıca ben diret mangaya yeni karakter eklemiş gibi yazıyorum, zamanla diğer zaman çizgilerini anlatacağım. Neyse çok uzattım, lütfen yorum ve eleştiri yapın beni motive ediyor. İyi okumalarrr♡
Olduğum yerden çıkarak utanmış şekilde gülümsedim "öyle bir geçiyordum ses duyunca-" "buraya gel." Bajinin konuşması ile sözüm kesilmişti ama yanına gittim. Tam Baji'nin yanına geldiğimde Moebius üyeleri içeri geldi.
Bizimle bir süre alay ettikten sonra Pah önce çıktı ve kavga etmeye başladı. Fena dayak yiyordu, önceden en yakın arkadaşlarımdan biri olan Pah'ın böylesine dayak yemesi zoruma gitmişti. Durdurmak için bir adım attığımda Baji koluyla ilerlememi engellemiş ve "aklından bile geçirme Yumai" demişti. Pah deli gibi dayak yerken moebius üyeleri bizimle taşak geçiyordu. Pah daha fazla dayanamadı ve Mikey'nin yanına geldi, bir şeyler fısıldadıktan sonra yere düştü.
Sonra Mikey klasik tekmesini geçirdi ve kaptanları yere serildi. Mikey yüksek sesle "toman benimdir, arkamda duran kimse kaybetmez!" Dedi ve gülümsedi. Bu gülümsemesine gülerken bir anda osanai denen orosbu çocuğu ayağa fırladı. Onun firlaması ile pah'ın çakı çıkardığını gördüm.
Osanai içki şişesi ile Mikey'e koşarken Draken onu durdurdu. Draken, elinde duran orosbu çocuğuna baktı ve "Osanai, neden kaybettin biliyor musun? Hakiki serseri yolundan ayrıldın. Birinin ailesine saldırıp sevgilisine tecavüz ettin. Sadece pisliker yapar bunu" dedi. Ardından arkasındaki Moebius üyelerine döndü ve devam etti "tekrar buna kalkışacak mısınız? Sizi bulup canınızı alırım. LİDERİMİZ, LİDERİNİZİ YENDİ"
Draken'in bu konuşması beni cidden duygulandırmıştı. Hala manevi şeylere çok değer veren, olgun bir kişiliği vardı.
Draken tekrar bağırarak "İTİRAZI OLAN? YOKSA MOEBİUS TOKYO MANJİYE KATILACAK"
Demek işler böyle ilerliyor, toman baya bir büyüyecek. Gülerken polis sesleri duyduk. herkes yavaş yavaş dağılırken Draken Osanai'yi taşıması için birini arıyordu. Aklıma pah'ın elindeki çakı gelince ona döndüm, ama çok geç kalmıştım.
Herkes şaşkınlıkla Pah-chin'e bakarken, polis sireni iyice yaklaşmıştı. Pah bize döndü ve "üzgünüm Mikey. Peh-yan, 3. bölük sana emanet. Teslim olacağım" hepimiz salak salak Pah'a bakarken Draken hepimizi sürüklemeye başladı. Mikey hala Pah'a kaçmasını, onu bırakmayacağını söylerken çoktan polisler gelmişti. Bütün hızımızla koşmaya başlamıştık.
Ara sokaklara girerken, birden arkadan büyük bir ses geldi. Aptal Takemichi yere serilmişti. Draken hızla onu sırtına aldı ve koşmaya devam etti. Takemichi'yi hastaneye bıraktıkdan sonra herkes dağıldı, ben de eve geçtim.
~
Akşama doğru telefonumun çalması ile izlediğim televizyonun sesini kıstım. Baji arıyordu.
Yui işler karışık buluşmamız lazım.
Ne oldu Baji?
Telefonda söyleyemem buluşmalıyız
Tamam evime gel
Hayır Yui, bu tehlikeli, Yumai kılığında bizim deniz kenarının oraya gel
Tamam geliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Sano Manjiro
Action(final verdi, exstra bölüm geliyor) !SPOİLER İÇERMEKDE! Geçmişini geri kazanmak düşüncesi ile erkek kılığında Tokyo manji çetesine katılan Yui, beklemediği tarzda şeyler yaşar (pek iyi olmadı ama okuyunca anlarsınız)