Agalar kontrol etmeden atıyorum. Yazım yanlışları için kb. Benden uzun bir süre bölüm beklemeyin. Şaka şaka yazarım yakında
İnupi ve Chifuyu ile eve dönüyorduk. "Özür dilerim Yui. Senden saklamamamız gerekirdi" dedi İnupi. Gülümseyerek ona baktım "sorun yok" geçen gün olduğu gibi yaygara çıkarmak istemiyordum.
Aslına bakarsak işim kolaylaştı bile diyebilirim. Mikey'i tek başıma değil, toman olarak geri getirecektik. "Yanlız şimdiden söyleyim öyle bölük kaptanı falan olmam. 2. Kaptan benim"
Chifuyu bana döndü "siktir lan! Ben varken sen kim oluyorsun?" "Chifuyu siktirtme kendini bana! Daha adam akıllı yumruk atmayı bilmiyorsun bir de 2. Lider mi olacaksın? Siktir git 1. bölük komutanı falan ol sen!" "Ya Yui bi sg yaa! Takemichi'nin lider olduğu çetede seni 2. liderliğe yar etmezler!" "Kes lan orospu! Asıl-" "KESİN ŞUNU!"
İnupi'nin bağırması ile birbirimize girmek üzere olduğumuz Chifuyu ile uzaklaştık. "Tamam o halde, ikimiz de olalım" "Chifuyu bazen aklını kullanabiliyorsun"
~
Akşam yemek yiyip eğlencemize baktık. Moral olarak toparlanmamız lazımdı. Öyle de oldu.
Sabaha Hakkai ve Takemichi yanımıza geldi. Chifuyu'nun ne kadar kötü bir danışman olduğu hakkında konuşurken ben de Hina ile mesajlaşıyordum.
Takemichi bana geri
döndüğünü söyledi.
Umarım iyisindir Yui!İyiyim Hina sorun
yok. Çete işleri ile
uğraşıyoruz.Ne yaptınız ne ettiniz
yine şu çete işlerine geri
döndünüz ya! Helal olsun
size!Bizim kanımızda var
çete işleri. Yapmadan
duramıyoruzYuzuha ile alışverişe
gideceğiz gelmek
ister misin?Şu çete işleri bir düzene
girsin, söz veriyorum
ikinizle alışverişin
babasını yapacağızTamam o zaman
görüşmek üzeree!Emma'nın ölümünden sonra aramız açılmıştı Hina ile. Hala en yakın arkadaşlarımdan biri ama ortaokuldaki gibi değiliz işte.
Telefonu kapattığımda çocukların ayaklanmış olduklarını gördüm. "Nereye?" Dedim ayağa kalkarken. "Chifuyu bir yere götürecekmiş. Sen de gel" dedi Hakkai. Haru'dan kalan ceketimi giyip onları takip ettim.
Mitsuya'nın yanına gelmiştik. Chifuyu danışmanlık görevini Mitsuya'ya vermeyi teklif etti. Mitsuya kabul etmişti.
"Şu çeteye adam akıllı isim ve üniforma bulalım amına koyayım!" Dedim ayağa kalkarken. "Ne diyosun ya?" Dedi Chifuyu. "Yui haklı. Kanto Manji ile kapışacağız. Ciddi olmamız lazım"
Chifuyu isyan ederken Mitsuya devam etti "Pah-chin ve Peh-yan da katılacakmış" İnupi girdi araya "kawata kardeşleri de çağırdım. Smiley önce ona söylediğimiz için ortalığı karıştırdı" "yemin ediyorum hepimiz birbirimizden malız" dedim gülerek.
"Biz buyuz işte, bir grup aptal!" Dedi Hakkai. "Takemichi'nin çetesinin kurucu üyeleriyiz!" Dedi Chifuyu. "Güvencemiz sana tam lider" dedi Mitsuya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Sano Manjiro
Acción(final verdi, exstra bölüm geliyor) !SPOİLER İÇERMEKDE! Geçmişini geri kazanmak düşüncesi ile erkek kılığında Tokyo manji çetesine katılan Yui, beklemediği tarzda şeyler yaşar (pek iyi olmadı ama okuyunca anlarsınız)