Mikey "mutlu Noeller, böyle bir günde ne yapıyorsunuz?" Dedi. Sesinden keyfi yerinde olduğu belliydi. Biraz zaman sonra "kara ejder mi?" Dedi. Mitsuya'nın "Mikey özür dilerim. Toman'ın anlaşmasını bozdum. Hepsi benim suçum" deyişini duydum. Bir süre sessizlikten sonra "abim çıkardığın sesten kimin olduğunu anlardı. Baji derdi ki 'sadece Mitsuya'nın motoru bu kadar güzel ses çıkarabilir'. Buraya beni o ikisi getirdi"
Mikey görüşmeyeli şizofren olmuşsun. "Mikey ne diyorsun?" Dedi Mitsuya şaşkınlıkla. Kafamı biraz biraz yerden kaldırdım. Mikey Taiju ve diğer ikisine bakıp "bunlarla mı dövüyordunuz?" Diye sordu. Taiju gülerek "yenilmez Mikey sensin demek?!" Dedi. Mikey'nin yüzü düşmüştü. "Neden yoluma taş koyuyorsun? Sadece çocuklarla biraz daha motor sürmek istiyorum" dedi. Ardından yüzünü dehşet kaplarken "eğer Mitsuya ölürse, Baji ve abım üzülür" dedi.
Cümlesini bitirmesi ile Taiju'dan yumruk yemesi bir oldu. Şaşkınlıkla yerden olanları izlerken herkesin şok olmuş yüzünü görebiliyordum. Çanlar çalmaya başlayınca Taiju gülerek "ÇANLAR BİLE ZAFERİMİ KUTLUYOR! YENİLMEZ MİKEY'NİN AMINA KOYDUM" dedi. Herkes Mikey'e seslenirken Mitsuya "TAİJU PİÇİ" diyerek yumtuk atmaya kalktı.
O anda Taiju'nun arkasındaki Mikey ayağa kalktı ve "umarim son duanı etmişsindir" dedi. İnupi "pes et Mikey, liderimiz karşısında bir böcekten farksızsın" dedi sakin ve kendinden emin bir sesle. Taiju "yenilmez Mikey topu topu bu kadar mı?" Dedi gülmeye devam ederken.
Mikey ağzından kan akarken "o yumruğu kendimi cezalandırmak için yedim" dedi ve tekmeyi geçirdi. Her şey saliseler içinde gerçekleşti. Bir baktım ki Taiju yerde. Herkes şaşkınlıkla bağırırken Koko "siktir lan, tekte mi indirdi Taiju'yu? Boşuna yenilmez Mikey demiyorlarmış" dedi. Herkesin ağzından övgüler yağmaya başladı.
"Bundan sonra her noel abim ve Baji ile motor sürmeye karar verdim" dedi gülerek. Başımı fazla kaldırmadan ona bakıyordum, gerçekten iyi miydi? Ardından boyundaki Baji'nin tılsımını çıkardı ve bize gösterdi. "Shinichiro'dan kalan motoru surup Baji'nin tılsımını takıyorum" Ardından kalbini tutup "Baji, Shinichiro ve siz daima kalbimdesiniz" dedi gülümseyerek.
Kapıya doğru yönelirken "pekala çocuklar, noel sona ermiş olabilir ama motor sürelim biraz" dedi. Herkes yavaş yavaş yürümeye başlarken Taiju ayağa fırladı ve "NE SİKİM SAÇMALIYORSUN? KOKO DIŞARIDAKİ ADAMLARI ÇAĞIR, BEN ASLA KAYBETMEM TAMAM MI?" diye bağırdı. Koko dışarı çıkarken bir tur daha atmayacağımı fark ettim. Mikey sakince Taiju'ya döndü ve "Taiju, kara ejder çok güçlü. Ancak yeni çağ yaratamazsınız. Kavgada iyi birisin, ama kalpsizsin. Arkana yaslan çünkü yeni çağı biz yaratıcağız!" Dedi. Taiju sinirden köpürürken "KOKO HIZLI OL" diye bağırdı sadece.
Dışarıdan "yenildik" sesi gelmesi ile hepimiz şok olduk. Taiju dışarı fırlayınca tanıdık bir ses "işiniz bitti mi? Mikey'e söyle ben işimi bitirdim" dedi. Draken'in içeri girmesi ile "dışardakilerin içinden geçtim" dedi gülerek. Yemin ediyorum canavarlar. Herkes hevesle dışarı fırlarken Chifuyu beni sırtına aldı ve diğerlerinin yanına götürdü. Mikey hala beni fark etmemişti. Herkes sevinç çığlıkları atarken Mikey mutlulukla "Kara ejderin işi bitti, toman kazandı" dedi.
Takemichi dolu gözlerle yere düşecekken onu Mitsuya tuttu ve "bu gecenin yıldızı Takemichi" dedi. Kafamı Chifuyu'nın boyununa gömmüştüm. Biz aşağıdayken Yuzuha ve Hakkai de yanımıza gelince Mikey beni fark etmişti. "Chifuyu o kim?" Dedi merakla. Üzerimdeki toman formasını fark etmiş olacak ki "tomanda böyle birisi yok ki!" Dedi. Chifuyu tam bir şey diyecekken yavaşça sırtından ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Sano Manjiro
Acción(final verdi, exstra bölüm geliyor) !SPOİLER İÇERMEKDE! Geçmişini geri kazanmak düşüncesi ile erkek kılığında Tokyo manji çetesine katılan Yui, beklemediği tarzda şeyler yaşar (pek iyi olmadı ama okuyunca anlarsınız)