Abi bazen gidip rastgele bölümler okuyorum. Valla canım yanıyor amk. Çok mutlu ve huzurlular. Yui'nin tomana ilk katıldığı zamanlar falan çok hoş. Ağzına sıçmışım kızın. Neyse amk biraz daha dayansın az daha ağlatıcam kızı
Motordan inip İnupi'nin yanına koştum. "İyi misin İnupi?" Dedim yanına eğilirken. "Yui arkanda-" demesi ile ağır bir egzoz dumanının etrafı kaplaması bir oldu. "Hay ananin amini sikiyim" dedim kendi kendime dumanı dağıtmaya çalışırken.
Kafamı kaldırdığımda üç büyüklerden South'u gördüm. Motorundan inmeden "pekala, açalım şu noktürn'ü" dedi. Şarkı mirildanmaya başlaması ile çevremizi insanların sarması bir oldu.
South motorundan indi ve Draken'in önüne geçti. "Hey Draken, Yui. Bana katılın!" Dedi sakince. Yine başlıyoruz amk. Draken'i durmadan sıkıştırdıklarını biliyordum. Arada bana da bir şeyler diyorlardı fakat fazla dinlemiyordum.
Tokyo Manji harici bir çeteye katılmak? Hiç de bana uygun bir şey değildi.
"Kaç kere gelirsen gel kararımızı değiştiremeyeceksin. Siksen ne Yui, ne de ben rokuhara'ya girmeyeceğiz!" Yavaş yavaş ayağa kalktım ve Draken'in yanına gittim. "Bizim çete işleri ile bağımız biteli yıllar oldu South" dedim elimi Draken'in omzuna koyarken. "Emekliye ayrıldık artık" diye ekledi Draken tüm ciddiyeti ile.
"Emekli mı oldunuz?!" Dedi South, gözleri yerinden çıkmıştı adeta. "LAN! DRAKEN!" Ellerini kaldırınca Draken beni ittirdi. Ardından sağlam bir yumruk yedi. "KENCHİN?!" diye bağırdım hızla. Resmen uçmuştu.
"EMEKLİ OLMAK NE DEMEK LAN DRAKEN?!" Bacağı ile Draken'in kafasını ezmeye başlamıştı. "SİKERİM SENİ HA OROSPU ÇOCUĞU!" diye ayağa fırladım. "O ZAMAN NE DİYE TOKYO MANJİ'NİN EN GÜÇLÜSÜ ÜNVANINA SAHİP OLDUN?!" dedi Draken'e beni siklemeyerek.
Hızla ona koştum ve sağlam bir tekme geçirdim. O büyük cüsseli adamı tek tekmem ile fırlatmıştım. Çevremizi saran kalabalıktan sesler yükselirken Draken ayağa kalktı. "Yui sen uzak dur!" Dedi beni ittirerek. "Orospu çocuğu" dedi ve yavaşça ayağa kalkan South'a doğru ilerledi.
South bana döndü, yüzünde dehşet vardı. Büyük ihtimal benden böyle bir güç beklemiyordu. Hızla ona doğru gelen adama yöneldi ve tekrar bir yumruk attı Draken'e. Yerde yatan Draken'in ağzından kan gelmeye başladı. "Serserilikte çağ açıcaz he? Benimle aynı düşünceye sahip Tokyo Manji çetesini ezmek adında Tokyo'lara kadar geldim. Emeklilikmiş falan kabul etmem. En güçlüsü yok olana kadar en güçlüsü olmayı hedefle. Serseri dünyasında işler böyledir"
Doğruldu ve bana doğru gelmeye başladı. "Cüssene ve cinsiyetine göre epey güçlüymüssün. Ama bu tekme boşa gidecek sanma." dedi. Tam önüme geleceği sırada tekme atmak için hareketlendim ama bacağımı kavradı. Daha anlık hareketlenmeyi kaldıramamışken beni bacağımdan kurbanlık koyun gibi kaldırdı ve Draken'in yanına fırlattı.
"İKİ SEÇENEĞİNİZ VAR! YA BANA KATILIRSINIZ YA DA İKİNİZİ DE BİRBİRİNİZİN GÖZÜ ÖNÜNDE ÖLDÜRÜRÜM" diye bağırdı bize doğru gelirken. Draken'e fısıldadım "harika bir ölüm olmaz mıydı?" dedim kıkırdayarak. "Ya Yui dur bi kızım. Ölücez birazdan güldürme" dedi sırıtırken.
South Takemichi'ye doğru yön değiştirirken "şimdi yarrağı yedik!" Dedim olacakları merak eden bakışlarımla. Bir anda Takemichi'nin önüne rokuhara üyesi düştü. Adeta gök yüzünden fırlatmıştı. Fırladığı yöne bakınca Haru'nun yakın arkadaşlarından birisi olan Takeomi'yi gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Sano Manjiro
Action(final verdi, exstra bölüm geliyor) !SPOİLER İÇERMEKDE! Geçmişini geri kazanmak düşüncesi ile erkek kılığında Tokyo manji çetesine katılan Yui, beklemediği tarzda şeyler yaşar (pek iyi olmadı ama okuyunca anlarsınız)