Bu gün okula gitmek istemiyordum. Akşam çete toplantısı vardı. Sabah Mitsuya'nın aramasına uyanmıştım, okuluna uğramamı istemişti. Büyük ihtimal üniforma vericekti. Düşününce yorucu iş gerçekten. 150 kişilik tomandaki herkese üniforma dikmek, helal olsun Mitsuya'ya.
Yumai olarak dışarı çıktım. Açıkçası biraz gerilmiştim, eğer ölçü almak isterse vücuduma dokunabilirdi. Mitsuya'nın dokunması sorun değil fakat göğüs kısmına dokunursa bir şeyler hissedebilir.
Köy götüne amkk
Okullarının önüne geldiğimde duraksadım, ben nereye gidecektim amk? Bunu düşünürken uzun birisi yanımda durdu. "Yumai sen misin? Ben Hakkai Shiba seni Mitsuya'nın yanına ben götüreyim" dedi gülerek. Sempatik çocuktu. "Olur benim için hiç fark etmez" dedim ve Hakkai'yi takip etmeye başladım.
Okul binasına girerken bana "Taka'nın sana hemen üniforma dikmesi şaşırtıcı, daha dün tomana girdin ve bu gün Taka sana üniforma dikiyor. Önceden tanışıyor muydunuz?" Dedi Hakkai. "Hayır, tokyo'ya yeni taşındım" dedim sakince. "Allah Allah, bu işte bir iş var ama" dedi Hakkai. "Salak o bu terslikte bir iş var olucak" dedim kafamı kaldırarak. Bir anda arkadan birisi "Mallar asıl bu işte bir terslik var olucak amına koyayım" dedi. Arkama döndüğümde deliye benzer uzun bir çocuk vardı. Hakkai gülerek "bu Peh-yan biraz kafadan gidik ve sinirli" dedi. Eğilerek selam verdim ve "ben Yukoza Yumai, tanıştığımıza memnun oldum" dedim.
Mitsuya'nın yanına gelmiştik. Küçüklüğümüzden beri dikişe ilgisi vardı. Şimdi de dikiş (arkadaşlar tam olarak hangi klüpteydi hatırlamıyorum mangaya falan baktım o bölümü bulamadım kusura bakmayın) kulübünün başkanıydı. Beni gördüğünde gözünün içi gülmüştü resmen. Gülümseyerek "senin üniformanı kendim yapmak istedim. Gelecekte toman için çok iyi işler çıkaracağına inanıyorum" dedi Mitsuya.
...
Mitsuya'dan
Yumai'nin ölçülerini aldıktan sonra üniformasını bitirdim ve kendisine verdim. Teşekkür edip yanımızdan ayrıldı. Hakkai Yumai gidince bana "Niye ona direkt forma yaptın? İlk defa tomana yeni giren birine forma yaptığını gördüm. Senin için özel biri mi Taka?" Dedi. Gülümsedim, Hakkai'ye bakmadan "Eski bir arkadaşın ruhunu hissediyorum onda, sanki o yanımdaymış gibime geliyor. O eski arkadaşı geri getiremem ama Yumai şu an bizim yanımızda. Onun Tomanda kalması için her şeyi yaparım" dedim. Hakkai etkilenmişti "o kadar mı değerli biriydi bu kişi? Bana hiç bahsetmedin, yazıklar olsunnn" dedi gülerek....
Luna'nın canı çikolata çektiği için markete gidiyordum. Luna ve Mana beni cidden çok yoruyordu. Ama onlara kıyamıyordum, bir kere evden kaçmıştım ama bu büyük bir hataydı. Bir sokağa girdiğimde çok az da olsa ağlama sesi duyuyor gibi oldum. Sesin geldiği yöne doğru ilerledikçe ses daha da arttı. Tam olarak sesin geldiği yere gelince Yui'yi gördüm. Vücudu bembeyazdı, ağlıyordu ama nefesi kesilip duruyordu, her yeri kan içindeydi. "YUİ, NE OLDU SANA?" diye bağırdım telaşla, ama Yui beni duymamıştı. Önüne eğildim ve bana bakmasını sağladım. Gözleri zar zor gördü beni , "M-Mitsuya... C-canım yanıyor, sesleri anlamıyorum, y-yardım et..." dedi ve gözleri kapandı.
"YUİ-SAN, YUİ-SAN. NOLUR DAYAN" dedim. Elimi yüzüne koyunca endişem daha da arttı, çok soğukdu. Yui'yi sırtıma alıp var gücümle koşmaya başladım. Bir yandan yardım istiyor, bir yandan Yui'ye dayanması için yalvarıyordum. Bir ara takılıp yere düştüm, şort giydiğim için bacağım kanamaya başladı. Hemen ayağa kalkıp koşmaya devam ettim. Artık ağlamaya başlamıştım; Yui benim en yakın arkadaşlarımdandı, ona bir şey olsa Haru'ya ne diyecektim? Hastaneye vardığımda derin bir nefes aldım. Yui'yi yoğun bakıma aldılar. Hemen bizimkileri ve Haru'yu aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Sano Manjiro
Acción(final verdi, exstra bölüm geliyor) !SPOİLER İÇERMEKDE! Geçmişini geri kazanmak düşüncesi ile erkek kılığında Tokyo manji çetesine katılan Yui, beklemediği tarzda şeyler yaşar (pek iyi olmadı ama okuyunca anlarsınız)