Yui'den
Bir gün Chifuyu'nun Petshopunda otururken Takemichi geldi. Ona mal mal bakarken "ne oldu?" Dedim. "GEÇMİŞE GİDEMİYORUM!" dedi bağırarak. ikimiz de şaşkınlıkla ona bakarken "nasıl yani?" Dedi Chifuyu.
Hızla yanımıza geldi ve anlatmaya başladı. "Mikey'i kurtarmak için geçmişe gitmek istedim ama Naoto'nun elini sıkınca hiç bir şey olmadı!" Demek Mikey'e olanları öğrenmişti.
Takemichi'nin geçmişe dönüp her şeyi değiştirmesini çok istiyordum aslında. Bunu Kenchin ve Chifuyu'ya söyleyince bana karşı çıktılar. "bu Mikey'nin kendi isteği" demişlerdi. Ama hayır, Mikey kötü birisi olmak istemediğine emindim.
Fakat söylenecek söz yoktu, çoktan susturulmuştum. Diğerleri gibi hayattayım ama asla tam anlamıyla mutlu olamıyorum. Ben Mikey'siz yarım kalıyorum. Asla Mikey'sizliğe alışamadım.
"Demek geçmişe donemiyorsun..." Dedi Chifuyu düşünceli bir şekilde. Evet anlamında başını salladı Takemichi. "Aslında Hina'yı kurtardığına göre Naoto'nun tetikleyici olmaması çok mantıklı"
Takemichi başını eğdi "çocuklar ben, Mikey'yle görüşüp konuşmak istiyorum. Her şeyi biliyorsunuz değil mi? Mikey tekardan kötü yola saptı. Neden öyle olmuş olabilir ki?"
"Mikey ilk kaybolduğu zamanlarda onu çok aradım Takemichi. Ama eli boş döndüm" Chifuyu Takemichi'nin yanına gitti ve elini omzuna attı. "Sonra kendi yolumda devam ettim ve böyle oldu! Eminim Mikey bu yola kendi isteği ile girmiştir Takemichi, ne yaparsan yap değiştiremezsin. Böylesi daha iyi"
Değildi, böylesi hiç de iyi değildi. Çevremde çocukluğuma dair hiç bir şey kalmamıştı. Ben ise geçmişe takılıp kalmış, acı çekip durmuştum. Sonu yoktu bu acının. Sano Manjiro olmadan geçecek bir şey değildi.
Akşama doğru Kazutora ile diğer ikisinden biraz önce çıktık. Birlikte tam yürümeye başlıyacakken "Takemichi'nin Mikey ile görüşmesini istiyorum" dedi Kazutora. Ona döndüm ve anlamaz gözlerle baktım. "Belki, bir umut eski haline döner ha?" Dedi umutla.
Benim de içimde hiç inanmasam da bir umut vardı. Belki ben başaramamış olabilirim ama Takemichi Mikey'i geri döndürebilirdi.
Kazutora'nın yanında durdum ve "Kazutora, ben Mikey ile 2 yıl önce karşılaştım" dedim sakince. Kazutora bana şaşkınlıkla bakarken Takemichi geldi.
Kazutora sonra konuşucaz bakışı atarken Takemichi'ye "Mikey'i tek başına bırakamayız" dedi. Takemichi şaşkınlıkla bize bakarken Kazutora devam etti. "10 yıl... O koğuşun içinde zaman adeta durmuş gibiydi. Çıktığımda ise Toman yoktu, Mikey yoktu. Buna rağmen herkes mutluydu"
"Kazutora..." Dedi Takemichi sessizce. Yıllardır içinde tuttuklarını söylüyordu Kazutora. Bana da bir kere açmıştı bu konuyu ama ikimiz de çıkmaza girmiş, peşini bırakmıştık işin. Şimdi Takemichi vardı. Bizim ağlak kahramanımız
"Ama bu sayede bir şeyden emin oldum, Mikey değişmedi. Zayıf yönlerini insanlara göstermez o. Mikey'nin şu anki yaşantısı onun seçimi değildi. Yardım edeceğim sana Takemichi."
Takemichi mutluluk ve umutla gülümserken "eski birkaç ahbapımızla görüşelim Kazutora." Dedim gülümseyerek. "Sen de mi Yui-san?" Dedi Takemichi şaşkınlıkla. "Takemichi şu an Mikey ile konuşmanı en çok isteyen kişi benimdir emin ol. Ben Mikey'siz hiç bir şey değilim. O sadece sevgilim değildi, Mikey beni hayata bağlayan adamdı. O yüzden yaşamıma tekrardan bir anlam kazandırmak istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Sano Manjiro
Action(final verdi, exstra bölüm geliyor) !SPOİLER İÇERMEKDE! Geçmişini geri kazanmak düşüncesi ile erkek kılığında Tokyo manji çetesine katılan Yui, beklemediği tarzda şeyler yaşar (pek iyi olmadı ama okuyunca anlarsınız)