25

315 17 98
                                    

Uyandığımda Mikey'inin kollarından kurtulup Emma ile birlikte kahvaltı hazırlamaya başladım. "Yui tuzu uzatabilir misin?" Dedi yumurtayı kırarken Emma. Ona tuzu uzattıktan sonra masayı kurmaya başladım. İkimizin de işi bitince Mikey'i uyandırmaya gittim.

"Manjiro kahvaltı vakti" dedim önümde mışıl mışıl uyuyan çocuğa. Kafasını öbür tarafta çevirince üstüne atladım ve yanağını öptüm. "Kalk!" Dedim hızla. "Bir tane daha istiyorum" dedi Mikey uykulu sesilye. Hayır anlamında başımı sallarken "yemekten sonra belki~" dedim. Mikey hemen ayağa fırlayıp mutfağa koştu.

Hep birlikte yemek yerken Takemichi ve Draken gelmişti. Biz yemek yerken onlar da Mikey'nin odasındaydılar. Yemek bittikten sonra Emma ile bulaşıkları kimin yapacağını belirlemek için taş kağıt makas oynadık. Kazanınca Mikey ile Drakenlerin yanına gittik.

Takemichi İzana hakkında garip garip sorular sorarken, gelecekten geldiğini anladim. Ne olmuş acaba? Emma'nın "İzana benim abim" demesi ile dikkatim ona gitti. "NE?" dedik hep bir ağızdan. Emma Mikey'e dönüp "daha önce söylemiştim sana Mikey. Biraz söylediklerimi dinle!" Dedi sinirle. "İzana ve Shinichiro çok yakınlardı" diye ekledi.

Herkes şok oluncaya "bilmiyor muydunuz amına?" Dedim şaşkınca. "DAHA BEN BİLMİYORUM, SEN NERDEN BİLİYON?!" dedi Mikey şaşkınlıkla. "Haru ile çok takılırdı. Tanışıyoruz İzana ile. Hatta Nahoya ile dövüşen Kakucho'yu da tanıyorum" dedim. Emma elinde bir kutu ile gelince konuşmamız yarıda kesildi.

"İzana'nın Shinichiro için yazdığı şeyler" dedi mektupları gösterirken. Herkes yavaş yavaş okumaya başlamıştı. Mikey sakince ayağa kalkarken "biraz hava alacağım" dedi. Odadan çıkınca Draken Mikey'nin okuduğu kağıdı aldı. "Şimdi anlıyorum" dedi sakince. Takemichi ile salak salak ona bakarken "Shinichiro ile İzana abi kardeş gibilerdi değil mi? Burada 'bana Mikey'den bahsetmeyi kes' demiş. Shinichiro'nun Mikey'e olan düşkünlüğünü göz önünde tutarsak, üstüne kara ejderin Mikey'e devredileceğini eklersek sizce İzana ne düşünmüştür?"

"Kıskanmıştır" "İzana Mikey'den ölümüne nefret ediyor"

~

Takemichi ile evine gittik. Chifuyu'yu çağırıp beklerken düşünüyorduk. "İzana benim arkadaşım, ama Mikey hakkında konuşurken hiç görmedim. Emma ile kardeş olduğunu da bilmiyorum. Şu an amacı ne kadar Mikey'i öldürmek gibi olsa da gelecekte ortaklar. Mikey'e beni bile öldürttüyse araları gerçekten çok sıkı olacak" dedim önümdeki minyatür arabalarla bakarken. Takemichi derin derin bir şeyler düşünmeye başlayınca Chifuyu geldi.

"Bir şeyler öğrenebildiniz mi?" Dedi içeri girerken. "Hem de çok fazla" dedi Takemichi.

Yaklaşık yarım saat boyunca Takemichi her şeyi detaylı olarak uzun uzun anlattı. "Yani tenjiku İzana'nın Mikey'e olan nefretinden kuruldu" dedi Chifuyu. Takemichi onaylarken ben devam ettim "ama büyük bir olay olacak ki bu nefret sevgiye dönüşecek. Kisaki piçinin amacı bu. Ayrıca Kisaki burada sıkışmadı. Gelecekte yaşıyor" dedim.

Takemichi ayağa kalktı. "Şunu söylemem gerek, artık tek başımayım" dedi. İkimiz de şokla ona dönerken "sizin müdahalenize gerek yok. Naoto öldü, artık geleceğe gidemiyorum. Başka şansım olmayacak. Mikey'nin Kisaki ve İzana'nın eline düşme sebebini bilmiyorum. Ama bu sikik kardeş kavgasını bitireceğim, İzana ve Kisaki'yi geberteceğim. Ölmeye bile hazırım! Lütfen anlayın beni"

"1. Bölüğe ne olacak?" Dedi Chifuyu. "bu kendi savaşım" dedi Takemichi. "Gerçekten bir salaksın Takemichi" dedim gülerek. "Siz beni çağırınca ben de onları çağırdım. Bak Takemichi, bu sadece kardeş kavgası değil!" Dedi Fuyu. "Bu toman'ın kavgası! Birinci bölüğün de savaşı" dedim ayağa kalkarken. "Gelecek hakkında konuşmadan anlat durumu, seni dinlerer"

Tokyo Revengers | Sano ManjiroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin