18

371 23 36
                                    

Duyduğum şey ile şok oldum. Bizim çocuklar Kisaki ile birlikte mi hareket etmişti? "Yui sen burada kal, ben hallederim" dedi Mitsuya bana. "saçma salak konuşma Mitsuya. Taiju'yu tek başına yenemezsin!" Dedim peşinden giderken. Motorların olduğu yere geldiğimizde "beni kız olarak görmesin" dedim ve peruğumu taktım. Üstümdekileri çıkarmadan üniformayı direkt giydim. Hızla Chifuyu'nun dediği tapınağa gidiyorduk.

Onları yanlız bıraktığım için kendime çok kızıyordum. Tapınağa geldiğimiz gibi ben Chifuyu'yu çözmeye giderken Mitsuya'ya "içeri gir hemen geliyorum"  dedim. Chifuyu'ya dönünce "çok özür dilerim Chifuyu, gerçekten özür dilerim. Size sırtımı döndüm, özür dilerim" derken hızla üstündekileri çözmeye başladım. İşimi bitirdiğim gibi bana sarıldı ve "sorun değil Yui, gerçekten sorun değil" dedi. Ardından elimden tutup kaldırırken "hızlı ol, Taiju ile vs şansını kaçırmak istemezsin" dedi gülerek.

İçeri girdiğimizde Mitsuya "ABİLİK BÖYLE YAPILIR GÖT VEREN" diye bağırırken üniformasını açtı. Takemichi'nin elinde olan Yuzuha'yı görünce hemen yanına gittim, bayılmıştı. Takemichi'nin kollarından alıp kilisenin oturma yerine yatırdım onu. "Yui-san?" Dedi Takemichi. "Özür dilerim, başından beri yanınızda olmalıydım" dedim mahçup bir sesle.

Mitsuya ve Taiju yumruk yumruğa girince oraya odaklandım. Yanımda Takemichi ve Chifuyu anlaşmayı bozmak hakkında bir şeyler konuşuyordu. Mitsuya'nın yere düşmesi ile herkes sustu. "MİTSUYA?!" dedim anlık şokla. Taiju yine orosbu çocuğu gibi gülerken "ne oldu yarram? Gücümün yarısından biraz fazlasını kullanıyordum sadece" dedi. "Sikko sikko konuşma. Ayakkabılarımı bağladım" demesi ile kıkırdamaya başladım. Yemin ediyorum hiç değişmemiş. Hala rakibi ile taşak geçiyor.

Hakkai "YAPMA TAKACHAN ONU YENEMEZSİN!" diye bağırırken Mitsuya daha da hızlı saldırıyordu. "AKILLI BİRİ SANIRDIM SENİ. KAZANMA OLASILIĞIN YOK. NE DİYE HALA DEVAM EDİYORSUN?!" diye ekledi. Chifuyu "anlamıyor musun?" Deyince bize döndü. "Sen izlediğin için devam diyor" diye tamamladım. Bize mal mal bakan Hakkai'ye "Mitsuya zeki birisi, ne olacağını tahmin diyordur" dedi Chifuyu. Devamını getirmem için sustuğunda "yaptığı şeyi bildiği için, senin hayatın için asla pes etmicek" diye tamamladım. Takemichi de "Mitsuya siksen kaybetmez" diyerek kapattı.

Taiju durması ile hepimiz ona kilitlendik "dirençli çıktın, yorulmaya başladım. Bu işi bitirelim" demesi ile Mitsuya'nın kafasına demir yemesi bir oldu. Vuran kişiye baktığımda geçen günkü kara ejder üyesiydi. Hakkai yerdeki Mitsuya'ya koşarken sıranın bana geldiğini anladım. Koko'nun gelmesi ile köpürmeye başladım. Taiju kahkaha atarken Takemichi "ne yaptın lan orosbu evladı!" Dedi. "Tüm gücünüzü kullanın sikikler" dedi Taiju.

Chifuyu ve Takemichi Taiju'ya doğru koşarken ben de önlerine geçip zıplamaya çalıştım ki Mitsuya'nın "durun!" Sesi ile kendimi bıraktım. "İyiyim ben ağır olun. Sakin olun ve beni dinleyin. Pek umut yok, Yui-san bu gün bacağını incitti. Taiju tam bir canavar, diğer ikisi de acayip güçlü. Adam akıllı dövüşebilecek tek kişi sensin Takemichi. Ama eğer kaybedersek daha kötüsü Yuzuha'nın başına gelecek. Ölebilir" dedi. Haklıydı, eğer Taiju kazanırsa Yuzuha'nın başı derde girecekti.

"Dert etme, Mikey'ler gelene kadar dayanırım" dedi Takemichi. Mitsuya "Mikey'lere mi haber verdin?" Deyince Takemichi dehşete düştü. "SEN VERMEDİN Mİ?" deyince Mitsuya da "buraya tek geldim, benim meselem. Takemichi yere düşünce Chifuyu "ayağa kalk aptal, eğer sen pes edersen her şey aynı devam eder" dedi. Mitsuya da "bütün yükü sana yüklemiyorum, Yui ile birlikte Taiju'ya saldırın. Chifuyu ile ben diğerlerini tutarız" dedi.

Tokyo Revengers | Sano ManjiroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin