Hina yanıma gelirken herkes bana dönmüştü. Kanlar içinde olduğumu fark eden Mitsuya "YUİ?!" dedi titreyen sesiyle. Tam bana doğru gelmeye başlayacaktı ki "iyiyim ben amına koyayım, sanki hiç kan görmediniz!" Dedim gülerek.
Gözlerimin kapanmaması için savaş verirken içimden bir ses eğer gözlerim kapanırsa bir daha asla açılmayacağını söylüyordu
Kimsenin sözlerimden tatmin olmamıştı ama yapacak bir şeyleri yoktu. Ben onları yanıma yaklaştırmazdım, aynı şekilde dövüşü bırakamazlardı. "Mikey, Draken bitirin şu işi!" Dedim. Başlarıyla onayladıkları zaman herkes çabucak toparlandı.
Benim yanıma gelen Hina "Yui-san neren kanıyor?! Ne oldu sana böyle?!" Baygın gözlerle Hina'ya bakıyordum. "Hina sorun yok, sadece bir tık zorladılar" dedim gülerek. "Yui-san bu gün iki yakın arkadaşımı kaybedemem!" Dedi Hina gözleri dolarken.
Gözlerim dolmaya başlamıştı. "Emma..." dedim gök yüzüne bakarken. Yıldızlar hiç olmadığı kadar parlaktı. Emma'nın orada olduğu belliydi, melekleri kıskandıracak bir güzelliğe sahipti.
Hina'ya döndüm, elini tutmak veya ona sarılmak istiyordum ama harket edemiyordum. "Hina bu dövüşü izlemek istiyorum, merak etme iyi olacağım" dedim izin ister tonda. Yanıma oturdu, bu izin verdiği anlamına geliyordu.
Kafamı çevirdiğimde İzana Mikey'e doğru koşuyordu. Mikey kendini savundu ama geri savruldu. Herkes şaşkınlıkla olanları izliyordu. İzana gülerek Mikey'e baktı "Shinichiro öldü, Emma da artık yok. Boş hissetmiyor musun Mikey?"
İzana'ya şaşkınlıkla bakıyordum. Ama artık kabullenmiştim, İzana eskisi gibi değildi.
Mikey ciddi bir tonda "güçlü çıktın, kardeşim" dedi. Ardından ciddiyetini bozmadan "kapatalım şu defteri" dedi.
Hina'ya döndüm, anlamaz gözlerle bakıyordu. "İzana, Emma'nın abisi" dedim onu aydınlatmak için. "NE?!" dedi şokla. Düşündüğü şeyi tahmin edebiliyordum. Abisi ise neden Emma'nın ölmesine izin verdi?
O sormadan cevapladım "Mikey'nin acı çekmesi için yaptı bunu." "Anlamıyorum, neden?" Ona cevap vermedim. Çünkü ben de tam anlamıyla anlamıyordum.
Mikey ile İzana dövüşmeye başlamışlardı, yani daha çok İzana dövmeye başladı. Herkes şaşkındı, Mikey dayak yiyordu. Ama Mikey'i iyi tanıyorum, asla bu kadar açık vermez. İllaki bir nedeni vardır.
Mikey İzana'nın tam karşısına geçti "neden kardeşimizi öldürdün?" Dedi sakince. Karanlık dürtüler işe koyulmuş gibiydi. Onları durdurmak için ne gücün kalmıştı, ne de yapabileceğin bir şey.
İzana iyice Mikey'e yaklaştı. "Sana bir sır vereyim Mikey. Shinichiro şu an örnek abim olmadığından dolayı, seni ona çevireceğim. Bomboş biri gibi bakabilir misin artık?" Dedi gülerek.
Cidden sebebi bu muydu? O. Küçücük savunmasız kıza bu yüzden mi saldırdı. O daha 14 yaşındaydı, o daha bir çocuktu, hepimiz çocuktuk. Daha önünde yaşayacağı bir hayat vardı. Onun hayalleri, duyguları, umutları vardı. Hepimizin içindeki karanlığı bastıran bir yıldızdı adeta. O bizim küçük yıldızımızdı.
"Demek bunun için Emma'nın canına kıydın" dedi Mikey. Sözünün bitmesi ile yere yapışması bir oldu. "Her şeyimi elimden aldın Sano Manjiro. Bu yüzden, geberteceğim seni!" Mikey tekrar ayağa kalkınca yine yumruk attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Sano Manjiro
Aksiyon(final verdi, exstra bölüm geliyor) !SPOİLER İÇERMEKDE! Geçmişini geri kazanmak düşüncesi ile erkek kılığında Tokyo manji çetesine katılan Yui, beklemediği tarzda şeyler yaşar (pek iyi olmadı ama okuyunca anlarsınız)