24

320 23 98
                                    

ÖNEMLİ
Arkadaşlar bu ara okul nedeniyle çok dolu oluyorum. Bölüm yazmakta biraz zorlanıyorum ve 2 günde 1 atmaya başlayacak gibiyim. Ben her bölüm için en az 2000 kelime yazıyorum, isterseniz her gün atabilirim ama kısa olur. Bana kalsa az reklam izlemek için 2 günde 1 atmak mantıklı ama siz ne derseniz ona uyacağım. Neyse, iyi okumalarrr <3

Tokyo merkeze gitmek için metroya gidiyordum, kırmızı üniformalı birkaç adam görünce ne olduğunu merak ettiğim için oraya gittim. Yerde birisini öldüresiye dövüldüğünü görünce şokla gözlerim açıldı. Ama beni asıl şoka sokan şey dövülenin Chifuyu olması oldu.

Chifuyu'ya tekme atan piçin kafasına tekme atarak yere serdim. "Yui... git sen... karşıma buna!" Dedi zorlanarak. "Ya yarram bi siktir git. Ben de toman üyesiyim ve benim bölük arkaşımsın." Dedim Chifuyu'yu yerden kaldırmaya çalışırken.

"Toman üyesi mi?" "Bir kız mı?" "Bir de birinci bölükten?" Arkmada kırmızı üniformalı olan adamlardan sorular yükseliyordu. Arkamdaki hareketlenme ile eğildim. Tahmin ettiğim gibi birisi bana yumruk atmaya çalışmıştı. Eğilmem ile afallayan adamın bacak bileğine tekme atınca yere serildi. Herkes sinir ve şaşkınlıkla bana bakarken üzerime doğru koşmaya başladı. Chifuyu tam benim için kalkan olacakken onu yere ittim ve tekme atmaya başladım.

Rahatlıkla herkesi yere seriyordum, "Chifuyu, bu piç kuruları kim?" Dedim havada adama tekme atarken. "Bilmiyorum, Takemichi'yi dövüyorlardı. Toman'ın peşindeler" dedi yerden kalkmaya çalışırken. "OROSPU Bİ YERİNDE DUR AMINA KOYAYIM" dedi üzerime koşan adam. Eğilmem ile yere yapıştı. "Kolay lokmasınız. Çete adınız ne?" Dedim ayağa kalkarken. "Tenjiku" dedi içlerinden biri. "Bir yerden tanıdık geliyor ama, lideriniz kim?" Dedim tekrar tekme atmaya başlarken. "izana Kurokawa" denmesi ile afalladım.

"Ne?" Dedim tekme atmayı bırakıp. Bu durumdan yararlanıp birisi yumruk attı. Kendime geldiğim gibi tekrardan tekme atmaya başladım. Kimsenin ayakta kalmadığını görünce Chifuyu'nun yanına gittim. "İşler kötü Chifuyu, geleceğin anasını bu çete sikicek" dedim sakince. Bana anlamaz gözlerle bakarken "Mikey'nin, Mitsuya'nın, Draken'in,Takemichi'nin hatta Hina'nın bile canı tehlikede olabilir. Hızlı olmalıyız" dedim Chifuyu'yu ayağa kaldırırken.

Tam koşmaya başlayacakken "Takemichi'nin başı belada" dedi hızla Chifuyu. "O zaman ilk onu buluruz" dedim koşarken. Sokak sokak Takemichi'yi ararken kırmızı üniformalı adamlar bulmamız ile oraya koştuk. Tam tekme atmaya başladığımda birisi benim bacağımdan tuttu ve ortaya doğru fırlattı. Arkamdan üzerime gelen Chifuyu ile sik gibi kaşları olan birisi "benimle iletişime geçtiler. Shinjiku'da dövüyorlarmış. Ben oraya gidiyorum" dedi bağırarak. "Kaşın sike benziyor amına koyayım!" Dedim gülerken. "Şunların işini bitirin!" Dedi adam sinirle.

Chifuyu'ya dönüp "hadi eğlence başlıyo- Chifuyu?!" Bayılmış amına. Takemichi korku ile "YARRAĞI YEDİK!" dedi. Ayağa kalkarak "ya bi siktir git amına koyayım, burada ben varım" dedim gülerek ve tekme atmaya başladım. Akkun "işte Mikey-kun'un sevgilisi" dedi zorla gülerken. Bir yandan diğerlerini korurken, bir yandan da kaçmak için yer açmaya çalışıyordum. Buradaki adamları siker atardım ama sonunda pilim biterdi. Büyük bir savaş bizi bekliyor.

O anda ileriden çığlık sesleri ile karşık motor sesleri gelmeye başladı. Motorun sesi tanıdıktı ama tam kim olduğunu anlamıyordum. Herkes bir yana kaçışırken kawata Souya'yı gördüm. "Ya sahne ışığımı çalmayın" dedim gülerek. Souya Takemichi'ye eğilip "selam 1. Bölük lideri. Bu adam sizin bölükten değil mi? Hastaneye götür onu. Tedavi olması lazım" dedi gergince. Gösterdiği yere baktığımda Takemichi'nin arkadaşını gördüm.

Tokyo Revengers | Sano ManjiroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin