14

403 35 20
                                    

Sabah erken kalkıp kahvaltı hazırladım. Chifuyu yemeğin kokusuna uyanmış ve yanıma gelmişti. Kahvaltıyı hazırlamama yardım etmiş, ardından bulaşıklar için de yardım etmişti. Baji'yi yine aramıştık ama açmamıştı. Umudumu tamamen kaybetmiştim.

Chifuyu ile birlikte evden çıkmıştık. Parkta oturmuş atıştırmalık bir şeyler yiyorduk. Benim üstümde gündelik kıyafetler (Yui olarak) vardı. Chifuyu ise toman üniformasını giyiyordu. Yanımıza beyaz ceketli birkaç adam geldi. Telefondan bir şeye bakıp "bu o" dediler. Chifuyu ile birbirimize bakıp ne olduğunu anlamaya çalıştık. Bir anda ikimizi de tutup yere serdiler. O kadar hızlılardı ki ne olduğunu anlayamamıştım. "Baji'nin yardımcısı bu sarı pipi ,kız da fena değilmiş onu da alalım" dedi birisi. Ceketlerinde yazan valhalla yazısından düşman çete olduklarını anlamıştım.

"Kıza dokunmayın, beni alın" dedi Chifuyu. Aptal amk, ben senden çok daha güçlüyüm. "Chifuyu ne sikim saçmalıy-" "YUİ-san, çete işlerine bulaşma diye uyardım seni. Ben kendim hallederim tamam mı?" Dedi. Yui olduğum için güç gösterisi yapamazdım. Sikeyim böyle işi. "Sizin manitacılık işlerinizle uğraşamayız, güzelim biraz bizle takılsana? Gecelik karşılığını da veririz" dedi birisi gülerek. Kollarımı tam kullanacakken Chifuyu adama yumruk attı. Adam sinirle ona dönerken ben ayağa kalktım ve adamın yumruğunu durdum. Bunu beklemiyor olacak ki şokla bana döndü "sen nasıl? Benim yumruğumu nasıl durdurdun?" Dedi.

Cevap vericekken Chifuyu beni kolumdan tutup kenara itti. Adamlardan biraz uzaklaşmıştım. "Yui, sen eve git" dedi. Chifuyu'yu asla yanlız bırakmadım. "Hayır saçma salak konuşm-" "Baji de orada olacak" diyerek sözümü kesti. Ben de gitsem hepsinin anasını sikerdim ama hem Yui'dim hem de Baji'nin işine burnumu sokmuş olucaktım. "Dikkatli ol Chifuyu" dedim ve motoruma gittim.

Sikeyim keşke okula gitseydik bu gün. Eve gelince stresten evi turluyordum. Biraz rahatlamak amaçlı duşa girdim. Çıkınca Draken'i aradım

Efendim Yui

Ken-chin Chifuyu'yu aldılar

Kim aldı Yui?
Ne diyorsun

Valhalla üniformalı birileri
geldi ve Chifuyu'yu alıp
gittiler.

Neden amk?

Baji'nin yardımcısı olduğunu
söyleyip aldılar. Yaklaşık bir
saat oldu ama kimseden ses
yok. Draken korkuyorum.

Korkma sevgiline bir
şey olmaz

Ne sevgilisi aptal? Kardeşim
gibi Chifuyu

Neyse ne! Valhalla
hakkında çok bir bilgi
yok. Yeni kurulmuş bir
çete. Nerede ne yapıyorlar
bilmiyorum. Ama çok
endişelenme Baji'nin olduğu
ortamda Chifuyu'ya bir şey
olmaz

Ya inanır mısın bilmem
ama şu an bana Emma'yı
sevmiyorum desen daha çok
inandırıcı olurdu

Saçma salak konuşma
be yer cucesi

Ya kes fasulye sırığı

(Arkadan Mikey)
KENCHİN KİMLE
KONUŞUYORSUN?

D: Yumai ile

M: ne diyor?

D: valhalla sarı pipiyi
almış götürmüş

Tokyo Revengers | Sano ManjiroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin