Tapınağa geldiğimizde 1. Bölüğün olduğu yere geçtim. Mikey yanında Chifuyu ve Hanma ile geldi. Draken "kanlı cadılar Bayramını sonuca bağlayacağız!" Dedi. Dikkatle Mikey'e döndüm. Kalabalıktan sesler yükselirken Mikey konuşmaya başladı "kanlı cadılar bayramı, sayıca fazla valhalla ile kapıştık, buna rağmen her birinizin çabası ile kazanan olduk. Valhalla'nın ikinci lideri, valhalla için birşeyler dicek" dedi. Hanma birkaç adım öne çıkıp "valhalla'dan Shuji Hanma. Aslında başsız meleğin başı yoktu. Valhalla artık toman'ın bir parçasıdır!"
Kalabalıktan toman tezahüratları yükselmeye başladı. Ya amk bunlar tecavüzcü orosbu çocukları değil mi? Ne gerek vardı amk? Hanma "çetelerin birleşmesinde aracılık yapan kişi. Öne çık, KİSAKİ TETTA" demesi ile taşlar yerine oturdu. Kriz geçirecem yeminle. Bu işin içinde bir bok var ama. Aklıma Baji'nin Kisaki düşmanımız demesi geldi. Orosbu çocuğu.
Gülümsemesini görünce daha çok sinirlendim. Baji'nin kanı yerde kalmayacak amk. Ona doğru birkaç adım atınca Mitsuya beni tuttu. "Yumai başına bela alma, zamanı değil" dedi. Biraz sakinleşmiştim. Geri yerime giderken Mikey konuşmaya başladı "bir konu daha var. Kanlı cadılar Bayramında çok şey kazandık ama, birini kaybettik. Birinci bölük başkanı Baji Keisuke o gün öldü. Bu gerçek üzerine düşünmeliyiz. Devamı sende Chifuyu" dedi ve geri çekildi. Chifuyu biraz öne çıkarak "birinci bölük ikinci lider Chifuyu Matsuno. Tomandan ayrılmayı düşündüm ama liderimiz bana 'birinci bölüğün itibarını mı zedelemek istiyorsun?' Dedi" kelimeler ağzından zar zor çıkıyordu. Ben bile tomandan ayrılmayı düşünmüştüm bu yüzden Chifuyu'yu anlayabiliyordum. Mikey'nin sözleri beni etkilemişti.
"Birinci bölüğü yönetmek benim için büyük sorumluluktur. Liderimizle günlerce konuştum ve şu sonuca vardım: izinden gitmek istediğim kişiye bu unvanı vericem" dedi. Takemichi'ye baktım, daha ne olduğunu anlayamamıştı. "Hanagaki Takemichi. Seni birinci bölük lideri yapıyorum!"
Takemichi şok olmuşken Chifuyu "Baji-san böyle olmasını isterdi. Liderimizle bu sorumluluğu sana vermeye karar verdik" dedi ve ardından Mikey "Takemichi kaldır başını da cevabını duyalım" dedi. Ağlamaya başlayan Takemichi kafasını biraz fazla kaldırarak "elimden geleni yapacağım!"
Draken "ne ağlıyorsun?" Diye gülerken Mitsuya kıyafete bir şey olacak diye söyleniyordu. Mikey "başını çok kaldırdın salak" diye gülümserken "ağlak Kahraman" dedim kendi kendime.
Yavaş yavaş kalabalık dağıldı. Ben de eve gidecekken Mitsuya "Yumai biraz birlikte gezelim" dedi. Ben de kabul ettim. Baji öldüğünden beri temiz hava almak iyi geldi. Mitsuya'nın motoruna binerken gülüyordum. "Bu motorla az anımız yok ha?" Dedi gülümseyerek. Arkasına binince beni yemek yemeye götürdü. "Hadi ama Mitsuya. Senin yaptığın yemekler çok daha güzel" dedim. "Bu saatte yemek yapmam sana salak. Günlerdir yemek yemediğin belli. Şimdi yiyeceksin!" Dedi emir verir gibi.
İkimiz yemek söyledikten sonra bana uzun uzun bakmaya başladı. "Kes şunu!" Dedim sinirle. Güldü ve "sana ne kadar hasret kaldığımı bilemessin Yui. Luna ve Mana bile özledi seni. Seninle son kez konuşamadan öleceğim diye çok korktum" dedi. "Özür dilerim Mitsuya. Benim de zamana ihtiyacım vardı. Aslına bakarsan gerçekten son kez görüşmeden ölücektim ama Mikey ve Baji sağ olsun, iki seferde de beni durdurdu" dedim. Bana tekrar sarıldı "özür dilerim Yui. Yeterince iyi bir arkadaş olamadığım için, seni güvende hissettirmediğim için, seni yanlız bıraktığım için özür dilerim" dedi sesi titrerken. "Sorun değil Mitsuya, gerçekten geçti artık" dedim ona geri sarılırken.
Yemek yerken bana "ona ne zaman söylemeyi düşünüyorsun?" Dedi. Mikey'den bahsettiğini anlamıştım. Biraz duraksadım, Mikey'e söylemek istemiyordum. "Bilmiyorum Mitsuya, beni katil olarak görüyor gibi. En çok ona söylemek istiyorum ama en çok da ona söylemekten çekiniyorum. Bana yine nefretle bakarsa daha yaşayamam. Ona olan düşkünlüğümü biliyorsun, bana hayat veren oydu. Ellerimden alan da o olsun ama nefretten dolayı olmasın bu" dedim. Mitsuya dikkatle dinlemişti beni. "Yui ne olursa olsun seni merak ediyordur. O kadar kolay silemez seni. Kazutora'yı bile affetmişken sana hiç bir şey yapmaz emin ol" dedi gülerek. Sadece tebessüm ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Sano Manjiro
Aksi(final verdi, exstra bölüm geliyor) !SPOİLER İÇERMEKDE! Geçmişini geri kazanmak düşüncesi ile erkek kılığında Tokyo manji çetesine katılan Yui, beklemediği tarzda şeyler yaşar (pek iyi olmadı ama okuyunca anlarsınız)