15

383 35 51
                                    

Dövüş alanına gelmiş dövüşün başlamasını bekliyorduk. Draken ve Kazu'nun öne çıkması ile kurallar koyulmaya başlanmıştı. Dikkatle olanları izliyordum fakat sesleri duymuyordum. Kazu'nun hakeme vurması ile dövüş başlamıştı. Bir gözüm Mikey'deyken önüme geleni tekmeliyordum.

Çevremizde başka cetelerden insanlar vardı. Bu dövüş gerçekten önemliydi. Önümdeki adamları tekmelerken kafamda hissettiğim yoğun acı ile yere düştüm. Arkama döndüğümde ellerinde demir sopalar olan birkaç kişi bana gülerek bakıyordu. İçlerinden biri "canavar olabilirsin ama biz de canavar avcısıyız" dedi. "Tek tekme ile 10 kişiyi yere serdiğin doğru mu? Bize de göstersene hadi!" Dedi birisi, ardından kahkaha attılar. Aptallar amk. Hızla ayağa kalktığım gibi önümdekilerin kafalarına tekme attım. "Çok güveniyorsunuz kendinize orosbu çocukları"

Lafımı bitirmemle yine kafama darbe almam bir oldu. Bu sefer bir öncekinden çok daha güçlüydü. Yere savrulurken bir an gözüm karardı. Başıma toplaşan adamlar beni tekmelemeye başladı. "Hanma'nın dediği kadar güçlü değilmiş" "iki vuruşta yere serildi yer cucesi" gibi şeyler söylemeye başladılar.

"Mikey'nin yüz karası" lafını duymamla ayağa firlamam bir oldu. Hepsi şok olmuş gözlerle bana bakarken "BİR DAHA SOYLESENE AMCİK" dedim ve az önce konuşana yumruk attım. Tek yumruğum ile resmen uçmuştu. "Nasil yani zayıf noktası yumrukları değil miydi amk?" Dedi birisi. Ona gülerek bakarken "BENİM ZAYIF NOKTAM FALAN YOK AMINA KOYDUKLARIM BEN ŞEYTANIN EVLADİYİM" diyerek tekme savurmaya başladım.

Resmen gözüm dönmüş gibi herkese tekmeler atarak yere seriyordum. Çevremdeki sesleri duymuyor, hiç bir şey göremiyordum. Tek odağım bana korku ile bakan bakışlardı. Beni durduran şey Draken'in "MİKEY" bağırışı oldu.

Bir anda etraf sakinleşmişti. Durdum ve hurdaların üstüne baktım. Kazutora birileri tarafından tutulmuş Mikey'e demir sopa ile vuruyordu. O tarafa doğru koşarken bir anda önüme yığınla insan geldi. "ÖLMEK İSTEMİYORSANİZ SİKTİRİN GİDİN!" dedim sinirle. Üzerime doğru gelmeye devam ettikleri için tekme savurmaya başladım. Mikey yere düşünce bütün valhalla üyeleri ona doğru koşmaya başladı. Önümdeki orosbu çocukları beni sarmışken random tekmeler savurmaya başladım.

Tam içlerinden birisi en yukarı ulaşınca Kisaki ortaya çıktı ve Mikey'i korudu. Herkesin ağzından övgüler yağarken aptal gibi etrafa bakıyordum. Bizim düşmanımız Kisaki, aptallar. Takemichi ile göz göze geldim. O da benim gibi dehşete düşmüştü. Kafamı yukarı kaldırmam ile Baji'nin Kisaki'ye vurması bir oldu.

Mutlulukla gülerken bir anda karnıma demir yedim. "YA SİMDİ ANNENİZİ SİKİCEM AMİNA KOYAYIM, Bİ SALİN DA İZLEYEK YUKARIYI!" dedim sinirle. Ağzıma kan gelmesi ile bana vuran adamın yüzüne tükürdüm. "İYİ MİSİN YUMAİ?" dedi uzaktan Mitsuya. "HARİKAYIM AMINI SİKİM" dedim gülerek. Tekmeler savurarak etrafımda dönüyor, arada yumruk da atıyordum.

Chifuyu'nun "BAJİ-SAN" bağırışı ile durdum. O yöne döndüğümde Kazutora'nın Baji'yi bıçaklandığını gördüm. Şok ile açılan gözlerimle birlikte "KAZUTORA" diye bağırdım.

Baji hala sapa salam ayakta görünce içim rahatladı. Baji 3. Bölükten 50 kişiyi döverken ben de bir yandan yanımdakileri dövüyor, bir yandan da Baji'yi izliyordum. Canavar amk. Sonunda kisaki'nin yanına varınca içim rahatlamıştı. Bu orosbu çocuğunu öldürürse çoğu şey son bulur diye düşünüyordum. Baji elindeki demiri kaldirması ile kan kusmaya başladı. Bir anda durdum. Çevremdekiler benim durmamdan yararlanarak saldırmaya başlamışlardı ama sikimde değildi. Baji'nin yere serilmesi ile gözlerim doldu.

Tokyo Revengers | Sano ManjiroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin