-2-

695 61 37
                                    

James antrenmana erken gelmişti çünkü o Kaptandı ve örnek olarak liderlik etmek onun göreviydi. Ayrıca ekibin geri kalanı onunla şakalaşmadan, huzur içinde değişmeyi seviyordu. Bu onun yalnız kalabildiği zamandı ve o bunun tadını çıkarıyordu.

James Potter'ın sessizliği sevdiğini kimse tahmin edemezdi. Arkadaşlarına sorarsanız, partinin ortasında en mutlu olduğu an, dikkatleri üzerine çekdiği andı. Espriler yapıp insanları güldürürdü. Doğru. Ama James aynı zamanda yalnız anları da seviyordu. Sessizliği. Tüm gözlerin onun üzerinde olduğu beklentilerden kopuşu.

Sirius için durum farklıydı çünkü Sirius yalnız bırakılamazdı. James bunu biliyor ve anlıyordu. Sirius'un omzuna şeytanlar konmuştu ve yalnızsa kulağına fısıldıyorlardı. Onlarla savaşıyordu ama James, Sirius'un travmayla mücadelesinin ömür boyu süreceğini düşünüyordu.

Keşke hepsini silebilseydi. Onu bundan koruyabilseydi. Grimmauld'u yeryüzünden ve tüm sakinlerini varoluştan yok etseydi. Ama yapamazdı, bu yüzden şeytanları uzakta tutmak için sürekli Sirius'a yüksek sesle bağırıyordu.

Ve şimdi elde ettiği birkaç sessiz an çok hoştu. Bir molaydı. Arkadaşları adına savaşmaya devam edebilmek için kendini toplaması için birkaç dakikası vardı.

Ancak son yılın ilk antrenmanlarından önce düşünülmesi gereken şey bu değildi, bu yüzden James düşüncelerini başka yöne çevirdi. Ekibini her şeyi ortaya koymaya nasıl motive edeceğine odaklandı. Hogwarts'tan Quidditch kupasıyla ayrılmak istiyordu. İki kez kazanmıştı ama üçüncüsü gerçek çekiciliği sayesinde olmalıydı. Bir efsane olmak istiyordu ve ekibi onu oraya ulaştıracaktı. Birlikte efsane olacaklardı.

Okul formasını çıkarıp bir yığının içine attı ve hiç vakit kaybetmeden Quidditch kıyafetlerini giymeye başladı. James kendini her zaman takdir ediyordu ama Quidditch kıyafetlerini giydiğinde kendini kesinlikle yenilmez hissediyordu. Duşun bariz ve açıkçası rahatsız edici sesini duyduğunda tam pantolonunun ön tarafındaki düğmeleri ilikliyordu.

Burada kimsenin olmaması gerekiyordu. Hiç kimsenin.

Antrenman yapacak olan önceki takımlar gitmiş olmalılardı. Bunu bilerek planını yapmıştı. Kimsenin hâlâ burada olması için hiçbir neden yoktu. Bu onun sessiz zamanıydı. Düşünme zamanıydı, hazırlık zamanıydı. O bir Kaptandı ve strateji oluşturmak için zamana ihtiyacı vardı.

Onun sessizliğini kim bozabilirdi? Kesinlikle kabul edilemezdi.

Botlarını çıkarıp bağlamak istediğinden daha uzun sürmüştü, bu yüzden davetsiz misafir duştan çıktığında ancak bir adım öne çıkabilmişti.

Ayrıca.

Kahretsin.

Gerçekten. James çenesinin neredeyse yere çarptığını hissedebiliyordu. Ağzı kurudu. Hala ayakta kalması bir mucizeydi. Yalnızca alt tarafına asılmış bir havlu giyen ıslak bir Regulus Black ile karşı karşıya kalmak ve bu durumdan zarar görmeden kurtulabilmek James için bir muammaydı. Çünkü o artık eskisi gibi değildi ve olmayacaktı. Bu görüntü sonsuza dek göz kapaklarının arkasına dövme olarak kazınacaktı.

Sadece.

Kahretsin.

James ona asılmak istiyordu. Ona bir bakış atmak , bir gülümseme vermek ve ısırıp ısırmadığını görmek için kaslarını esnetmek istiyordu. Çünkü James'in yaptığı da tam olarak buydu. Hoşlandığı insanlara asılıyor ve onların da bir yere varıp varamayacağını görecek kadar ondan hoşlanmalarını umuyordu. Bir bağlantı ya da özel bir şeyin başlangıcı. Seçici değildi ve ikisine de razıydı ama James bağlılığı daha çok tercih ediyordu. Yapamaması dışında. Bu sefer değildi. Kesinlikle hiçbir şey söyleyemez ve yapamazdı. Regulus'a değildi.

SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin