Regulus tek başına devriye geziyordu. Konuşmalardan ve genel olarak insanlardan nefret eden biri için bu idealdi. Buna izin verildiğini bile bilmiyordu. Bir şey olması durumunda her zaman çiftler halinde gitmeleri gerektiğini varsaymıştı. Sınıf başkanlarından biri vardiyası için rapor vermesine birkaç saat kala ağır gıda zehirlenmesine yakalanmıştı. Yani Regulus, Lupinin yerine tek başına devriye geziyordu.
Regulus ve Baş Oğlan, kuşkusuz, Madame Pomfrey -James ona Poppy diyordu- gelip Lupin'in kendi koğuşunda olduğunu ve devriye görevine uygun olmayacağını söylediğinde biraz şaşkına dönmüşlerdi.
Regulus birkaç saat kalede amaçsızca dolaşıp eğlendi. Köprüde bir sigara içti ve dolunayın gölün yüzeyini aydınlatmasını izledi. Uzaklardaki kurtların ulumalarını dinledi ve yaklaşan kışın serin havasını soludu.
Myrtle ona bir süre arkadaşlık etmişti. Oldukça hoştu. Ona evinin kurucusu Rowena Ravenclaw ve aralarında dolaşan hikayeler hakkında her şeyi anlatmıştı. Onun tacıyla ilgili bir tür efsane vardı; tüm Slytherin'lerin Sırlar Odası ve Slytherin'in varisi hakkında bildiği gibi, tüm Ravenclaw'ların da bildiği bir efsaneydi. Oldukça büyüleyiciydi, Regulus'un itiraf etmesi gerekiyordu.
Dünya farklı ve kendisi başka biri olsaydı belki de tacı bulmaya çalışırdı. Sadece bunu başaran kişi olmak için yapardı.
Sonunda Peeves gelmiş ve Myrtle'ı tuvalet kabinine geri götürmeye zorlamıştı, ancak Regulus onu savuşturmak için elinden geleni yapmıştı. O sinir bozucu ve acımasızdı. Myrtle onun ağlamasına boyun eğmiş ve Regulus'u yalnız bırakarak uzaklaşmıştı.
Regulus bu aralar Hogwarts'ın hayaletleriyle daha çok ilgileniyordu. Myrtle sayesinde çoğunu ismen tanıyordu ve hepsi hakkında biraz dedikodu biliyordu. Şu ana kadar hiçbiri pek işe yaramamıştı ama Regulus yine de bilgiyi kafasında saklıyordu.
Kasım ayının son günüydü, yani geceler yemeksiz bir gün gibi uzun, gündüzler ise sarhoş bir gece gibi kısaydı.
Vardiyasının sonuna gelmişti. Bu da ona duş alması, giyinmesi ve güne başlamak için kahvaltı yapması için yeterli zaman bırakacaktı. Zemin kattaki bir pencerenin yanında durdu ve büyük cam bölmelerden yukarıya bakrı. Ay ufkun altında kaybolmuştu ama yukarıda hala yıldızlar parlıyordu.
Koridor boştu. Karanlıktı. Etrafta buna tanık olacak kimse olmadığından Regulus, Sirius'u bulunca derin bir iç çekti. Bir süredir Pandora'nın ne demek istediğini merak ediyordu ama Regulus sormuyordu. Birkaç hafta önce yaşadıkları olaydan sonra kardeşinden kaçmak için elinden geleni yapıyordu. Bunun James'i üzmesine değmezdi.
Kelimenin tam anlamıyla birdenbire koridora çıkan James, Regulus'a hayatının korkusunu yaşattı. Regulus topuklarının üzerinde döndü, ciğerlerinin çılgınca pompalamasını sakinleştirmek için elini göğsüne götürdü... ve ayaklarının altından zeminin kaydığını hissetti.
"Sirius?" bu kelime onun rızası olmadan ağzından çıkmıştı ama elinde değildi.
James başını kaldırıp Regulus'u buldu. Erkek arkadaşının koridorda varlığını fark ettiği anı panik ve rahatlama karışımı bir duyguyla sordu. "Reg?"
"Ne oldu?" Regulus hareket etti. Henüz bilinçli olarak bir eylem planına karar vermemişti ama ilerliyordu. James'e yardım etti, Sirius'un gevşek kollarından birini omuzlarına attı ve yükü paylaştı.
Sirius'un bilinci yerinde değildi. Kanıyordu. Aslında hayır. Kanama kelimesi hafif kalırdı. Sirius parçalarına ayrılmıştı. Sanki birisi onu bileme aleti olarak kullanmıştı. Çok tuhaftı. Sirius'un hala hayatta olması da bir mucizeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİ
Novela JuvenilRegulus Black kızgındı. İntikam istiyordu. Kendisine yapılan onca şeyden dolayı dünyanın yanmasını izlemek istiyordu. James Potter'la sevişmek istiyordu ama bu onun mezara götüreceği bir sırdı. İntikam, Potter'ı gördüğünde onu boğan her ne ise ondan...