-8-

402 40 9
                                    

Regulus sigarasından bir nefes aldı. Dumanı ciğerlerinde hissetti. Bunun sağlıklı olamayacağını düşünüyordu. Sağlıklı mı? Bir muggle'a asla öyle olup olmadığını sormamıştı. Bardaki çocuk da bundan hiç bahsetmemişti. Bah. Zaten önemli değildi. Büyük olasılıkla önümüzdeki birkaç yıl içinde ölmeyecekti.

Ve James gelmemişti.

Regulus fayanslara yaslandı, dördüncü sigarası parmaklarının arasından sarktı. Ona ne oluyordu? Hiçbir şey değişmemişti. James'e sonsuza kadar aşıktı ve bu daha önce hayatına hiçbir şekilde müdahale etmemişti. Evet, iki hafta öncesine kadar Regulus, James'in gömleği olmadan nasıl göründüğünü bilmiyordu. Bunun biraz etkisi olduğunu kabul edebilirdi. Ayrıca cildinin nasıl bir his olduğunu da bilmiyordu. Yani belki?

Bu hoşuna gitmiyordu. Göremediği veya planlayamadığı bir şeye ilgi duyma hissi. Durduramayacağı bir şeydi çünkü bu onun başına gelen bir şeydi. Bu onun seçtiği bir şey değildi. Bu kesinlikle James'in hatasıydı. Ortaya çıkıp Regulus'la konuşmaya çalışmayı bırakması gerekiyordu.

James çok aptaldı.

İnledi, elini yüzünde gezdirdi.

Regulus, "Hayatımı sikeyim," diye homurdandı.

Her şeyi zorlaştırdığı için bu duygudan kurtulmak istiyordu. Regulus'un James Potter'a olan şehvetini bırakması gerekiyordu. Ama nasıl? İnsan nasıl dururdu?

İntikam üzerine odaklanmak işe yaramıyordu. Regulus çoklu görev yapabilirdi. Son birkaç haftadır ilerleme kaydediyordu. Terk edilmiş sınıfta lanet alıştırmaları yapmak, Felix Felicis hazırlamak, kütüphanede araştırma yapmak. Bir hafta önce Kısıtlı bölüme geçme iznini almıştı ve şimdiden üç cilt bulmuştu.

Dorcas'a da göz kulak oluyordu. Oda arkadaşları özür dilememişti ama artık Dorcas'a hakaret edecek kadar aptal değillerdi. Bunu denedikleri zaman saçları hala gökkuşağı renklerinde filizlenirken değillerdi. Regulus bu işin halledildiğini düşünüyordu ve yakın zamanda yaptığını tersine çevirme planı yoktu. Muhtemelen asla.

Barty ve Evan'la ilgili bir karışıklık vardı ama açıkçası bu onun suçu değildi.

Regulus sigarasını bitirdi. Paketi cebine koydu. James gelmeyecekti ve bu da iyiydi. James ortaya çıksaydı ne yapacağını bile bilmiyordu. Ona hakaret mi edecekti?. Onu tehdit mi edecekti?.

Ayağa kalktı, yıldızlara baktı. "Bu senin hatan, biliyorsun değil mi?" gökyüzüne dedi. "Senin yüzünden berbat durumdayım. Dağınık bir haldeyim ve kırıldım ve senin yüzünden sadece acılarım var. Çünkü sen gittin."

Ve James Potter bunu mümkün kılan kişiydi. Her zaman James'ti.

Regulus o gecenin ilerleyen saatlerinde elinde bir şişe düşsüz uyku iksiriyle yatakta oturdu. Ona baktı. Sadece gözlerini kapatıp dinlenmenin nasıl bir his olduğunu merak ediyordu.

Regulus iksiri içti. Her seferinde bunu küçümsüyordu ama uyumamak daha da kötüydü. Ve bunun nedeni rüya görmediği bir uyku cereyanına sahip olmasıydı. Eğer öyle olsaydı Regulus ela gözleri, kahverengi cildi, büyük elleri ve güneşten daha parlak bir gülümsemeyi görürdü.

*****

James harika bir gün geçiriyordu. Önceki gece Sirius'la çok geç saatlere kadar dışarıda olmasına rağmen, o sabah muhteşem bir Quidditch antrenmanı daha yapmışlardı. Dürüst olmak gerekirse ekibi parlak bir yıldızdı. O kadar uyumlulardı ki, profesyoneller gibi uçuyorlardı. .

Ve sonrasında, değerli veya gizli şeyleri oldukça etkili bir şekilde koruyan bir sınır büyüsünü öğrenen çok ilginç bir KSKS dersi görmüşlerdi. Bilgi almak için birini canlı yakaladıklarında ve kötü adamların onları kurtarmasını engellemeleri gerektiklerinde çok kullanışlı olacaktı.

SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin