Slytherin için sezonun son Quidditch maçı yaklaşıyordu. Regulus'a göre, sanki James'le her şey dün bitmiş gibi geliyordu. Mayıs ayının ikinci hafta sonuydu ve hazırlanmak için zindanlardan sahaya doğru ilerliyordu. Neredeyse yaşamıyor gibiydi, ama geçen her haftayla daha da kolaylaşıyordu. Ve hızla geçiyordu.
Yanında, Rabastan Hufflepuff kovalayıcılarının iyi formda olmasıyla ilgili bir şeyler mırıldanıyordu, ancak Regulus ona hiç dikkat etmiyordu.
Farklı şeyler düşünüyordu. Yakında savaşacaklardı. Sadece Regulus'un sonlandırabileceği bir savaşta.
Ayrıca, kendini işine gömmek, James'i ne kadar özlediğinin ağırlığı altında ezilmemenin tek yoluydu.
Anlaşılabilir bir şekilde, zamanının çoğunu kütüphanede geçiriyordu ve arada sırada Myrtle'ın yanına gidiyordu. Rabastan ve yedinci sınıfların geri kalanı sınavlar için çalışıyorlardı. Önlerinde hala bir yıl olmasına rağmen, Barty ve Evan bile Mayıs ayının onlar için yeterince geç olduğunu ve tekrar yapmaları gerektiğini kabul etmişlerdi. Final sınavlarını geçmeleri gerekiyordu.
Regulus'un öğrendiklerinden anladığı kadarıyla, her kurucu için bir yadigar vardı—Hufflepuff için bir kupa, Slytherin için bir madalyon ve Gryffindor için bir kılıç. Regulus kılıcı nasıl bulacağını henüz çözememişti çünkü görünüşe göre sadece gerçek Gryffindor'lara görünüyordu. Riddle'ın eline hiç ulaşıp ulaşmadığını merak ediyordu. Belki de ulaşmamıştı.
Kupa ve madalyon daha kolay bulunacaktı. Yıllar boyunca koleksiyoncular tarafından satın alındığına dair kayıtlar vardı. Regulus henüz onları modern zamanlara kadar takip edememişti çünkü bu çok zahmetli bir işti ama o bu konuda çalışıyordu. Onları bulacak ve eğer Hortkuluklarsa onları yok edecekti.
"Black," diye seslendi Slytherin kaptanı soyunma odasına girer girmez. "Bir kelime."
"Şimdi ne istiyorsun?" diye mırıldandı kendi kendine, Rabastan'ı şimdiye kadar duyduğu en komik şakaymış gibi güldürmüştü. Gerçekten utanç vericiydi.
İşaretlendiğinden beri Rabastan, Regulus'un sağ kolu olarak görülmek için çok çalışıyordu. Ve bunu başarıyordu da. Ama bu sinir bozucuydu. Rabastan güç istiyordu. Önemli olmak istiyordu. Ve eğer sadece Rodolphus Lestrange'in küçük kardeşiyse bunu asla başaramayacaktı, bu yüzden kendi müttefikliğini yaratmak zorundaydı. Ve Regulus'u seçmişti çünkü Lord Black, tehlikeli ve Ölüm Yiyenler arasında popülerdi.
Regulus duşların yakınında kaptana katıldı.
"Beni dinliyor musun?" diye çıkıştı kaptan.
"Hayır," diye cevapladı Regulus, gözlerini kırpıştırarak. "Görsel hafızamı tazeliyorum. Snitch'i yakalamamı istiyorsun, değil mi?"
"Yeterince puan alana kadar değil. Gryffindor önde, eğer oyunu çok çabuk kazanırsan, kupayı kazanma şansımız olmayacak."
Gözlerini deviren Regulus, "Tamam. Tamam. Ama diğer arayıcı bunu fark ederse, ona ulaşmasına izin vermeyeceğim." dedi.
"Snitch'in kaçmasına izin vermemek için ona zamanında yetişecek kadar hızlısın."
"Siktir et. Kaçıracağımı iddia etmiyorum."
"Kupayı kazanmamızı istiyorsan yapacaksın."
"Zaten kazanmayacağız," dedi Regulus tembelce. "Potter çok iyi bir kaptan ve onlar Ravenclaw ile oynuyorlar. Kupa onların. Bu oyun anlamsız."
"Sadece sana söyleneni yap."
"Hmm..."
"Senden nefret ediyorum, Black," dedi çocuk, gözle görülür şekilde sinirlenerek. "Seninle çalışmak imkansız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİ
Ficção AdolescenteRegulus Black kızgındı. İntikam istiyordu. Kendisine yapılan onca şeyden dolayı dünyanın yanmasını izlemek istiyordu. James Potter'la sevişmek istiyordu ama bu onun mezara götüreceği bir sırdı. İntikam, Potter'ı gördüğünde onu boğan her ne ise ondan...