-35-

184 28 10
                                    

Dorcas'ın Bakış Açısı:

Pandora onu tam Gryffindor ortak salonundan çıkarken yakaladı. Pazartesi öğleden sonraydı ve Marlene Quidditch antrenmanına hazırlanıyordu.  Dorcas ders çalışmak için kütüphaneye gidiyordu. 

Pandora nazikçe, "Merhaba Dorcas," dedi. "Seni arıyordum."

Dorcas'ın midesi bir anda kasıldı.  "Ne gördün? Marlene'i mi yoksa?”

“Marlene değil. Hadi dışarı çıkalım," diye önerdi Pandora, sanki Dorcas'ın zihnini okuyabiliyormuş gibi gözlerinde bilmiş bir parıltı vardı.

Dorcas, sarışın arkadaşının onu kaleye doğru yönlendirmesine izin verdi. Yan yana yürürken her adımda kolları birbirine sürtünüyordu.  

Dışarıda hava berrak ama eskisine göre daha az yakıcıydı. Mart ayının yarısına gelmişlerdi ve bahar istikrarlı bir şekilde yoluna devam ediyordu.  Çimenlerin üzerinden geçerken Dorcas gülümsedi.

Kaleden yeterince uzaklaştıklarında Pandora, "Bu Regulus'la ilgili," dedi.

Dorcas, "Onunla ilgili bir rüya daha mı?"

Pandora, ciddi bir şekilde başını sallayarak, sanki bu konuşma yüzünden Dorcas'ın gözlerine bakmaya dayanamıyormuş gibi üzgün gözlerini göle doğru çevirdi.

"Bana neden anlatıyorsun?" Dorcas sordu.

Pandora rüyalarını kime ve nasıl anlattığı konusunda çok titiz davranırdı.  Yanlış kişinin müdahalesinin felaket olabileceği konusunda ısrar ederdi.  

"Çünkü bunu kendim yapamam" diye yanıtladı. “Kendimi doğrudan savaşa dahil edemeyeceğimi biliyorsun. Yakalanırsam…”

Dorcas'ta bir ürperti dolaştı.  Pandora'nın Voldemort'un eline geçmemesi gerekiyordu. Onun yeteneğine sahip biri... bu felaket olurdu. Bu yüzden kenarda kalmak, perde arkasından elinden geleni yapmak zorundaydı.

"Ne yapmalıyım?" Dorcas sordu.

Pandora, "Regulus'un bir dayanağa ihtiyacı var" dedi. “Karanlığa dalacak. Geri dönebilmesi için buna  ihtiyacı var.”

Dorcas, "Neden onu tamamen durdurmuyorsun?"

Pandora, “Çünkü başladı. O durdurulamaz. Bu saatten sonra yapabileceğimiz tek şey onun geri dönebileceğinden emin olmak."

Gölün kıyısında yürümeyi bıraktılar. Aynaya benzeyen yüzeye, hafif esintinin ittiği, tepede sürüklenen dağınık bulutlar yansıyordu. Dorcas dudağını ısırarak Pandora'ya ne kadarını anlatabileceğini düşündü. 

Sonunda, "Ona yardım edeceğim" dedi sessizce. "Anlaştık."

"Biliyorum," Pandora dedi.  "Bu yeterli değil."

Dorcas,  “Onun istediği her şeyi yapacağım! Onun için casusluk yapacağım. Marlene'in hayatını tehlikeye atmadığı sürece yapmayacağım hiçbir şey yok. Ne demek yeterli değil ?”

Pandora, "Evet, bu savaşı bitirme şansının yüksek olmasına yetecek" diye açıkladı. "Ama gitmesi gereken yerden geri dönmesi için yeterli değil."

Dorcas, "Mantıklı konuşmuyorsun."

"Regulus, bizim yalnızca hayal edebileceğimiz bir güçten yararlanacak. Ama ödenecek bedel çok ağır. Kendini kaybedecek. Geri dönüş yolunu bulmasına yardım etmeni istiyorum."

"Nasıl?" Dorcas, Pandora'ya sordu.

Pandora, "Bunun onun için önemli olmasını sağlamalısın" diye ısrar etti. "Başka bir şeyi neden önemsediğini hatırlamıyorsa, seni önemsediğini hatırladığından emin olmalısın."

SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin