James'in tekrar kendisi gibi hissetmesi biraz zaman aldı. İlk olarak, yeni bir kovalayıcı bulmak için olağanüstü bir deneme yapmak zorunda kaldığında Olive'i kaybetmenin acısını yeniden yaşamak zorunda kaldı. Daha sonra, yerini alacak birini bulmaya kendini zorlamak zorunda kaldı ki bu, yeni kıza, yani Lucie'ye itiraf etmek istediğinden daha fazla acı vermişti. Olanlar onun hatası değildi ve o gerçekten çok iyiydi.
Ama o Olive değildi.
Peter aşağıya doğru spiral çiziyordu. Bu o kadar yürek parçalayıcıydı ki James onun yanında zorlukla nefes alabiliyordu. Kendi içine çekilmiş, dersten derse gözleri aşağıda, omuzları öne eğik olarak gidiyordu. Ne kadar acı verici olsa da James deniyordu. Her gün çabalıyordu. Peter'ın yanından zar zor ayrılıyordu. Şakalar yapıyor, Peter'ın ödevini yapmayı teklif ediyor ve ortak salonda onunla satranç oynuyordu, ta ki Peter ondan durmasını isteyene kadar.
Sirius ve Remus da deniyordu. Çok zordu. Sirius, Marlene'in yardımıyla Quidditch takımını sırtında taşıyordu. İki vurucu birlikte morali yüksek tutmak için harekete geçiyordu, James'in kararlarını destekliyor ve herkesi antrenman sırasında sahada ellerinden gelenin en iyisini yapmaya ikna ediyordu.
Onlar antrenmandayken Remus vardiyayı devralıyordu. Peter'ın en sevdiği yiyecekler için birlikte mutfaklara akın ediyorlar ve bazen takımın antrenmanını izlemeye geliyorlardı çünkü bu Peter'ın Olive'in anısına daha yakın hissetmesini sağlıyordu. Quidditch'i gerçekten seviyordu.
Zamanın geri kalanında, üçü de eğlence için absürt fikirler bulmak için ellerinden geleni yapıyorlar ve bu çoğu zaman odalarının bir yerinde küçük bir yangınla sonuçlanıyordu. James bunun Peter'ı gülümsetmesini diliyordu ama asla öyle olmuyordu.
En kötü yanı ise sorunun yalnızca Peter olmamasıydı. Ekibinin diğer üyeleri, James'i dersler arasında ya da antrenman sonrasında bulmaya ve ondan bir dakika istemeye alışmış ve o da bunu asla reddetmemişti. Olive hakkında konuşmak istiyorlardı. James'in bu durumla nasıl bu kadar iyi başa çıktığını soruyorlardı.
Ve James onlara yalan söylüyordu. Onlara Olive'in hayatlarına devam etmelerini isteyeceğini söylüyordu. Olive yapabilecek olsaydı kendisini unutmamalarını ama yollarına da devam etmelerini isterdi.
Gerçek şuydu ki James'in durumu hiç de iyi değildi. Sadece numara yapıyordu. Bu işte iyi olduğu ortaya çıkmıştı. Gülümsemeler ve sıcaklık, şakalar ve nazik sözler uydurmak kolaydı. Diğer insanların güçlü olmak için ona ihtiyaç duyduğunu anlıyordu.
Bu sorumluluğun ağırlığı ne kadar ağır olursa olsun. James bunu taşıyordu.
Ve geceleri İhtiyaç Odası'nda o odanın altında eziliyordu.
Bir kısmı Regulus'un bundan sıkılacağından endişeleniyordu. Ağlamaktan ve anlamsız mırıldanmalardan bıkabilirdi. Regulus döndüğünden beri düzgün bir konuşma yapmamışlardı çünkü James yanına gelir gelmez taşıdığı ağırlığın altında ezilmişti.
Ve kafasının arkasındaki ses James'e Regulus'un ancak bu kadarına katlanabileceğini söylüyordu. James her gece Regulus'un ona bunun yeterli olduğunu söylemesini bekliyordu.
Ama her gece Regulus onunla birlikte yatakta kıvrılıyor ve James ağlarken ona sarılıyordu. Regulus Paskalya tatilinden döndüğünden beri pek öpüşmemişlerdi. James bunu başarabilecek kadar uzun süre ağlamayı bırakamıyordu. Ve Regulus bunu zerre kadar umursamıyor gibi görünüyordu.
Geriye dönüp baktığında James bunun belki de ilk ipucu olması gerektiğini düşünebilirdi.
Sonunda işler yeniden rayına oturdu. Değişim kademeli ve neredeyse incelikliydi. Ama oluyordu ve James daha ne olduğunu anlamadan hayat devam etmeye başlamıştı. İnsanlar kendi acılarını boşaltmak için ona gelmeyi bırakmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİ
Ficțiune adolescențiRegulus Black kızgındı. İntikam istiyordu. Kendisine yapılan onca şeyden dolayı dünyanın yanmasını izlemek istiyordu. James Potter'la sevişmek istiyordu ama bu onun mezara götüreceği bir sırdı. İntikam, Potter'ı gördüğünde onu boğan her ne ise ondan...