-39-

169 25 5
                                    

Regulus, James'in kollarında uyandı.

Ateş gecenin bir yarısında sönmüştü ama ikisi de onu yeniden yakmak için yataktan çıkmak istememişlerdi. Şöminedeki köz için için yanıyor; turuncumsu bir parıltı, önündeki halıya zar zor ulaşıyordu. Regulus'un cep saati ona sabahın çok erken olduğunu söyledi.  Bugün Pazardı, bu yüzden acele etmelerine gerek yoktu.

Regulus dikkatlice tek dirseğinin üzerinde doğruldu ve James'e baktı. Uyurken daha genç görünüyordu, dudaklarında küçük bir gülümseme vardı. Elmacık kemiklerinin kıvrımına hafifçe yaslanan kalın, koyu kirpikler. Saçları her zamanki gibi asiydi.

James'in kollarından biri Regulus'un beline atılarak onu yatağa sabitledi ve yakın tuttu. Regulus, onu uyandırmadan parmaklarının uçlarını omzunun üzerinde hafifçe gezdirdi.  Kaslarının şeklinde Regulus'un ağzını sulandıran bir şeyler vardı.

Favorileri vardı. Elbette. James'in kalçası. James'in elleri. Gözleri, gülüşü ve boynunun hatları. James'in dudakları. Salazar ona merhamet etsin, James'in dudakları ve diliyle yapabileceği kötü şeyler Regulus'un ölümü olacaktı.

Ancak en sevdiği şeylerin bir listesi olmasına rağmen James'te  Regulus'un sevmediği bir şey yoktu. Birisi Regulus'a mükemmel adamın neye benzediğini sorsaydı, küçük kusurlarıyla ve tüm güzelliğiyle  James'i tarif ederdi.

James'in parmakları kürek kemiklerinin kanatları arasındaki boşluğa yayılmadan önce Regulus'un belinin alt kısmına doğru uzanan eli seğirdi. Uyanıyordu.

"Mmm," dedi James, gözleri hâlâ kapalıydı ve Regulus'u kendisine doğru çekmişti. Regulus gülümseyerek ona yaslandı ve James'in yüzünü boyun kıvrımına gömmesine izin verdi. James  "Günaydın" diye mırıldandı.

"Günaydın... ah," Regulus nefesini tuttu çünkü James'in dili aniden kulak memesinin yakınındaki hassas noktaya yavaşça dokunmuştu. "James?"

Cevap olarak küçük ısırık parçası  aldı. Regulus'un vücudu anında tepki verdi.  

Regulus inledi, bir eliyle James'in boynunu tuttu, diğerini ise omzunu kavramak için yukarı kaydırdı. James, Regulus'un boğazından çenesine, oradan da ağzına doğru  öpücüklerden oluşan bir yol çizdi. Öpüştüler.

James, Regulus'un dudaklarına doğru "Asla sabah seksi yapmıyoruz" dedi. "Ve bu kesinlikle kabul edilemez."

Bunu ne kadar çok istediğinden çılgına dönen Regulus, bir onay sesi çıkardı ve bu ses başka bir öpücük tarafından yutuldu. Elini vücutlarının arasına soktu ve parmaklarını James'in etrafına dolayarak onun ağzına doğru hırlamasına neden oldu. O kadar yakınlardı ki Regulus bunun titreşimini James'in göğsünde hissedebiliyordu.

James sırt üstü düşene ve Regulus onun üstüne çıkıp bacakları James'in vücudunun iki yanında durana kadar hızla onları yuvarladı.  Tekrar öpüşürken James'in elleri Regulus'un kalçasına doğru ilerledi.

Regulus kendini biraz yukarı itip eğilerek James'in kafasını kollarının arasına sıkıştırdı. Gülümsedi.  James sinir bozucu derecede muhteşemdi.

"Nasıl istersin?" Regulus dilini James'in alt dudağının üzerinde gezdirerek sordu.

"Ah, kahretsin," diye soludu James, kalçasını yukarı doğru çekerek. "Yavaş. Yavaş olmasını istiyorum.”

Regulus, "Tes désirs sont des ordres" dedi ve ardından bir saatin büyük bir kısmı boyunca James'e lezzetli bir şekilde işkence etmeye devam etti.

*****

James, "Ah Godric Gryffindor" dedi sırtüstü yuvarlanarak, gözleri iri iri açılmış ve göğsü inip kalkıyordu.  "Becer beni."

SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin