-3-

516 54 12
                                    

James'in başı dertteydi.

Normalde dertleriyle Sirius'a giderdi ama dertleri şu anda zayıf, yeşil gözlü ve kin doluydu. Küçük kardeşine aşık olduğundan oldukça emin olduğu gerçeğini Sirius'a söyleyemezdi. Sirius anlaşılır bir şekilde kendini kaybederdi.

Ama nasıl yapmazdı ?

Regulus öyle.... Anlamlı... Kibirli. İlgisizdi ki Sirius onu duvara ittiğinde bile çekinmemişti! Bunu kim yapardı? Ağabeyi tarafından dövülmek üzereyken kim soğukkanlılığını koruyabilirdi? Bu sadece... ilgi çekiciydi, olan buydu.

Yani James, Sirius'a gitmek yerine bir sonraki en iyi şeyi yaptı: Aylağı buldu. Remus iyi durumdaydı çünkü dolunay okulun başlamasından hemen önceydi ve üç hafta kadar daha bu konuda endişelenmesine gerek yoktu.

Remus, Lily Evans'la birlikte kütüphanedeydi. James bunu umursamadı çünkü kızlar erkeklerden çok daha akıllıydı. Lily ona acıyabilir ve bazı tavsiyeler verebilirdi. Sadece dikkatli olması gerekiyordu ki onun... eh... sorunlarının hedefinin kim olduğunu anlamamalılardı.

"Remus," dedi neşeyle. "Evans."

İkisi de onu hemen susturdular, bu da kendisini karşılarındaki sandalyeye bırakırken sadece sırıtmasına neden oldu. "Yardımınıza ihtiyaçım var."

Remus ve Lily ona baktılar. Remus gözlerini kıstı ve "Yardımımız mı?" diye sordu.

James en meleksi yüzünü göstermeye çalışarak başını salladı. "Tavsiyeye ihtiyacım var. Şey... yani. Aşık oldum."

Lily'nin gözleri neredeyse yuvalarından çıkacaktı. "Afedersin?"

James gülümseyerek, "Yalvarmana gerek yok, Evans," diye espri yaptı. "Bir sevdiceğim var ve ondan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum. Yardım edebileceğinizi umuyordum."

"Lily," dedi. Bunu takip eden sessizlik çok önemliydi, sanki çok önemli bir şey olmuş gibiydi. Omuz silkti. "Yani yedi yıldır birlikte okuldayız. Bana Lily diyebilirsin."

James şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı. Remus da Lily'ye baktı ama o etkilenmemiş görünüyordu.

"Emin misin?" James sordu.

Lily gözlerini devirdi. "Elbette eminim."

Remus onun omzunu dürttü. Dudaklarında James'in kafa karıştırıcı bulduğu ama buna izin vereceği şakacı bir gülümseme vardı çünkü geçen yıl kendisi ve Lily arasında işler önemli ölçüde iyileşmiş olsa da buraya geleceklerini hiç düşünmemişti. Beşinci yılını giderek daha aptalca ve utanç verici şeyler yaparak onu kendisiyle çıkmaya ikna etmeye çalışarak geçirdikten sonra hayır.

"Bu güzel. Lily," dedi James. "Açıkçası, bundan sonra bana yalnızca Majesteleri olarak hitap etmelisin..."

Lily kıkırdadı. James hem sevinmiş hem de kafası karışmıştı. Remus boğazını temizleyip ayağa kalktı. "Lily'nin romantik tavsiyelerde bulunabilecek kapasitede olduğunu düşünüyorum James, bu yüzden bu işi sana bırakıyorum. Başkan devriyesinden önce kitaplarımı yurda iade etmem gerekiyor ve geç kalacağım."

James tartışmak istiyordu. Remus'a ihtiyacı vardı. Lily'nin güzel tavsiyeler verdiğinden emindi ama Lily'nin yanında o kadar da rahat değildi. Ama Remus çoktan geri çekilmişti ve Lily ona bu kadar iyi davranırken onu gücendirmek istemiyordu. Yani o kalacaktı.

"Aşık olduğunu söylemiştin?" Lily ona nazikçe sordu. James başını salladı. "Ve ondan kurtulmak mı istiyorsun?"

James içini çekti. "Bu kişi benden hoşlanmıyor, bu yüzden bu... hissin kaybolmasını istiyorum."

SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin