-10-

364 39 6
                                    

Pazartesi öğleden sonra James'in çok önemli bir görevi vardı. Arkadaşları Moody'yle yaptıkları düellodan sonra bütün gün ayak sürümüş, yorgun ve hırpalanmışlardı ama James? James dünyanın zirvesindeydi.

Yenilmez hissediyordu.

Baykuşluğun çatısına tekrar tırmanmak için sabırsızlanıyordu. Ama önce o küplerden birini bulması gerekiyordu. İki nedeni vardı: Birincisi, Regulus'un bunu elde edebileceğini düşünmediği izlenimine kapılmıştı. İki: Bu insanın kendi elleriyle yaptığı bir bulmacaydı ve James, Regulus'un ellerini kullanmasını izlemek için bir bahane bulmak için neredeyse her şeyi yapardı.

"Evans!" James portrenin içinden geçer geçmez Gryffindor ortak salonunda bağırdı.

Lily her zamanki gibi Marlene ve Mary'nin yanında oturuyordu. Ödevlerini yapıyorlardı ya da en azından önlerinde açık kitaplar vardı. Marlene onu selamladı. "Ne haber Kaptan?"

James kibarca, "Merhaba Marlene, Mary," dedi. "Lily. Senden bir iyilik istemem gerekiyor."

"Elbette James. Ne istiyorsun?" Lily, arkadaşlarına hızlı bir bakış atarak sordu. "Her şey yolunda mı?"

James şiddetle başını salladı. Her şey harikaydı. Muhteşemdi. İnanılmazdı. Dünya çok güzeldi.

"Sadece bir küp bulmam gerekiyor. Bulmaca şeyi. Biliyorsundur Muggle icatı?" dedi ve ifade etmek için elleriyle de işaretler yaptı.

Marlene kafası karışmış halde burnunu kırıştırdı. Ama Mary'nin kaşları saç çizgisine kadar yükseldi ve güldü. "Rubik küpünü mü kastediyorsun?"

"Ah!" Lily dedi. "Doğru, Mary. Bir an kendimi kaybettim."

James, "Teşekkür ederim. Evet. Tam olarak Rubik küpü. Bitaneye ihtiyacım var. Nasıl alabilirim?"

Lily ve Mary bakıştılar. Marlene koltuğunda öne doğru eğildi. "Bu küp dediğiniz ne işe yarıyor?"

"Çok popüler bir bulmaca. Muggle'lar buna bayılıyor," diye yanıtladı Mary. "Neden ihtiyacın var James?"

Ağırlığını topuklarından ayak parmaklarına kaydırarak ayakları üzerinde dengede durdu. Bugün her zamankinden daha fazla enerjiye sahipti. Neredeyse Regulus onu kurtardığından beri içinde yüksek voltlu elektrik hissediyordu.

Regulus onu kurtarmıştı.

Ve James ona çok yakındı. Onlar... orada birlikte yatıyorlardı. Ve o... ahhh. James neredeyse açlıktan bayılacaktı. Regulus onun altına çok iyi uyuyordu. Sanki orada olmak için yaratılmış gibiydi. Ayrıca harika kokuyordu. Odunsu. Çimen. Açık hava gibi ki bu da şaşırtıcıydı çünkü James'in bildiği kadarıyla Regulus dışarıda fazla vakit geçirmiyordu.

Aslında onu iyi tanımıyordu. Mesela bulmacalardan hoşlandığı hakkında hiçbir fikri yoktu. 'Çok sevimli,' diye düşündü James. O çok akıllıydı. Kim eğlenmek için zeka oyunlarından hoşlanırdı ki?

James, "Sadece bir tanesine ihtiyacım var" dedi. "Bu bir sürpriz."

Lily ona gülümsedi. "Annemle babamdan bana bir tane göndermelerini isteyeceğim. Muggle'lar için bunları elde etmek kolaydır. Birkaç gün sürecektir."

James hayal kırıklığını gizlemeye çalıştı. Bunun hemen olmayacağını biliyordu ama eğer dürüst olursa Regulus konusunda sabırlı olmakta zorlanıyordu. James gece olmasını istiyor ve tekrar oraya tırmanmak istiyordu. Tek düşünebildiği buydu.

"Bunun için sana ne kadar borcum var?" James sordu.

Lily başını salladı. "Hayır, endişelenme..."

SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin