-15-

436 38 1
                                    

Regulus iyi bir gün geçirmiyordu. Kuşkusuz, yıllardır iyi bir gün geçirdiğini düşünmüyordu ama son üç gün özellikle zordu. Dün gece diğer Slytherin'ler ve Lupin'le yaşadığı olaydan sonra uyumakta her zamankinden daha fazla zorluk yaşamıştı. Etkili olması için fazladan iksir alması gerekmişti.

İçinden bir ses Regulus'a belki de bu konuyu araştırması gerektiğini ya da en azından biraz endişelenmesi gerektiğini söylüyordu ama onun bunun için ne zamanı ne de kafası vardı.

James'in ona gönderdiği not Pazartesi sabahından beri cebinde duruyordu.

Regulus bunu yaklaşık bir milyon kez okumuştu. Dokunaklıydı.

Bugün Çarşambaydı ve James hâlâ onu aramaya gelmemişti. Bu ya henüz Sirius'a söylemediği anlamına geliyordu ki bu pek olası değildi çünkü James Godric Gryffindor'un vücut bulmuş haliydi, yani korkaklık şimdiye kadar deneyimlediği bir şey değildi ya da Regulus haklıydı. Sirius, James'i ondan uzak durmaya ikna etmişti ve Regulus onu bir daha asla öpemeyecekti.

Regulus kardeşini öldürmek istiyordu.

Bu yeni bir şey değildi ama duygunun yoğunluğu artmıştı.

Başka bir sefalet gününe boyun eğen Regulus, Barty ve Evan'ın peşinden Büyük Salon'a girdi. Dorcas zaten buradaydı, Marlene ile kahvaltıya yürüyebilmek için Gryffindor Kulesi'ne kadar gitmişti. Regulus bunun son derece verimsiz olduğunu düşünüyordu ama Dorcas'ın teknesini yüzdüren şey her ne ise yargılamayacaktı. Elinde tek cümlelik bir not varken, sonundaki küçük J imzasını takıntı haline getirmek için her fırsatı değerlendiriyordu.

Pandora, Dorcas'ın yanında oturduğu yerden onlara el salladı. Barty ve Evan yan yana oturdular. Regulus kızların yanında yer aldı. Çocuklar yerleşir yerleşmez Dorcas onlara yaklaşmalarını işaret etti. Regulus'un kendine kahve doldurmaya bile vakti olmadı.

"Sanırım Mulciber, Avery ve diğerleri bir şeylerin peşindeler" diye fısıldadı.

"Neden?" Evan sordu. Barty kısılmış gözlerle masaya bakıyordu.

Pandora da aynı fikirdeydi: "Buraya geldiklerinden beri tuhaf davranıyorlar. Auraları tamamen yanlış. Her zamankinden daha yanlış."

Regulus bunun dün geceyle bir ilgisi olduğunu tahmin etti. Lanetin etkisi geçmeden ya da birisi onları bulana kadar kim bilir o koridorda ne kadar kalmışlardı.

Ama arkadaşlarına kendini anlatmak istemediği için bundan bahsetmedi. Bunun yerine Regulus kaşlarını çattı. "Peki bu bizim sorunumuz mu?"

Dorcas "Öyle değil" dedi. "En azından henüz değil. Ama dikkatli ol."

Sabah postasının gelmesiyle kesintiye uğradılar. Regulus, her zaman baykuşların kötü amacının bir sonucu olan, dökülen sıcak içeceklerden ve meyve suyundan uzaklaşarak arkasına yaslandı. Hiçbir şey beklemiyordu, bu yüzden nihayet kendine ruhu gibi siyah büyük bir fincan kahve doldurma fırsatını değerlendirdi ve ardından Gryffindor masasına baktı.

Kardeşi ona baktığı için hemen kahvesini içerken boğuldu.

O biliyordu.

Regulus birkaç kez öksürdü ve fincanı yere bıraktı. Kendini toparladı, sonra tekrar yukarıya baktı ve Sirius'la göz göze geldi. O kızgındı. Ah, çok öfkeliydi. Sirius dişlerini gıcırdatıyordu ve sol gözünün altında çok sinirlendiğinde sıçrayan küçük bir kas oluşmuştu. Sirius kaçmadan önce Grimmauld Meydanı'nda birlikte dalga geçerlerdi.

Ah. Hızla bozulan bir sabahı kurtarmanın ne güzel bir yoluydu. Öfkeyle dolup taşan Sirius, Regulus'un gününü güzelleştirmişti. Dürüst olmak gerekirse Regulus neredeyse gülümsüyordu çünkü bu çok tatmin ediciydi. Ve Regulus, Sirius'u bunun Lupin'le olan dün geceyle ilgili olmadığını anlayacak kadar iyi tanıyordu. O düşünüyordu. Olabilirdi... ama aslında Regulus'un Slytherin'lerin yanında yer alması kardeşinin ondan beklediği şeydi. Değil mi? Böylesine sıradan bir şey yüzünden ona asla hançer gibi dik dik bakmazdı.

SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin