Kasım ayının ilk yarısı sessizce geçiyordu. Aynanın arkasında geçirilen kaçamak geceler, öpücükler, eller ve düzensiz nefesler istedikleri sıklıkta olmasa da oluyordu. Bu yeterli değildi, asla yeterli değildi. Ama Regulus bunun hiç yoktan iyi olduğunu düşünüyordu. Prensip olarak James'e bu konuda sürekli şikayette bulunuyordu ama bu durumdan hoşlanıyordu da. Gizlice. Acınası bir şekilde.
İkisinin de ortak kaygısı, istediklerinden daha meşgul olmaları ve bu yüzden birbirleriyle eskisi kadar sık buluşamamalarıydı. Artık aynanın yanında olmak daha da zordu çünkü revire yakındı ve koridorlar kalabalık oluyordu. Baykuşluğun çatısı karla karışık yağmur, yağmur ve rüzgardan oluşan bir ölüm tuzağına dönüştüğü için Regulus umutsuzca onlara yeni bir yer bulmak istiyordu.
Kasım her zaman uzun gecelerin ve kısa günlerin olduğu bir ay olmuştu. Quidditch antrenmanları cehenneme dönmüştü çünkü dışarısı soğuk ve ıslaktı, bu da ikisini de bitkin düşürüyordu. Sirius her fırsatta Regulus'a dik dik bakmaya devam ediyor ama asla etkileşime geçmiyordu. James'e karşı da iyiydi. Zamanını arkadaşları ve Marlene'in arkadaşları arasında geçiren Dorcas'a göre Sirius şu anda Adaline'le çıkıyordu. Ancak o, Dorcas gibi gruba katılmaya davet edilmiyordu. Sirius muhtemelen onunla seks yapmak için birkaç saatliğine ortadan kayboluyor, sonra aptal gibi geri dönüyordu.
Dorcas'ın bu durum karşısında kafası karışıktı çünkü Sirius kız arkadaşından hiç bahsetmiyordu. Rastgele kaçışlar olmasaydı ve herkes Cadılar Bayramı partisinde öpüştüklerini görmeseydi Dorcas onun var olduğuna inanmazdı.
Regulus yarın gece James'le buluşacaktı,sabırsızlıkla bekliyordu.
Bu akşam boş olduğu için iksirlerini bir tur kontrol etti - uyku iksiri bitmişti ve daha fazlasını hazırlıyordu. Felix Felicis'i de karıştırdı- ardından kütüphaneden birkaç kitap aldı. Ve şimdi ikinci kattaki kızlar tuvaletine gidiyordu.
Myrtle, "Geç kaldın," diye yakındı.
Regulus ona bir bakış attı ve yere oturdu. İç çekti. "Meşgulüm Myrtle."
"Senin için Kanlı Baron'la konuştum" dedi kız.
Regulus dönüp ona baktı, kaşlarını kaldırdı. "Gerçekten mi?"
"Evet" dedi Myrtle gururla. Artık Regulus'un dikkatini çektiği için neşeliydi. "Kolay olmadı. Bir haftadır beni kabul etmesini sağlamaya çalışıyordum! O kadar acımasız ki. Yemin ederim." Ellerini havaya kaldırdı. "Ancak. Vazgeçmedim çünkü bunun senin için önemli olduğunu biliyordum."
"Teşekkür ederim" dedi Regulus. "İlginç bir şey söyledi mi?"
"Gerçek varis ortaya çıkana kadar kötü şöhrete layık bir Slytherin olmadığını söyledi," dedi Myrtle.
Bu Regulus'un beyninde bir şeylerin tıklanmasına neden oldu. Gözden kaçırdığı bir şey vardı. "Bekle. Bir sorum var," dedi Myrtle'ı durdurmak için elini kaldırarak. "Sen öldüğünde... bana Hagrid'in yaratığıyla birlikte bu yüzden okuldan atıldığını söylemiştin, değil mi?"
"Evet. Evcil bir canavarla yakalandı. Sorumlu oydu" diye doğruladı Myrtle.
"Ama bir yerde Sırlar Odası'nın o yıl açıldığını okumuştum," diye mırıldandı Regulus. "Mantıklı değil."
"Ne değil?"
"Hagrid Slytherin'in varisi değil. Hayatta olamaz. Slytherin'de bile değildi, değil mi?" Regulus sordu.
"HAYIR. O bir Gryffindor'du."
Regulus arkasına yaslandı ve başının duvara düşmesine izin verdi. "Myrtle, sen bir Ravenclaw'sın, değil mi?" Kız başını salladı. "Tamam. Hadi bu bilmeceyi çözelim. Bir çocuğun bu tuvalette bilmediğin bir dil konuştuğunu duydun ve sarı gözlü bir canavarla karşı karşıya geldikten sonra öldüğünü söyledin, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİ
Teen FictionRegulus Black kızgındı. İntikam istiyordu. Kendisine yapılan onca şeyden dolayı dünyanın yanmasını izlemek istiyordu. James Potter'la sevişmek istiyordu ama bu onun mezara götüreceği bir sırdı. İntikam, Potter'ı gördüğünde onu boğan her ne ise ondan...