Interlude: Dorcas'ın Bakış Açısı
Dorcas gergindi. Çünkü arkadaşlarını Marlene'le tanıştırabilmek için bu partiye kendisiyle birlikte gelmeye ikna etmişti. Kafasında bu harika bir fikirdi. Doğal bir adımdı çünkü bunu üç haftadır yapıyorlardı ve Dorcas zaten Marlene'in arkadaşlarıyla tanışmış durumdaydı.
Görünüşe göre Dorcas arkadaşlarının sosyalleşmeye alerjisi olduğunu unutmuştu. Ancak tüm suçu onlara yükleyemezdi. Belki de bu parti iyi bir ortam değildi. Onların Gryffindor, Ravenclaw ve Hufflepuff denizindeki garip Slytherinler olduğunu düşünmeliydi. Zindanlarda kendi Cadılar Bayramı gelenekleri olduğu için evlerinden kimse burada değildi.
Pandora kehanet kalabalığıyla birlikteydi ve Regulus, Barty ve Evan'ın ne kadar öne çıktıklarından açıkça habersizdi. Cam bir duvarın yanındalardı (parti için sera harika bir ortamdı), kolları göğüslerinin üzerindeydi ve yüzlerinde şüpheci bakışlar vardı. Regulus elbette kaşlarını çatıyordu. Onu kostüm giymeye ikna etmek kolay olmamıştı. Dorcas bunu yaparken çok iyi vakit geçirmişti.
Marlene'in henüz gelmediğini doğrulamak için serayı bir kez daha taradı. Yedinci sınıf Gryffindor'ların hiçbiri yoktu. Wonder Woman kostümünün arkasına bağlanan sahte kılıçla oyalanarak alt dudağını ısırdı. Dorcas, Marlene'in süslü elbisesini beğeneceğini umuyordu.
Hepsi onun fikriydi. Dorcas, fırsat buldukça okumak üzere Muggle Londra'sına gizlice girdiği çizgi romanlara dayanarak kendisi ve arkadaşları için tüm kostümleri tasarlamıştı.
Barty, ona biraz büyük görünen ama bunun dışında oldukça gurur verici bir Wolverine kıyafeti giymişti. Dorcas, Evan'ı şimdiye kadar sekiz kez Barty'nin poposuna bakarken yakalamıştı. Evan Batman maskesinin burnunu acıtmasından şikayet edip duruyordu. Barty bu bahaneyi sürekli Evan'ın yüzüne dokunmak için kullanıyordu. Dürüst olmak gerekirse, gariplikleriyle çok sevimlilerdi. Arkadaşları adına çok mutluydu. Barty ve Evan'ın iyi bir çift olduğunu düşünüyordu. Evan, Barty'nin en sert yönlerini yatıştırıyordu.
Dorcas, Regulus'un kostümüyle özellikle gurur duyuyordu. Green Arrow gibi giyinmişti, koyu yeşil ve siyah kombinasyonu gözlerinin rengini ortaya çıkarıyordu.
Regulus'un pes edip onu giymesi iki saate yakın gürültülü, amansız tartışmayı gerektirmişti. Her dakika buna değmişti. Dorcas, Regulus'un James Potter'a aşık olduğundan son derece şüpheleniyordu ve eğer elinden geldiğince onun dikkatini çekmesine yardım etmezse lanetlenecekti.
Kostümü Regulus'a neredeyse mükemmel bir şekilde uyacak şekilde tasarlamış ve hatta gözlerinin etrafına sürme çekmek için göz kalemini bile kullanmıştı. Regulus tehlikeli görünüyordu ve bu ona yakışıyordu. Bu onu biraz üzüyordu çünkü Dorcas, Regulus'un karanlık tarafa geçmesini istemiyordu. Ama bu onu ateşli gösteriyordu, o yüzden bu gecelik bunu görmezden gelecek ve James'in Regulus'un ateşli göründüğü konusunda hemfikir olmasını umacaktı.
Barty, "Bir içki istiyorum" dedi. "Ben bir içki alacağım."
Dorcas gönüllü olarak "Ben de seninle geleceğim" dedi. "Reg?"
"İçmiyorum" dedi.
Barty ve Evan gözlerini devirdiler. "Bu şeye nasıl katlanmayı düşünüyorsun?" Evan ona etrafı işaret ederek sordu.
İnsanlar her saniye akın ediyor, odalara doluşuyordu. Müzik patlamış ve bazı çocuklar şimdiden dans etmeye başlamıştı.
Regulus "İçmeyeceğim" diye ısrar etti. Ve sonra arkalarında bir şey gözüne çarptı. İçinde bir şeyler parladı ve tam bir U dönüşü yaptı. "Ateş viskisi. Bana bir ateş viskisi getir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİ
Genç KurguRegulus Black kızgındı. İntikam istiyordu. Kendisine yapılan onca şeyden dolayı dünyanın yanmasını izlemek istiyordu. James Potter'la sevişmek istiyordu ama bu onun mezara götüreceği bir sırdı. İntikam, Potter'ı gördüğünde onu boğan her ne ise ondan...