-9-

403 36 6
                                    

Regulus cuma gecesi oldukça geç bir saatte yatakhanesine dönüyordu çünkü revirde Lupin'le yaşadığı tuhaf karşılaşmanın ardından baykuş kulübesine tırmanmış ve sigara içmek için çatıya oturmuştu. Akşam yemeğini kaçırmıştı, bu yüzden elflerden biraz yiyecek istemek için mutfağa gitmek zorunda kalmıştı. Hızla onun için bir şeyler hazırlamışlar ve Regulus onlarla birlikte yemek yemişti.

Mutfakta olmayı seviyordu çünkü ev cinleri hoş, zeki yaratıklardı. Son derece yeteneklilerdi. Hayatta net bir amaçları vardı ve bunu gerçekleştirmek onları mutlu ediyordu.

Regulus'un James Potter yüzünden ne kadar zavallı hale geldiğini bilselerdi ev cinlerinin ona güleceklerinden oldukça emindi.

Regulus odasının kapısını iterek açtı. Neredeyse Slughorn'un sırtına çarpacaktı. Bina başkanının yurtta ne yaptığını sorgulamayacak kadar yorgundu.

"Özür dilerim profesör," diyerek kenara çekilip odanın kendi tarafına doğru ilerledi.

Slughorn başını salladı. "Sorun değil evlat. Kapıya bu kadar yakın durmamalıydım." Elleri belindeydi ve sabırsızca ayağını yere vuruyordu.

Ve şimdi Regulus bunun ne kadar tuhaf olduğunu anlamıştı çünkü Slughorn daha önce hiç yurduna girmemişti. Regulus, gösteriden keyif almıyormuş gibi davranmaya çalışan Barty ve Evan'a baktı. Barty başını eğmişti. Regulus'un bakışları onu takip ederken Edward Selwyn'in ağladığını ve bavullarını topladığını gördü.

"Acele et evlat." dedi Slughorn sabırsızca Selwyn'e.

Selwyn, "Yemin ederim ben yapmadım" diye ağlıyordu. Sesi kısıktı. "Ben değildim. Lütfen bunu yapmayın."

Slughorn'un yüzü yumuşadı çünkü o böyle bir insandı. Regulus, bina başkanının daha katı olması gerektiğini düşünüyordu. McGonagall gibi. Tabi ki bunu kimseye itiraf edecek değildi.

"Bu geçici bir uzaklaştırma, Bay Selwyn. Dört hafta sonra geri döneceksiniz."

Selwyn ağlamaya devam etti ama Regulus onu görmezden geldi. Geçici bir uzaklaştırma mı? İhraç edilmesini umuyordu. Regulus yatağına oturdu ve ayakkabılarını çıkarmaya başladı. Selwyn'in ağlama sesleri kulaklarına müzik gibi geliyordu.

Regulus uzun, sıcak bir duş aldı ve Slughorn gidesiye kadar banyodan çıkmadı.

"Bu nasıl oldu?" Regulus bilmesine rağmen sordu.

Yatakta yatan Evan başını kaldırıp baktı. "Slughorn, Snape'in kazanı patladıktan sonra tüm sınıfı inceledi. Selwyn'in eşyalarında, onları kurcaladığına dair kanıt buldu. Gecikmiş bir reaksiyona neden olan bir bileşik, yalnızca Snape'in yaralanmasına neden olacak şekilde bir kontrol altına alma büyüsü karalanmıştı. Hepsi oldukça önceden planlanmış, hepsi Selwyn'in el yazısıyla yazılmıştı. Bana sorarsan kanıtları ortadan kaldırmaması biraz aptalca."

Barty, "Yapmadığına yemin ediyor" diye ekledi. Yine yere oturuyordu. Evan'ın eli yine saçlarının arasındaydı. Bu olmuyormuş gibi davranıyorlardı. "Ama herkes onun Snape'e karşı kin beslediğini biliyor."

"Öyle mi?" Regulus sordu.

Evan başını salladı ve yurtta yalnız olmalarına rağmen biraz korkuyla etrafına baktı. "Görünüşe göre Selwyn, Snape ve Mulciber'in yanına giderek ailesinin Karanlık Lord'la sıkı ilişkiler kurmasıyla övünüyordu. Snape bunu istemiyordu. Haklı bir mücadele verdiler. Selwyn aşağılanmıştı."

"Ah," dedi Regulus. Elini ıslak buklelerinin arasından geçirdi, pijamasını çıkardı. "Gittiğine sevindim. Selwyn'in..."

Tam o anda Regulus'un aklına harika bir fikir geldi. Gerçekten ilham verici bir şey. Selwyn'in ne olduğu önemli değildi (aptalca bir yer israfıydı) çünkü Regulus'un artık yapacak daha önemli işleri vardı. Burada önemli olan Selwyn'in gitmiş olması ve dört hafta boyunca boş bir alanın kalacak olmasıydı.

SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin