Regulus sinir krizi geçirmek için boş sınıflarda saklanma ihtiyacını bırakmayı çok isterdi. Bu gülünçtü. Bu saçmalığı yapmayacaktı. Sakin ve aklı başındaydı. O Regulus Lanet Black, duygularının efendisi, bedeninin patronuydu. Tanrı aşkına, o bir ejderhaydı. Arkadaşları öyle söylemişti.
Ve şimdi. Bir odada saklanıyor ve aşırı nefes alıyordu.
Cidden acıklıydı. Dün Barty'yi öpmüştü ve bu konuda hiç sinirlenmemişti. Uygun bir öpücüktü, dilleri ve her şeyiyle! Ve o iyiydi. Aslında her şey çok medeniydi. Barty ona iyileştirmeler yapması için bazı ipuçları vermişti. Regulus ona teşekkür etmişti. Barty, Regulus'un ona yardım ettiği için minnettarlığını ifade etmişti. Bunu bir daha asla yapmamaya karar verdiklerini bir kez daha doğrulamışlardı. Dava kapanmıştı. Dramatiklik yoktu. Hiçbir şekilde duygu gösterimi yoktu.
Ama kahrolası James Potter ona göz kırpmıştı ve gerçek anlamda ölümün eşiğindeydi.
O... gözlerinin çok güzel olduğunu söylemişti...
Regulus ne düşüneceğini bilmiyordu.
James'in heteroseksüel olmayabileceği fikri tuhaftı. Regulus'un onun hakkında bildiği her şeye aykırıydı. James tipik salak gençti. Değil mi?
Kibirliydi, çünkü çekiciydi ve bunu biliyordu. Yüzeyseldi çünkü o sadece diğer ateşli insanlarla çıkmıştı. Gürültülü ve iğrençti çünkü ilgiyi seviyordu. Kendini beğenmiş ve seksi bir adamdı.
James erkeklerden hoşlanamazdı, değil mi? Bu ayrıntılı bir şaka olmalıydı. Ancak öyle olmadığını söylemişti. Regulus her hangi birinin sözüne inanmaması gerektiğini biliyordu ama James'in haklı olduğu bir nokta vardı. Hiç mantıklı değildi. Eğer bu bir şaka olsaydı, durum farklı olurdu. Regulus yıllar boyunca Slytherin'in geri kalanı gibi yüzlerce şakaya tanık olmuştu ve bunların kurbanı olmuştu. Bu onların çalışma şekli değildi.
Peki o zaman ne oluyordu? Neden?
Cebindeki sigaralar onu çağırdı. Dersleri bırakıp sigara içmek için bir yere gitmekten başka bir şey istemedi. Bunları ona getirenin James Potter olduğu gerçeği akıllara durgunluk veriyordu. Bunu çözmeye çalışmak Regulus'un beynini acıtıyordu.
Çünkü. Eğer James erkeklerden hoşlanıyorsa o zaman ne olacaktı? James'in eşcinsel olabileceğine dair dünyayı sarsan gerçeği kabul etmek bir şeydi. Regulus'tan hoşlanmak tamamen başka bir şeydi.
Yapamazdi.
James Potter gibi biri Regulus Black gibi birinden hoşlanamazdı.
Regulus'un aklına sigaraları atmak geldi ama bunu yapmaya cesaret edemedi. Nereden gelmiş olursa olsunlar gerçek şuydu ki o bunlardan bazılarını ele geçirmek için can atıyordu. Bundan faydalanmamak aptallık olurdu.
Bu yüzden onları sakladı ve o gece ilk sigarasının tadını çıkarmayı planladı.
***
Dorcas, Regulus'u kütüphaneye girer girmez pusuya düşürdü. Onu beklediğini görebiliyordu. İçini bir suçluluk duygusu kapladı çünkü Dorcas bir süredir burada olmalıydı. Ancak antrenmanı için el koyduğu boş sınıfı paylaşmayacaktı. Bu onun ağzından kaçıramayacağı bir sırdı. Havada kalan kara büyü onu hemen ele verecekti ve Regulus, Dorcas'ın planlarından haberdar olup onu durdurmaya çalışmasını sağlamayacaktı.
Dorcas saçlarını yeniden örmüştü ve bu sefer saçına küçük süslemeler eklemişti. Oldukça havalı görünüyordu ve Regulus bunları yüksek sesle söyleyebilecek türden bir insan olmayı diledi. Kızların onlara iltifat edilmesinden hoşlandıklarını biliyordu. Regulus'un bunu nasıl yapacağını bilmemesi çok kötüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİ
Teen FictionRegulus Black kızgındı. İntikam istiyordu. Kendisine yapılan onca şeyden dolayı dünyanın yanmasını izlemek istiyordu. James Potter'la sevişmek istiyordu ama bu onun mezara götüreceği bir sırdı. İntikam, Potter'ı gördüğünde onu boğan her ne ise ondan...