-40-

165 26 1
                                    

Remus yalnız başına kütüphanenin büyük pencerelerinden birinin altındaki masada oturuyordu. Güneş ışığı, havada yüzen toz parçacıklarına doğru saçılarak içeri giriyordu. Önündeki masada yarısı yenmiş bir çikolata ve baş parmağında mürekkep lekesi vardı. Aritmetik makalesini yeni bitirmişti. 

Sirius ona arkadaştan daha fazlası olmak istediğini söylediğinden bu yana haftalar geçmişti. Haftalar . Remus hala bunun olduğuna inanamıyordu.

Sirius'un ondan sıkılması kaçınılmazdı. Sirius, Sirius'tu ve bağlılık ona göre değildi.

Belki de daha sert davranmalıydı. 

Bazen Remus, Sirius'un derinlerde olduğuna inanmaya cesaret ediyordu.  Yataktayken Remus'un yeni bir şey yaptığı ve Sirius'un nefesinin kesildiği ve ona bir mucizeymiş gibi baktığı zamanlar vardı. O anlarda Remus bir an için bunun sonsuza kadar sürebileceğine kendini inandırıyordu. 

Sirius'un onun üzerindeki gözleri, kendisinden nefret ettiği tüm nedenleri ona unutturacak yeteneğe sahipti.

Mesela şimdi olduğu gibi. Sirius'un izlediğini biliyordu, bu yüzden Remus sandalyesinde kıpırdandı ve kasıtlı olarak masanın aşağısındaki bir kitaba uzandı. 

"Aylak" diye fısıldadı Sirius, gölgelerin arasından çıkarak.

Remus bilmiş bir sırıtışla omzunun üzerinden baktı  "Uzun sürdü."

"Burada olduğumu biliyor muydun?" Sirius hemen yanına geldi.

"Hımm," diye yanıtladı Remus, hızla etrafına göz atarak.

Meraklı gözlerden uzakta olduklarından emin olarak uzanıp elini Sirius'un kalçasının üzerine kıvırdı ve tekrar geri çekmeden önce onu biraz sıktı.

Sirius'un parmakları çaresizce titredi.

"Ne yapıyorsun?" diye sordu, sesi tiz ve etkilenmiş çıkmıştı.

Sirius'un sesindeki duygulu ton, Remus'un omurgasına bir farkındalık dalgası göndermişti. Remus dikkatle "İşe yarıyor." dedi.

Sirius hiçbir uyarıda bulunmadan bir elini Remus'un okuduğu kitaba, diğerini de sandalyesinin arkasına koydu ve yüzünü Remus'unkine yaklaştırmak için öne doğru eğildi. Sirius'un yakınlığına bir kıvılcımın tutuşması gibi karşılık vermişti. Sinir uçlarının her biri tetikte duruyor ve bir dokunuş için yalvarıyordu.

Bu kadar yakından Remus, Sirius'un çenesi boyunca sakalının gölgesini, küçük bir noktada seçmiş olması gereken küçük kırmızı bir noktayı, ışığın elmacık kemiğinin tepesine nasıl yansıdığını görebiliyordu.

Lanet olsun.

Ağzı kurudu,çenesi kasıldı.

Sirius, sesini Remus'un sersemlemesine neden olacak ateşli bir tona düşürerek, "Dikkatini dağıtmak için buradayım" dedi. Remus'un gözleri Sirius'unkilerle buluştu ve Sirius'un bunu ne kadar ileri götüreceğini anlamaya çalıştı.

Kütüphanedelerdi. Eğer durmazsa Remus hem kendisini hem de Sirius'u bu masanın üzerinde rezil edecekti. Görünüşe göre konumlarından rahatsız olmayan Sirius, alt dudağını ısırmaya devam etti ve Remus'un bakışlarının dudaklarına düşmesini izledi.

Merlin'in taşakları, Remus patlamaya çok yakındı.

"Başarıyorsun," dedi Remus ona, hâlâ Sirius'un dudaklarına bakarken.

Kendi kulağına tuhaf gelmişti sesi. Sanki bedeninin dışındaydı.  İradesinin her bir zerresinin şu anda Sirius'un kıyafetlerini yırtma dürtüsünü sert bir şekilde bastırdığı göz önüne alındığında bu şaşırtıcı değildi.

SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin