Regulus'un yanında duran Myrtle, "Eh, Ravenclaw ortak salonunun nasıl göründüğünü sana söyleyeyim," diye açıkladı. “Orada Rowena Ravenclaw'un bir heykeli var.”
Regulus, "Gördüm" diye anımsamaya çalıştı. Nadiren de olsa bir veya iki kez Pandora'yla birlikte oraya gitmişti. “Ve bir diademin neye benzediğini biliyorum, Myrtle. Sadece nerede olduğunu bilmem gerekiyor. Ona ne oldu?"
"Ravenclaw Kulesi'ne mi gittin?"
"Onlardan biriyle arkadaşım. Pandora'yla " dedi Regulus omuz silkerek. “Bu konuda tarih kitaplarında yazanlardan başka hiçbir şey bilmiyor. Ki bu pek de fazla bir şey değil."
Myrtle kederli bir tavırla, "Helena'ya sormam gerekecek, dedi. "Tek yol bu."
"Neden bu konuda bu kadar üzgün görünüyorsun?"
Zemin soğuktu ve Regulus'un poposu biraz uyuşmuştu. Bütün öğleden sonrasını Myrtle'la burada geçirmişti. Rowena Ravenclaw'un kayıp diademini bulma seçeneklerini tartışmışlardı. Regulus, kızı Helena'nın Ravenclaw kulesinin hayaleti olduğunu öğrenmişti. Bunun işleri çok daha kolaylaştırdığını düşünüyordu.
Myrtle açıkça aynı fikirde değildi.
Myrtle, "Çok tuhaf ve ihtiyatlı biri" diye yakındı. "Onunla konuşmak Baron'la konuşmaktan daha zor sanırım."
Regulus omuz silkti ve Myrtle'a bir bakış attı. "O halde gidip onunla konuşmalıyım."
"HAYIR!" Myrtle biraz fazla hızlı bir şekilde bağırdı.
Muzaffer gülümsemesini gizleyen Regulus başını salladı. "Teşekkür ederim. Benim için çok değerli."
Myrtle memnun bir iç çekişle ona yaklaştı ve yere, yanına oturdu. "Peeves'ten bugün Slytherin'lerin taburcu olacaklarını duydum. Sonunda derilerindeki o şeyin çaresini bulmuşlar.”
Regulus inleyerek kafasının duvara düşmesine izin verdi. "Hatırlatma."
Myrtle kıkırdadı. “Çok akıllısın Regulus. Daha önce kimsenin bir evin tamamını karantinaya almayı başardığını sanmıyorum.”
Regulus eninde sonunda Barty ve Evan'la konuşmak zorunda kalacaktı. O olduğunu bilmiyorlardı ama itiraf edeceğini düşünüyordu. Bunu hak ediyorlardı. Onlar hâlâ onun arkadaşlarıydı ve gereksiz yere onlara düşman olmak istemiyordu. Anlaşılır bir şekilde Regulus sinirleneceklerini biliyordu ama başka seçeneği yoktu.
"Bakalım diademin gizemini çözecek kadar akıllı mıyım," diye mırıldandı.
Yardım etmeye istekli ve bundan zarar görmeyecek birine sahip olmanın güzel olduğunu düşünüyordu. Myrtle zaten ölmüştü, bu yüzden Hortkuluklar hakkında hiçbir fikri olmadığı için yüzeysel de olsa onu olaya dahil etmek güvenliydi. Bir hayalet acı çekemezdi. Tekrar ölemezdi.
Myrtle kıkırdayarak elini onun omzuna koymaya cesaret etti. Soğuk bir his vermişti ve biraz da tuhaftı. Kesinlikle insan değildi, Regulus'un buna dayanabilmesinin tek nedeni de buydu. “Bulacaksın. Helena bana söyleyene kadar durmayacağım. Söz veriyorum."
“Sen olmasaydın ne yapardım, Myrtle?” Regulus bunun onun üzerinde yaratacağı etkiyi bildiği için böyle söyledi.
Myrtle, amaçlandığı gibi daha da fazla kıkırdamaya başladı ve kirpiklerini ona doğru salladı. Ve… evet, işte buradaydı. Suçluluk duygusu. Regulus bunu hissetmemiş olmayı diliyordu. Bunu hissetmemesi gerekiyordu. Ama Myrtle çok... yalnızdı. Küçük tuvalet kabininde bütün gün yalnız yaşıyor ve ağlıyordu çünkü öldüğünde yaptığı şey buydu. Oldukça boktan bir varoluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE CASUS // JEGULUS ÇEVİRİ
Teen FictionRegulus Black kızgındı. İntikam istiyordu. Kendisine yapılan onca şeyden dolayı dünyanın yanmasını izlemek istiyordu. James Potter'la sevişmek istiyordu ama bu onun mezara götüreceği bir sırdı. İntikam, Potter'ı gördüğünde onu boğan her ne ise ondan...