ÖZEL BÖLÜM ❧ D&Z ☙

3.1K 142 132
                                    

Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.

Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.

İlk özel bölümümüz ile karşınızdayım. Bu bölüm Defne ve Zahir'e ait olacak.

Oy vermeyi ve satır aralarına bol bol yorum yapmayı unutmayın 🩶

İyi okumalar...

Medya: Defne ve Zahir

.

YUNANİSTAN'DA PARTİDE OLDUKLARI GECE

ZAHİR'İN AĞZINDAN

Bar tezgahına yaslanmış elindeki alkolünü içmek için uzanan kardeşime baktım. Benim yokluğumda onun yaralarını saracak insanlarla birlikte olması içimdeki hüznü bir nebze olsun azaltıyordu.

Benim yaşadıklarım kadar onlara da yaşattıklarım çok zordu bunun farkındaydım fakat elimde olan şeyler değildi. Bunun için kendimi suçlamayı bir süre önce bırakmıştım. Art arda içtiği alkollerle birazdan sarhoş olacak kardeşimin yanına ilerledim.

'Seninle hiç bara gelmedik sende iç ve biraz dans edelim' Onunla gerçekten yapamadığımız çok fazla şey vardı. Tam genç kız olduğu zamanlarda ölümümle baş etmek zorunda kalmış ve hayatını yaşayamamıştı ama onunla gurur duyuyordum çünkü her şeye rağmen çok iyi bir motorcu olmayı başarmıştı. Yarışlara katılmış ve bir kadının da başarılı olabileceğini herkese en iyi şekilde göstermişti.

Onunla ne kadar kalıp burada vakit geçirmek istesem de yüksek sesli müzik bana iyi gelmemişti. Kimsenin huzurunu kaçırmamak için travmalarımı kendi içimde yaşasam da iyi olduğum söylenemezdi. Doktora bile gitmeye vakit bulamamıştım. Profesyonel bir desteğe ihtiyacım olduğunun farkındaydım. Kendi başıma üstesinden gelemezdim.

Dışarı çıkacağımı söylediğimde o herkesi büyüleyecek kadifemsi sesi ile Defne de benimle gelmek istediğini söyledi. Bu kız kendine nasıl aşık etmişti beni bilmiyordum ama iyi ki dediğim nadir şeylerden birisi haline gelmişti.

Birlikte kapının önüne çıktığımızda ikimizde konuşmuyorduk. Açıkçası onunla ne konuşacağımı bilmiyordum. Ben gittiğimde ufak bir çocukken şimdi büyümüş ve çok güzel bir kadın olmuştu. Yokluğumda neler yapmıştı, kimlerle arkadaş olmuştu, günleri nasıl  geçmişti bilmiyordum. Önceden her şeyini adım gibi bildiğim kız şuan bana yabancı biriydi.

Başlarda kendime bu yaptığım şeyi yakıştıramamış ve çok mücadele etmiştim. Kardeşimin arkadaşına aşık olmak kesinlikle isteyeceğim bir şey değildi fakat elimde olmadan kapılmıştım ona. Başlarda benden hoşlandığının farkında değildim yaklaşık bir sene sonra falan duygularını fark edebilmiştim.

Daha 16 yaşındaydı aramızdaki yaş farkını kendime hatırlattıkça ondan uzak durmaya çalıştım ama güzel gözlerini üzerime dikip hayran hayran bakmalarına kayıtsız kalamazdım. O günden sonra ne yaşadıysam içimde yaşadım ama şuan fark etmiştim ki karşımdaki kız bana hala aşıktı ve ölüme bile sadakatini yitirmemiş başka kimseyi hayatına almamıştı.

Daha fazla uzatıp ikimizi de yıpratmanın bir anlamı olmadığını fark etmiştim ve şuan onunla bunları konuşmak için en doğru zamandı. Barın önünde bekleyen taksilerden birine atlayıp bizi sahil kenarına götürmesini söyledim.

.

Fazla zaman geçmeden sahile vardık ve arabadan indik. İlerideki kumsalı gördüğümde Defne'nin elini tutup oraya doğru çekiştirdim. Elini tutmamla bedeni kasılmış ve yanakları kızarmıştı. Bu hali gözüme ayrı bir tatlı gelirken yanaklarını sıkmamak için çok zor tuttum kendimi.

MOTORCU | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin