Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.
Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)
Sınır 20 oy 80 yorum 🩶
🏍️
(Zahir)
🏍️
Samet'in evinde toplanıp Ayaz ile konuştuğumuzdan beri iki gün geçmişti. Hakan o gün Samet'in babasını Türkiye'ye çekmek için öne sürülen plana çok katı bir şekilde karşı çıkmıştı ki bir yönden de haklı sayılırdı çünkü sevgilisinin zarar görmesinden korkuyordu.
Düşüncelerimden sıyrılıp yanımda karnı ile konuşan Defne'ye döndüm. Bir elini göbeğine koymuş usul usul okşuyorken diğer eli ağzındaydı. 'Bebeğim midemi bulandırmaktan vaz mı geçsen artık. Bak kilo vereceğim senin yüzünden sağlıksız olacaksın.'
Defne'nin aşermesi üzerine karşımda kremalı tavuklu makarna yapan abim homurdandı. Kaya da yanında ona çıraklık yapıyordu. 'Bu kadar yerken nasıl kilo vereceksin acaba güzelim.' Kısık sesli söylese de az çok anlamıştım dediğini.
Defne'nin de abimin sesini duyması ile kaşları çatıldı. 'Bir şey mi dedin sevgilim.' Abim tahta kaşığı kenara bırakıp tedirginlikle kenara koydu suratındaki korku ifadesi gülmek istememe neden oluyordu.
Defne hormonlardan dolayı olsa gerek çok çabuk sinirlenmeye başlamıştı. Siniri fazla uzun sürmüyordu ama o dakikalar içerisinde etrafındaki herkese esip gürlüyordu. Abim de söylediklerini duyup sinirleneceği için gerilmişti.
'Makarnan hazır olunca bulantın geçer dedim güzelim.' Defne söylediğine inanmış olsa gerek gülümseyerek tekrar bebeği ile konuşmaya döndü. O sırada Samet içeri girdi. Dün artık evde sıkıntıdan patlamak üzere olduklarını söylediğinde onları buraya davet etmiştim.
Kaya da sürekli burada kalıyordu ne de olsa, hepimiz mülteci gibi aynı evde yaşayıp gidiyorduk. Abimin yanına ilerleyip elini omzuna koydu. 'Babaya bak sen ya, şimdiden çocuğu için neler yapıyor.'
Hem dalga geçiyor hem de kendince övüyordu abimi. Araları bu süreçte biraz daha düzelmişti ve bu beni çok mutlu ediyordu. Abim kafasını eğip söylediğine hafifçe güldü. Ardından kafasını kaldırıp ters ters baktı -gözleri ışıldarken ne kadar ters olabilirse-
'Seni de göreceğiz aslanım.' Samet'in yüzünün düşmesi ile abim pot kırdığını anlamış üzgün gözler ile bakmıştı ona. 'Pardon ben öyle demek-' Samet hafifçe gülümsedi. Ne kadar saklamaya çalışsa da hüzünlenmişti. 'Sorun değil.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU | +18
Teen FictionDeniz çıkacağı motor yarışında rakibinin gizli tutulduğunu öğrenir. Bu yarışı kazanmak içi her şeyini ortaya koymaya hazırdır peki ya canını? Kendinden emin katıldığı yarışta bilmediği ve en önemli detay olan rakibi Kaya Demirhan. Motor camiasının...