BÖLÜM 22

1.8K 109 134
                                    

Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.

Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)

Medya: F1 sahnesindeki yarışı anlamanız için temsili bir video.

Sınır 15 oy 50 yorum 🩶

.

Mafya olmasından kaynaklı yüzünü fazla kimse tanımıyor olsa gerek Agah Ayaz'ın adını duyduğunda bir titreme geçti vücudundan. Ardından bakışları ona döndü. Aklına kazımak ister gibi baştan aşağı inceledi.

Ayaz yanıma doğru gelirken bende sandalyedeki adamdan biraz uzaklaşıp ona adımladım. Yanıma geldiğinde babacan bir tavır ile elini omzuma koyup sıvazladı. 'Bundan sonrası bende Deniz. İçin rahat olsun. Bu işin içindeki herkesi bulup hesabını keseceğim.'

Başım ile onayladım. Onu neredeyse hiç tanımıyor olsam da nedensiz bir şekilde güven veriyordu. Bakışları ile Agah'ı gösterdi. 'Onu ne yapmamı istersin?' Bir süre düşündüm. Tahminimce diğer bulduğu insanlara ya çok ağır işkenceler edecek ya da öldürecekti.

Şuan karşımdaki adam sevdiğim adamın babasıydı her şeye rağmen. Ayrıca olayların büyük çoğunluğunun dışında olduğunu iddia ediyordu. 'Biraz daha hırpalayıp tekrar sorun. Eğer gerçekten bu işten çekildiğine emin olursanız salın.' 'Emin misin?' 'Değilim, ama o sevdiğim adamın babası. Ölmesine öylece göz yumamam.'

Daha fazla bir şey demeden arkasını dönüp deponun kapısına ilerledi. Aklıma gelen şey ile arkasından seslendim. 'Kadın ile çocuk nerede?' 'Deponun dışında.' Hepimiz bunu duymamız ile çıkışa ilerledik.

Önce abimler, sonra Samet, Hakan, Kerem çıktı. En son ben ve Kaya çıktığımızda ufak kız koşarak yanımıza geldi. Neşeli sesi kulağıma dolarken hiç düşünmeden kendini Kaya'nın kucağına attı. 'Baba!' Kaya gülümseyerek kucağına aldı kızı.

Hala ona bu şekilde hitap etmesi beni huzursuz ediyordu ama yaşı gereği görmezden gelebilirdim. Kızın altın sarısı saçları güneşin altında parlıyordu. Gözleri ise Kaya'dan farklı olarak yeşildi.

Kafamı kaldırıp bizimkilere baktığımda Kerem'in Kaya ve kızı hüzünlü bakışlar ile izlediğini gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamı kaldırıp bizimkilere baktığımda Kerem'in Kaya ve kızı hüzünlü bakışlar ile izlediğini gördüm. Onun için bu görüntüye şahit olmak çok zor olmalıydı. Kaya uzun bir sarılmanın ardından Rüya'yı kucağından indirdi.

'Hadi bakalım arabalara, eve gidiyoruz.' 'Bundan sonra bizimle mi kalacaksın baba.' Kaya dizlerinin üzerine eğilip kız ile aynı hizaya geldi. 'Güzelim daha önce de söyledim. Ben babanın kardeşiyim. Ama evet yine de sizinle beraber olacağım.' Kız gülümseyip onu onayladı.

MOTORCU | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin