Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.
Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)
İyi bayramlar şekerim <3
Sınır 20 oy 80 yorum 🩶
🏍️
(Kerem)
🏍️KEREM'İN AĞZINDAN
Terli bedenimi Hilal'in üzerinden zorla da olsa yana atıp soluklandım. Onun da benden pek bir farkı yok gibi gözüküyordu.
Elimi götürüp alnına yapışan saçlarını kenara çektim. Hafif aralık gözleri ile bana bakıp gülümsedi.
Uzun süre sonra hayatıma giren bu kadın ve kızı bana ilaç gibi gelmiş kısa sürede psikolojik olarak yaşadığım çöküntüyü toparlamamı sağlamıştı.
Hala tam anlamı ile birbirimize adapte olmuş sayılmazdık. Ona aşık olduğumu düşünmüyordum ama geçirdiğimiz vakitlerde huzurluydum.
Rüya'nın yeri ise bende bambaşkaydı. Dışardan bakan biri bile ona nasıl bağlandığımı çok net görebilirdi. Belki de buydu yanımdaki kadın ile aramızdaki hala aşamadığımız duvarların nedeni.
Kıskanıyor diyemezdim kendi kızına verdiğim sevgiyi sakınacak hali yoktu fakat ona gösterdiğim ilgiyi ve sevgiyi Hilal'e vermediğimi biliyordum.
Benim nezdimde bu tamamen karşılaştırılamaz bir şeydi. Birisi hiç çocuğum olmayacağını bildiğim bir boşluğu fazlası izle dolduruyordu diğeri ise yanında iyi hissettiğim bir kadındı.
Belki dışardan bakıldığında yanlış gibi gözüküyor olabilirdi ama onu bir ilişkiye zorlamamıştım. Aramızdakiler kendiliğine gelişmişti ve ikimizde bu durumdan rahatsız olmamıştık.
Rüya ile aramdaki ilişkiden rahatsız olmasa da ona veremediğim sevgiyi benimle sevişerek gidermeye çalışıyordu. Belki de beni sadece arzuluyor, sevmiyordu.
Bu beni elbette üzer ve yaralardı ama ona da bir şey diyemiyordum. Ona aşık olma vaadinde bulunmamış, bir kere olsun seni seviyorum dememiştim.
O beni böyle kabullenmişti ben de onun isteklerine ayak uyduruyordum. Az önceki ani gelişen seksi de buna bağlıyordum.
Sabahtan beri Rüya ile dışarıda gezmiş bir saat önce eve gelmiştik. Onu uyutup odaya geçtiğimde ise üzerinde dantelli çamaşırları ile beni yatakta bekleyen Hilal'i görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU | +18
Teen FictionDeniz çıkacağı motor yarışında rakibinin gizli tutulduğunu öğrenir. Bu yarışı kazanmak içi her şeyini ortaya koymaya hazırdır peki ya canını? Kendinden emin katıldığı yarışta bilmediği ve en önemli detay olan rakibi Kaya Demirhan. Motor camiasının...